فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
آنیکیوبیک / خانه آنیکیوبیک

رزین انیکیوبیک مدل DLP CraftsMan UV برند Anycubic

2,780,000 تومان 3,299,000 تومان
رنگ
  • سفید
  • مشکی
  • خاکستری
  • بژ
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
انبار
  • ارسال از انبار قشم خرید
وزن
  • یک کیلوگرم
  • نیم کیلوگرم
موجود
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

رزین مدل Craftsman برند AnyCubic

از ساخت جواهرات گرفته تا قطعه‌سازی، رزین Craftsman، عملکرد مناسبی از خود نشان می‌دهد. این نوع رزین، مقاومت زیادی دارد و می‌توانید در کارهایی مانند قطعه‌سازی، ساخت اکشن‌فیگور، مدل‌سازی، صنعت و غیره از آن استفاده کنید. همچنین درکنار مقاومتی که دارد، انعطاف‌پذیری هم از ویژگی‌های قابل‌توجه آن می‌باشد. برای کسانی که از پرینتر سه‌بعدی DLP استفاده می‌کنند، رزین Craftsman به‌طور اختصاصی برایشان تولید شده است. اما باید بدانید که اگر چاپگر‌3D شما DLP هم نباشد، می‌توانید از آن بهره ببرید. این رزین با سرعت بالایی به پخت می‌رسد و علاوه‌براین‌ها در ادامه می‌توانید دیگر ویژگی‌های این محصول را بررسی کنید.

 ‌‌‌‌‌‌

ویژگی های رزین Craftsman

  • رزین Craftsman از برند AnyCubic، به‌طور ویژه برای پرینترهای سه‌بعدی DLP تولید شده و دارای دقت بالایی در چاپ است. علاوه بر این پرینترها، سازگاری بالایی با دیگر چاپگرهای سه‌بعدی LCD هم دارد.
  • این رزین دارای وزن 500 گرمی می‌باشد.
  • رزین Craftsman تا یک‌ سال و نیم تاریخ انقضا دارد و نسبت به مارک‌های دیگر، دارای ماندگاری بیشتری است. در نظر داشته باشید که قبل از استفاده نیاز است که ابتدا رزین را به خوبی تکان دهید.
  • این محصول می‌تواند در پرینت، نتیجه دلخواهی را به کاربر ارائه دهد. متخصصان طی آزمایشی، با رزین Craftsman و رزین معمولی یک مدل را چاپ کردند. با رزین Craftsman، سطحی صاف با جزئیات بالا به وجود آمد؛ درصورتی‌که با رزین معمولی، سطحی تار چاپ شد.
  • همانطور که می‌دانید رزین Craftsman برای پخت نیاز به نور UV یا همان اشعه فرابنفش دارد. محدوده طول موج برای پخت این رزین، بین 365 تا 405 نانومتر است. به عبارت دیگر، منبع نور در چاپگر3D باید نور را در این محدوده برای پخت کامل آماده کند. استفاده از طول‌ موج اشتباه، ممکن است منجر به پخت ناقص یا ناهموار شدن مدل شود که بر کیفیت شئ چاپ‌شده، تأثیر بسیاری می‌گذارد.
  • در ابتدا مقدار زمانی که به نوردهی نیاز دارد (Buttom Exposure)، برابر با 35 ثانیه است. برای نوردهی معمولی (Normal Exposure) برای هر لایه نیز به 2 ثانیه زمان نیاز دارد.
  • رزین AnyCubic Craftsman دارای انقباض کمی می‌باشد. انقباض، به حالتی گفته می‌شود که در طی تبدیل از حالت مایع به جامد بوجود می‌آید و باعث می‌شود قسمتی از مدل جمع شده و دچار تاب خوردگی شود. جمع‌شدگی یا انقباض در Craftsman، تنها 2 درصد است که نسبت به رزین‌های دیگر، عدد بسیار پایینی حساب می‌شود.
  • در رزین Craftsman پودرهای سرامیکی به‌کار رفته است. پودرهای سرامیکی، پراکندگی نور را در رزین افزایش می‌دهند و باعث می‌شوند رزین نسبت به نور حساس شود. در نتیجه ظرافت سطح بهبود پیدا می‌کند.

 ‌‌‌‌‌‌

مراحل استفاده از رزین Craftsman تا رسیدن به چاپ

قبل از اینکه رزین را در مخزن بریزید، نیاز است آن را به خوبی تکان دهید و حتما مخزن را تمیز کنید به گونه‌ای که کف مخزن کاملا شفاف باشد. سپس وقت آن می‌رسد که به مقدار لازم رزین را در مخزن بریزید. پس از به پایان رسیدن چاپ، مدل را با کاردک از پلتفرم جدا کرده و با استفاده از دستگاه Wash and Cure (موجود در قشم خرید) آن را کاملا شسته و مجددا در معرض نور UV قرار دهید یا به‌صورت دستی با مایع پاک‌کننده مخصوص بشویید تا آماده استفاده شود و رزین اضافی از روی آن برداشته شود. در پایان هم نسبت به سلیقه خود و مدلی که چاپ کرده‌اید، آن را رنگ‌آمیزی و طراحی کنید.

 ‌‌‌‌‌

نکات امنیتی

حتما حواستان جمع باشد که دور از نور خورشید یا گرما قرار بگیرد و در دمای اتاق نگهداری شود. اگر به ناچار در معرض نور آفتاب قرار بگیرد، نهایت تا 1 ساعت عمر خواهد داشت. دمای توصیه شده برای Craftsman، بین 18 تا 35 درجه سانتی‌گراد است و درصورتی که دما پایین باشد، ممکن است رزین در چاپ به‌قدر کافی خوب عمل نکند. پس شما می‌توانید در یک دمای مناسب (حداکثر 60 درجه سانتی‌گراد) آن را گرم نگه دارید. درصورت ته‌نشین شدن رنگدانه‌های رزین، حتما قبل از استفاده، به‌خوبی آن را تکان دهید. لازم به ذکر است که در هنگام چاپ، بهتر است که پرینتر 3D در فضای تاریک قرار بگیرد.

 ‌‌‌‌‌‌‌

خرید رزین Craftsman از برند AnyCubic

پرینت با رزین Craftsman جزئیات مدل شما را کاملا به تصویر می‌کشد. همانطور که پیش از این گفتیم، از مقاومت بالایی برخوردار است و در صنایع مختلفی به‌کار می‌رود. مثلاً برای چاپ قطعاتی در لوازم الکترونیکی مصرفی، تجهیزات ورزشی یا حتی نمونه‌های اولیه جواهرات، قطعات ظریف و غیره مناسب است. این رزین با سرعت زیادی به پخت می‌رسد و به‌همین دلیل می‌توانید در مدتی کوتاه، چند مدل را به چاپ برسانید. درصورتی‌که نیاز به اطلاعات بیشتری دارید، می‌توانید با کارشناسان قشم‌خرید تماس بگیرید. درصورت استفاده از این رزین نیز می‌توانید تجربه‌تان را در بخش نظرات با ما و مشتریان دیگر به اشتراک بگذارید.

ادامه مطلبShow less
نظرات
جزئیات محصول
RZ-AN-0043
نظرات
بدون نظر

نظر خود را بنویسید

  • ارزش خرید به نسبت قیمت:
  • امکانات و قابلیت ها:
  • طراحی:
  • کیفیت ساخت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
نقد و بررسی محصول
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم