فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
AnyCubic / خانه AnyCubic

دستگاه شست و شو پخت انیکیوبیک مدل Wash and Cure 2.0 برند AnyCubic

15,500,000 تومان 16,430,000 تومان
رنگ
  • مشکی
محصول
  • Original
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • گارانتی 12 ماهه هیواد
انبار
  • ارسال از انبار قشم خرید
  • ارسال از انبار چین | زمان تحویل 6 تا 8 هفته کاری
موجود
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

نگاهی به دستگاه شست و شو و پخت مدل Wash And Cure 2.0 برند AnyCubic

پرینترهای سه بعدی در شغل‌های مختلف مخصوصا در کارهایی که نیاز به ریزه کاری‌های بیشتری دارند، نقش مهمی را ایفا می‌کنند. پرینترهای سه بعدی رزینی دارای ظرافت بیشتری در چاپ هستند که امروزه افراد زیادی از آن‌ها استفاده می‌کنند. اما احتمال اینکه پس از چاپ، رزین‌های خشک نشده یا اضافی برروی مدل مانده باشد نیز است. بنابراین نیاز است که مدل خود را پس از اتمام کار، به صورت کامل با مواد شوینده مخصوص بشویید و سپس آن را در معرض نور UV قرار دهید تا کاملا آماده استفاده شود. دستگاه Wash And Cure 2.0 این مراحل پس از چاپ را بسیار ساده و به‌طور خودکار انجام می‌دهد و برای کاربران دارای پرینتر سه بعدی رزینی، وسیله بسیار کاربردی می‌باشد. این محصول ویژگی‌هایی مثل پلتفرم 360 درجه، ابعاد مخزن شست‌وشوی مناسب، 12 نور LED UV با عملکرد بالا و... دارد.

 ‌‌‌

ویژگی‌های دستگاه شست و شو و پخت Wash And Cure 2.0

  • دستگاه شست‌وشو و پخت Wash And Cure 2.0، دارای ابعاد 235x225 در ارتفاع 365 میلی‌متری است و وزن آن تنها 3.7 کیلوگرم می‌باشد.
  • دارای یک پلتفرم 360 درجه‌ایست و تضمین می‌کند که تمام زوایای چاپ شما در معرض بهینه اشعه ماوراء بنفش قرار می‌گیرند و در نتیجه نتایج بی‌عیب و نقصی به دست می‌آید.
  • Wash And Cure 2.0، دارای قابلیت تنظیم زمان است و بین 1 تا 60 دقیقه می‌توانید آن را تغییر دهید.
  • دستگاه AnyCubic Wash And Cure 2.0 دارای 12 عدد نور LED UV است که به طور یکنواخت و مستقیم به مدل می‌تابد.
  • طول موج نورهای UV این دستگاه، 405 نانومتر است.
  • ابعاد مخزن شست‌وشوی این محصول 120x74 در ارتفاع 165 میلی‌متر می‌باشد و حجم مخزن آن نیز 1.5 لیتر است.
  • دستگاه واش اند کیور، دارای سینی پخت 165x140 میلی‌متری می‌باشد.
  • این محصول با تمامی مدل‌هایی که توسط پرینتر سه بعدی رزین چاپ شده‌اند نیز سازگار است.
  • برای اینکه نور فرابنفش به شما برخورد نکند و آسیبی وارد نشود، Wash And Cure 2.0 دارای یک محافظ در حین پخت می‌باشد که تا 99.95 درصد اشعه UV را کاهش می‌دهد.

 ‌‌‌

خرید دستگاه شست و شو و پخت Wash And Cure 2.0 از برند AnyCubic

دستگاه Wash And Cure 2.0 از برند AnyCubic گردش کار شما را آسان‌تر و بی‌دردسر می‌کند. درصورتی که به ظرافت و جزئیات مدل اهمیت زیادی می‌دهید، یک دستگاه شست‌وشو و پخت می‌تواند برای شما بسیار کارآمد باشد و به شما کمک کند. اگر شغلی مثل دندان سازی یا جواهرسازی داشته باشید، یک دستگاه شست و پخت می‌تواند جلوه کار شما را بیشتر و چشمگیرتر کند. همانطور که در بالا گفتیم، این محصول ویژگی‌های برجسته‌ای دارد و می‌تواند برای شمایی که دارای پرینتر سه بعدی رزینی هستید، بسیار کاربردی می‌باشد و ما آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
3D-AN-0041

مشخصات

برند
AnyCubic
مدل
Wash & Cure 2.0
ابعاد دستگاه
طول 235، عرض 225، ارتفاع 365 میلی‌متر
ابعاد سینی پخت
ارتفاع 165، عمق 140 میلی‌متر
ابعاد مخزن شست‌وشو
طول 120، عرض 74، ارتفاع 165 میلی‌متر
وزن دستگاه
3.7 کیلوگرم
حجم مخزن
1.5 لیتر
طول موج
405 نانومتر
نحوه تابش UV
توسط 12 عدد نور LED UV به‌طور مستقیم
چرخش 360 درجه
دارد
نوع صفحه نمایش
7Segment
توان دستگاه
25 وات
ولتاژ ورودی
AC 110V/220V ±10%
نوع کنترل
توسط ولوم و یک عدد دکمه
مدت زمان قابل تنظیم
1 تا 60 دقیقه
قابلیت شست‌وشوی چندگانه
دارد
سازگاری با دستگاه
کلیه مدل‌های پرینت شده توسط نور UV
سایر ویژگی‌ها
دارای پوشش یکپارچه ضد اشعه ماوراء بنفش قادر است تا 99.95٪ نور UV را مسدود کند
کاربرد
صرفه‌جویی در وقت، شست‌وشوی تمامی مدل های پرینت شده توسط رزین uv اعم از رزین شست‌وشو با آب و رزین شست و شو با الکل، خشک کردن و پختن مدل‌ها (کیور کردن آن‌ها) تا مرحله سفت شدن نهایی
سیستم عامل‌های سازگار
فاقد نیاز به سیستم عامل
محتویات جعبه
ظرف شست‌وشو، مجموعه ابزار، سیم برق، سبد شست‌وشو، بلبرینگ فولاد ضد زنگ، صفحه پخت، کارت سرویس، بازتابنده، قفسه شست‌وشو، دفترچه راهنما
نقد و بررسی محصول

دستگاه شست و شو و پخت مدل Wash & Cure 2.0 برند AnyCubic

دستگاه شست‌و‌شو و پخت یکی از محصولاتی است که جدیدا پس از رواج پرینترهای سه بعدی رزینی، در بازارهای تجاری یافت می‌شود. این محصولات، تکمیل کننده روند چاپ سه بعدی رزینی هستند و کیفیت الگوی چاپ شده را تا حد بالایی افزایش می‌دهند. این دستگاه برای افرادی مناسب است که دارای دستگاه پرینتر سه بعدی رزینی (هر نوع برندی) می‌باشند. دستگاه شست‌و‌شو و پخت برند anycubic با نام تجاری Wash & Cure 2.0 یکی از محصولات این شرکت است که می‌تواند بسیاری از نیازهای شما را خصوصا در زمانی که قصد افزایش کیفیت محصول چاپ شده را دارید، برآورده کند. 

دستگاه‌های شست‌وشو و پخت مناسب چه کسانی است؟

روز به روز تعداد استفاده کنندگان از پرینترهای سه بعدی در حال افزایش است. افرادی که مشاغلی همچون طلاسازی، دندانسازی، کارهای هنری دارند و اقدام به خرید یک پرینتر سه بعدی کرده‌اند، می‌توانند به فکر تهیه یکی از این دستگاه‌های شست‌وشو و پخت نیز باشند. برای دانشجویان علاقه‌مند به طراحی، پرینترهای سه بعدی تبدیل به یک ضرورت اساسی شده است و حتما باید این پرینترها در دسترس دانشجویان قرار گیرد. از طرفی از آنجا که کیفیت مدل‌های سه بعدی چاپ شده برای این قشر بسیار مهم است، پیشنهاد می‌شود دانشجویان علاقه‌مند به چاپ سه بعدی نیز اقدام به خرید یکی از این دستگاه‌‌ها نمایند.

ویژگی‌های دستگاه شست و شو و پخت Wash & Cure 2.0

مدل Wash & Cure 2.0 از عملکرد بسیار بالایی برخوردار است و می‌تواند سبب مستحکم شدن بافت الگوی چاپ شده بشود. شما به راحتی می‌توانید با داشتن این محصول، چاپ خود را به پخت کامل برسانید و آن را آماده استفاده کنید. همچنین برای از بین بردن رزین‌های اضافی که برروی مدلتان هستند، نیاز است آن‌ را شست‌وشو دهید و رزین‌ها را از بین ببرید.

‌‌‌

دوکاره: حالت شست‌وشو، پخت و ترمیم

دستگاه شست‌وشو و پخت Wash & Cure 2.0 دو کار متفاوت را انجام می‌دهد، در واقع در مدل‌های دیگر شما نیازمند خرید دو دستگاه شست‌وشو و پخت جدا از هم هستید. در حالی که در مدل Wash & Cure 2.0 شما قادر هستید هردوی این اعمال را در کنار یکدیگر انجام دهید. در ادامه به بررسی هریک از این دو کار خواهیم پرداخت.

تنظیمات کاربری ساده

شما برای انجام کار با این دستگاه، نیاز به مهارت خاصی ندارید و تنها لازم است با یک دکمه انتخاب کنید که فرایند شست‌وشو یا پخت صورت بگیرد و دستگاه نسبت به امر شما، کار خود را انجام می‌دهد. سپس مدت زمان شست‌وشو یا پخت را بین 1 الی 60 دقیقه وارد می‌کنید و به اندازه‌ای که شما می‌خواهید پخت یا شست‌وشو انجام می‌شود.

‌‌‌‌

حالت شست‌وشو

در حالت شست‌وشو شما می‌توانید پس از چاپ الگوی سه بعدی خود، مدل سه بعدی چاپ شده را داخل دستگاه Wash & Cure 2.0 بگذارید و سپس با فعال کردن حالت شست‌وشو، گرد و غبار ناشی از چاپ سه بعدی و همین طور اتصالات غیرضروری مدل را از بین ببرید. این امر خصوصا برای افرادی که از پرینترهای سه بعدی برای کسب و کارهایی همچون طلاسازی استفاده می‌کنند، ضروری و بسیار حائز اهمیت است. زیرا نیازمند این هستند تا تمامی اتصالات غیر ضروری مدل که در حین چاپ الگوی سه بعدی مجبور به ایجاد شده‌اند را از بین ببرند. ابعاد مخزن شست‌وشو در آن 120x74 و ارتفاع 165 میلی‌متر است که شما با دانستن این ابعاد می‌توانید مدل‌های خود را برای شست‌وشو آماده کنید.

حالت پخت

در حالت پخت، شما مدل چاپ شده سه بعدی را درون دستگاه قرار می‌دهید و پس از فعال کردن این گزینه با تابش اشعه‌های UV، دستگاه اقدام به افزایش کیفیت الگوی چاپ شده می‌کند. دقت کنید که تابش این اشعه‌های UV سبب می‌شود که استحکام بین مولکول‌های الگو افزایش یابد و به همین دلیل در برابر فشار، کشش، ضربه، خمش و... مقاوم‌تر می‌شود. در صورت استفاده از رزین مناسب و درجه یک، تابش اشعه‌های UV باعث تغییر رنگ مدل نیز خواهد شد. 

پلتفرم پخت چرخشی

بر روی دستگاه Wash & Cure 2.0 یک صفحه چرخان 360 درجه قرار داده شده است تا در هنگام فعالیت دستگاه، الگوی چاپ شده به طور یکسان و در همه زوایا مورد تابش اشعه UV قرار گیرد. این پلتفرم، 360 درجه می‌چرخد تا از پخت یکنواخت و کامل اطمینان حاصل شود. همچنین با افزودن یک بازتابنده در پایین آن، می‌توان قسمت زیرین مدل را خشک کرد. این لامپ‌های LED UV، دارای طول موج 405 نانومتری هستند و کاملا توزیع نورشان یکسان می‌باشد.

حالت شست‌وشو محصور شده

برند بین‌المللی AnyCubic همواره این موضوع را سرلوحه خود قرار داده است که ایمنی، به هیچ وجه قابل چشم پوشی نیست. لذا در مدل Wash & Cure 2.0 از یک درپوش بسیار مقاوم جهت محصور کردن محیط شست‌وشو استفاده شده است. دقت کنید که در بعضی از دستگاه‌های پخت و شست‌وشو موجود در بازار، از این امر بسیار مهم غفلت شده و در طولانی مدت باعث آسیب بر سلامت شما خواهد شد.

‌‌‌

جلوگیری از انتشار اشعه UV به بیرون دستگاه

محافظ زرد رنگ این دستگاه، به گونه‌ای ساخته شده است که مانع از عبور اشعه‌های UV به خارج می‌شود. بنابراین تمامی اشعه‌های UV، جذب الگوی سه بعدی خواهند شد که سبب بهینه‌تر شدن زمان پخت می‌شود و از طرفی از بروز آسیب‌های پوستی به افراد نزدیک دستگاه، جلوگیری می‌کند.

خرید دستگاه شست و شو و پخت Wash & Cure 2.0 از برند AnyCubic

دستگاه Wash & Cure 2.0 جریان کار پس از پردازش را ساده می‌کند و با ترکیب دو مرحله ضروری در یک دستگاه، در زمان شما هم صرفه جویی می‌کند و روند کار را راحت‌تر خواهد کرد. برند AnyCubic، یک تولید کننده معروف پرینتر سه بعدی است که این ماشین شست‌وشو و پخت را با بالاترین کیفیت ارائه می‌دهد و با انواع پرینترهای سه بعدی رزینی خود سازگار می‌باشد. 

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم