فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Leercon / ماساژور Leercon

صندلی ماساژور لیرکن مدل LEK-988A1 برند Leercon

155,000,000 تومان 162,999,000 تومان
رنگ
  • طوسی
محصول
  • Original
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • گارانتی 12 ماهه هیواد
انبار
  • ارسال از انبار قشم خرید
موجود
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

صندلی ماساژور لیرکن مدل 988A1 برند Leercon

 اگر هنوز برای گرفتگی عضلات از روش‌های قدیمی، مانند گرفتن قلنج یا راه رفتن روی کمر توسط فرد دیگری استفاده می‌کنید بهتر است بدانید ممکن است آسیب‌های جدی و غیرقابل‌جبرانی به بدن خود وارد کنید. به دنبال راهی برای کاهش درد جسمانی و درمان درد مفاصل خود هستید؟ پس صندلی ماساژور لیرکن بهترین انتخاب برای شماست. لیرکن در زبان چینی به معنای شادی و سلامتی است. صندلی ماساژور لیرکن متناسب با اسمش برایتان سلامتی و شادی به همراه می‌آورد. جایی که از کمردرد، گردن درد، پادرد به ستوه آمده‌اید، روی صندلی ماساژورتان بنشینید. به آهنگ موردعلاقه‌تان گوش دهید. حسی توأمان با رهایی و آرامش را تجربه کنید. ما به شما اطمینان خاطر می‌دهیم که صندلی ماساژور لیرکن با گرمای لذت‌بخشش همه آن چیزی باشد که شما از یک ماساژ دلپذیر می‌خواهید.

 در ادامه مطلب با دیگر ویژگی‌های فوق‌العاده صندلی ماساژور لیرکن مدل 988A1 آشنا می‌شوید.

 ‌‌‌‌

 ویژگی‌های صندلی ماساژور LEK-988A1

  • کیسه هوای تعبیه‌شده در قسمت سر، شانه، بازو، لگن، ران و پاها صندلی ماساژور LEK- 988A1 تجربهٔ یک ماساژ کامل را برای شما به ارمغان می‌آورد. یکی از انواع سبک‌های رایج برای ماساژ، ماساژ با هوا است که توسط کیسه‌های هوا در صندلی ماساژور صورت می‌گیرد. این کیسه‌ها برای انجام تکنیک‌های پیشرفته ماساژ بر روی صندلی ماساژ نصب شده‌اند. وجود آن برای تمامی قسمت‌های بدن یکی از مزایای فوق‌العاده صندلی 988A1 است.
  • صندلی ماساژور LEK-988A1 تابع عملکرد جاذبه صفر است. بدین معنا که فشار وارد شده ستون فقرات شما را کاهش می‌دهد. موقعیت جاذبه صفر مکمل ماساژدرمانی است. صندلی ماساژور با جاذبه صفر می‌تواند تمام فشار را از ستون فقرات برداشته و احساس بی‌وزنی را شبیه‌سازی کند. این امر باعث شل شدن بیشتر عضلات می‌شود و به تکنیک‌های ماساژ اجازه می‌دهد حتی عمیق‌تر به بدن نفوذ کنند.
  • در صندلی ماساژور 988A1 لیرکن در قسمت کمر و پا یک گرم‌کننده تعبیه شده است. قابلیت گرمایش در صندلی ماساژور برای تسکین درد از بین بردن حس سرما در بدن مناسب است. در واقع گرمادرمانی به استثنا حس لذت‌بخشی که به همراه دارد تکمیل‌کننده ماساژ است.
  • این صندلی دارای ماساژ کششی به سبک تایلندی است. ماساژ تایلندی به طور مؤثر استرس را کاهش داده و انرژی را افزایش می‌دهد. همچنین سردرد را تسکین و گردش خون را بهتر می‌کند. 
  • طراحی ۸ غلتک ثابت در 988A1 باعث شده که هر غلتک یک ناحیه خاص را هدف قراردهد. این ویژگی امکان ماساژدرمانی متمرکز و موضعی را برای شما فراهم می‌کند.
  • صفحه‌نمایش لمسی هوشمندی که در کنار دسته صندلی قرار دارد دارای قابلیت تنظیم خودکار است. با یک دکمه می‌توانید ماساژ خود را شخصی‌سازی کنید؛ به این صورت که برای مثال دلتان بخواهد ماساژور فقط روی کمر و پاهایتان تمرکز داشته باشد.
  • از فناوری ماساژ SL پیروی می‌کند. زمانی که این تکنولوژی در یک صندلی ماساژور به کار گرفته می‌شود، ماساژور می‌تواند به طور دقیق‌تر به شناخت نقاط مختلف بدن و تطابق حرکات ماساژ با آن‌ها بپردازد. این قابلیت به کاربر این امکان را می‌دهد تا تجربه بهتری از ماساژ داشته باشد. همچنین این تکنولوژی می‌تواند از الگوریتم‌های هوشمندی برای بهینه‌سازی و تنظیم بهترین حرکات ماساژ بر اساس نیازهای فرد استفاده کند. علاوه بر این‌ها کل قسمت‌های بدن، از قسمت سر تا پاها را به طور کامل در برمی‌گیرد.
  • صندلی ماساژور 988A1 لیرکن دارای ماساژ اختصاصی برای پاها است. با کیسه هوا و غلتکی که در آن تعبیه شده به رفع خستگی و بهبود گردش خون در پاها کمک می‌کند.
  • این صندلی ماساژ دارای بلندگوهای داخلی می‌باشد که در پشت سر صندلی قرار گرفته است. همزمان که از ماساژ لذت می‌برید به موسیقی مورد علاقه خود نیز گوش کنید.

 ‌‌‌‌‌

 خرید صندلی ماساژور 988A1 لیرکن

 صندلی ماساژور 988A1 به شما کمک می‌کنند تا پس از گذراندن یک روز سخت به آرامش بدنی و ذهنی برسید. قبل از خرید یک صندلی ماساژ، مهم است که به‌دقت اطلاعات آن را بررسی کرده و تصمیم‌گیری مطلوبی انجام دهید. وجود مزایای این صندلی ماساژور می‌تواند آن را به عضو مهمی از باشگاه‌ها و مراکز ورزشی تبدیل کند. می‌توان از این صندلی ماساژ برای ریکاوری بعد از تمرین استفاده کرد. صندلی 988A1 به شل‌شدن عضلات، کاهش درد و بهبود سریع‌تر پس از فعالیت بدنی ورزشکاران کمک می‌کند. صندلی ماساژور LEK 988A1 می‌تواند به‌راحتی در خانه، محل کار و مکان‌های دیگر نیز استفاده شود. کارکردن با آن آسان است و تمام رده‌های سنی بدون دانش خاصی می‌توانند از آن استفاده کنند. فشار ملایم و حرکات موزون لیرکن 988A1 می‌تواند حس آرامش را به شما القا کند. صندلی ماساژور 988A1 می‌تواند در تسکین انواع دردها از جمله کمردرد، گردن درد و دردهای عضلانی مؤثر باشد. ماساژ، گرما و موزیک! یک ترکیب برنده. با صندلی ماساژور لیرکن همزمان که ماساژ می‌گیرید به موزیک دلخواه خود نیز گوش کنید. با توجه به این ویژگی‌ها، می‌توانید یک تصمیم بهتر در خرید صندلی ماساژ بگیرید. صندلی ماساژ مدل 988A1 یکی از پرفروش‌ترین مدل‌ها است که می‌توانید با خیال راحت آن را سفارش دهید.

اگر تجربه استفاده از این محصول را دارید در قسمت نظرات مطرح کنید. همچنین اگر به اطلاعات بیشتری از این صندلی ماساژور نیاز دارید، با ما تماس بگیرید تا کارشناسان قشم خرید در اسرع وقت پاسخگوی سؤالات شما باشند.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
نقد و بررسی محصول
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم