فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
سایر برند ها / خانه سایر برند ها

پک گیمینگ فنتک - ماوس WG10 Raigor II + کیبورد MK872 + هدفون HG24 Spectre II برند FANTECH

ماوس WG10 Raigor II + کیبورد MK872 + هدفون HG24 Spectre II

ادامه مطلبShow less
رنگ
  • مشکی
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی 12 ماهه هیواد
انبار
جهت پیش خرید تماس بگیرید
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

ماوس WG10 Raigor II + کیبورد MK872 + هدفون HG24 Spectre II

ماوس WG10 Raigor II

این محصول جذاب FANTECH برای جهت‌یابی از یک حسگر اپتیکال بهره می‌برد که قابلیت تشخیص 2000 نقطه در هر اینچ را دارد بنابراین شما می‌توانید با دقت بسیار خوبی نشانگر ماوس خود را کنترل کنید و بتوانید صفحات اینترنت، فایل‌های اسناد و… را بسیار روان مرور نمایید.WG10 انرژی مورد نیاز خود را از یک عدد باتری قلمی آلکالاین سایز AA دریافت می‌کند که این یک باتری می‌توانند به صورت متوسط به مدت 12 ماه به شما خدمت کنند که این زمان بسیار عالی است، البته عمر باتری بر اساس شرایط، روش و مدت زمان استفاده در روز کاملاً فرق می‌کند ولی بازهم 12 ماه عدد عالی است. ضربه پذیری دکمه های فنتک WG10 در حدود 5 میلیون بار می باشد. همچنین دارای سنسوری با قابلیت مصرف بهینه انرژی می باشد که دارای تکنولوژی PIXART TECHNOLOGIES می باشد. این محصول مناسب استفاده برای گیمینگ و کاربری روزمره و اداری می باشد.

کیبورد MK872

کیبورد سبک وزن (980 گرم) فنتک با 87 کلید با قابلیت شخصی سازی از طریق برنامه انتخابی مناسب برای طولانی بازی کردن و گیمرهای حرفه ایی، با قابلیت Anti-Ghost شما میتواندی تمامی کلیدها را همزمان فشار دهید و نگران کار نکردن ناگهانی آنها نباشید و بدنه این کیبورد از پایه فلزی ساخته شده است. این کیبورد دارای نور RGB در زیر دکمه ها با قابلیت تغییر در 19 حالت مختلف می باشد . با داشتن یک مکانیزم جدید نوری و مکانیکی می تواند تا 30 % سریعتر از کیبورد های معمولی انتقال اطلاعات را انجام داده و برای دریافت فرمان بعدی آماده شود . و این یعنی 30% واکنش سریعتر نسبت به دیگران که برای یک گیمر حرفه ای در حکم یک سلاح بدون رقیب می باشد . برای یک گیمر حرفه ای قابلیت تعریف فرمانهای ترکیبی از چند کلید و استفاده از کلید های ترکیبی در تنظیمات بازی های مختلف از اهمیت بالای برخوردار است اما کیبورد های عادی تا تعداد محدودی کلیک همزمان را پشتیبانی می کنند به لطف تکنولوژی فنتک تمامی کلید های این کیبورد داری تکنولوژی anty ghost می باشد تا هیچ کلیکی در سریعترین و نفسگیر ترین اکشن ها گم نشود . کلید های این کیبورد از طریق نرم افزار اختصاصی آن که از سایت رسمی فنتک قابل دانلود می باشد قابلیت برنامه نویسی ماکرو دارد . این ماوس در دو مدل سویچ آبی و مشکی عرضه شده است . مدل سویچ آبی کلیک ها صدا دار و مدل مشکی کم صدا می باشد . مدلی که در این کد کالا عرضه شده است دارای سویچ مشکی و کلیک کم صدا می باشد.

هدفون HG24 Spectre II

 یک هدفون‌ مخصوص گیم محصولی از کمپانی FANTECH که در ساخت لوازم جانبی حرفه ای و مقرون به صرفه برای گیمرها، تخصص پیدا کرده است. این هدست دارای صدای فراگیر 7.1 کاناله، گوشی‌های بزرگ، بدنه‌ای محکم و سبک و میکروفون حالت پذیر است. میکروفون این محصول دارای قابلیت حذف نویز Noise Canceling می باشد. این هدست دارای بدنه‌ای محکم و در عین حال بسیار سبک و راحت است. سربند فلزی این هدست دارای ابر نرم با روکش پلاستیکی که برند Fantech برروی آن هک شده است که هیچ فشاری به سر شما وارد نمی‌کند. گوشی‌های این هدست دارای روکش ابری بسیار نرم هستند و حتی پس از ساعت‌ها بازی نیز احساس خستگی نخواهید کرد. این گوشی‌های بزرگ تمام گوش شما را پوشش می‌دهند و مانع ورود صداهای محیط به درون هدست، هنگام بازی می‌شوند تا بدون مزاحمت از بازی خود لذت ببرید. این هدست قابل تنظیم است و تمام افراد از تمام گروه‌های سنی می‌توانند از آن استفاده کنند. هدست HG16s SNIPER 7.1 دارای چراغ LED با قابلیت تغییر رنگ روی هر گوشی است که باعث زیبایی بیشتر هدست شما می‌شوند. شما با اتصال این هدست به کامپیوتر و با استفاده از نرم افزار مخصوص آن، می‌توانید این هدست را شخصی‌سازی کنید و از تنظیمات مورد نظر خود استفاده کنید. نوع اتصال این هدست از نوع با سیم و با رابط USB است. خود کابل از کیفیت مناسبی برخوردار است. کیفیت صدایی شفاف ، کاپ های نرم و ایزولاسیون دور گوش از ویژگی های دیگر این هدست است. این هدست از نوع دور گوشی است و گوشتان را کاملا پوشش می‌دهد. بند روی سر، با طراحی انعطاف‌پذیر و ارگونومیک خاصی تولید شده است تا با استفاده‌ی طولانی‌مدت از آن، فشاری به سرتان وارد نشود. طول کابل 2 متر است و از مقاومت بالایی برخوردار است و برای استفاده هنگام کارکردن با کامپیوتر بسیار مناسب است.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
AA-0200-9116
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم