فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
سایر برند ها / خانه سایر برند ها

کوادکوپتر مدل XiL 011 RTS برند XiL کیفیت 4K

23,499,000 تومان
رنگ
  • مشکی
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
انبار
موجود برای سفارش
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

لینک صفحه محصول در آمازون امارات

مشخصات فنی 

برند : Tucok 

مدل : 011 RTS 

رنگ : مشکی 

وزن : 569 گرم

موتور : براشلس

برد : 3000 متر 

کیفیت دوربین : 4K UHD 

دید در شب : دارای قابلیت دید در شب

ظرفیت باتری : 2 باتری 3400 میلی‌آمپری

زمان شارژ باتری : 5 ساعت

مدت زمان پرواز : 25 دقیقه 

کیف حمل : دارد

 

قابلیت بازگشت خودکار و GPS

کوآدکوپتر 011 RTS مجهز به GPS است، در صورت کم شدن شارژ باتری یا خارج شدن از برد رادیویی، هلی‌شات به صورت خودکار به محل تیک‌آفش باز می‌گردد. علاوه براین بر روی کنترل هلی‌شات 011RTS یک کلید بازگشت وجود دارد که به فشار دادن آن هلی‌شات مجدداٌ به محل تیک‌آفش باز می‌گردد. 

کیفیت دوربین 

هلی‌شات 011 RTS به یک دوربین باکیفیت 4K UHD مخصوص عکس‌برداری و فیلم‌برداری مجهز شده است. رزولوشن دوربین این کوآدکوپتر 3072*4096 است، همچنین مجهز به یک گیمبال 3 محوره برای ثبات بیتر در عکس‌برداری و فیلم برداری می‌باشد و تجربه یک فیلم برداری بدون لرزش و پایدار را برای شما تضمین می‌کند. هلی‌شات قدرتمند 011 RTS مجهز به وای‌فای است تا عکس شما را از طریق وای‌فای با گوشی هوشمندتان به اشتراک بگذارد، نرخ انتقال تصاویر این هلی‌شات 5 گیگاهرتز است که تجربه یک فیلم‌برداری حرفه‌ای را برای شما فراهم می‌کند.

سنسور عدم برخورد به موانع

هلی‌شات 011 RTS مجهز به سنسور 360 درجه عدم‌ برخورد به موانع است. این سنسور به صورت هوشمند فضای اطراف هلی‌شات تا شعاع 20 متری را بررسی می‎کند و به شما اطمینان می‌دهد تا در هنگام پرواز با هیچ گونه مانعی برخورد نکنید. 

سنسور Follow Me 

سنسور فالومی یا تعقیب سوژه از دیگر سنسور های کابردی و مهم این هلی‌شات است. هلی‌شات به صورت هوشمند ابعاد و حجم سوژه مورد نظر شما را بررسی می‌کند و با فاصله 30 متری و با سرعتی مناسب به تعقیب سوژه مورد نظر شما می‌پردازد و همزمان از آن فیلم‌برداری می‌کند.

موتور قدرتمند براشلس و باتری 3400 میلی‌آمپری

هلی‌شات 011 RTS مجهز به موتور فوق‌العاده قدرتمند براشلس است که توانایی پرواز حتی در زمان وزش بادهایی تا سطح 7 را دارد، که تجربه یک پرواز کاملاٌ امن را برای شما فراهم می‌کند. علاوه براین هلی‌شات 011 RTS مجهز به 2 باتری با ظرفیت 3400 میلی‌آمپر 7.6 ولتی است که به صورت خشابی روی کوآدکوپتر قرار می‌گیرند. مدت زمان پرواز با هر کدام از باتری های این هلی‌شات 25 دقیقه است. 

مجهز به کنترل با نمایشگر LCD 

کوآدکوپتر 011 RTS دارای یک کنترل رادیویی است که در مرکز آن یک نمایشگر LCD وجود دارد. شما می‌توانید ارتفاع پرواز، سرعت و میزان شارژ باقی مانده باتری خود را از طریق نمایشگر LCD مشاهده کنید. این کنترل رادیویی به راحتی قابل شارژ بوده و نیازی به باتری ندارد. 

 حالت نقطه راه و SD کارت 128 گیگابایتی

حالت نقطه را و یا Way Point از دیگر قابلیت‌های این کوآدکوپتر است. از طریق این قابلیت شما می‌تونید با انتخاب نقاط بر روی نقشه و با فشار دادن دکمه GO هلی‌شا را ازطریق نقاط مشخص شده بر روی نقشه هدایت کنید. 

 اسلات برای SD کارت : این هلی‌شات مجهز به یک اسلات برای جایگزاری کارت SD است و از کارت‌های SD تا ظرفیت 128 گیگابایت پشتیبانی می‌کند. 

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
AMZ-QUD-9193
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم