فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کوادکوپتر گلوبال درون مدل Quadcopter SG108Pro Orange برند Global Drone

رنگ
  • نارنجی
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی 7 روزه اصالت کالا و تضمین بازگشت کالا
انبار
ناموجود
در صورت در دسترس بودن به من اطلاع بده
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

کوادکوپتر مدل Quadcopter SG108Pro Orange دوربین کیفیت بالا 4K HD

یک کوآد کوپتر فوق حرفه‌ای، خوش ساخت، زیبا و مدرن! کوادکوپتر هم می‌تواند به عنوان یک وسیله اسباب بازی مورد استفاده قرار گیرد و هم یک وسیله حرفه‌ای برای فیلمبرداری ویژه و ضبط فیلم و عکس، اما کوآد کوپتر SG108PRO دقیقا کوآد کوپتری است که اصلا برای استفاده به عنوان اسباب بازی نیست و یک محصول فوق حرفه‌ای و ویژه است که می‌توانید با آن کارهای خارق العاده‌ای انجام دهید. کوآدکوپتر SG108PRO یکی از حرفه‌ای ترین کوآد کوپترهایی است که با یک قیمت معقول و منطقی می‌توانید خریداری کنید. در واقع کوآد کوپتر از آن دسته محصولاتی است که با افزایش کیفیت، قیمت آن به شدت افزایش می‌یابد اما باید گفت با توجه به کیفیت SG108PRO این مدل کوآدکوپتر دارای قیمت منصفانه و بسیار خوبی است که آنرا در زمره ارزان ترین کوآدکوپترهای حرفه‌ای قرار می‌دهد. از مزایای این کوآدکوپتر میتوان به سرعت شارژ بالا، قابلیت عکس‌برداری 4k و فیلمبرداری hd اشاره کرد برعکس بسیاری از کوآدکوپترها که این مقدار را واقعی اعلام نمی‌کنند اما SG108PRO واقعا دارای چنین کیفیتی است و باید گفت گول تبلیغات کوآدکوپترهایی را که می‌گویند کیفیت بالایی دارند را نخورید. زیرا تقریبا همه کوآد کوپترها ادعا می‌کنند کیفیت 4k دارند که این امر واقعی نیست و چنین چیزی درست نیست. اما در مورد SG108PRO اینگونه است که این ادعا کاملا واقعی بوده و دارای کیفیت 4K واقعی است. این محصول دارای اپلیکیشن اختصاصی بوده تا بتوانید به راحتی تصاویر را بر روی گوشی تلفن همراه خود دریافت کنید و همچنین با یک دکمه به راحتی TAKE-OFF کنید. جنس بدنه پلاستیک ABS آن باعث شده است که هم وزن کمی داشته باشد و هم کیفیت بالایی داشته باشد. یکی از مزایای این کوآد کوپتر توانایی حرکت در همه زوایا است و می‌توانید به همه جهت ها آن را حرکت دهید. این امر خصوصا اگر هدف شما از خرید کوآد کوپتر فیلمبرداری است تا حد بسیار زیادی اهمیت دارد و حتما باید از این دست کوآد کوپترها خریداری کنید. این محصول نسبت به دیگر کوآدکوپترهای بازار، مدت زمان بیشتری پرواز می‌کند و یک محصول درجه یک و فوق حرفه‌ای به شمار می‌آید. این کوآد کوپتر میتواند با هر بار شارژ در حدود 20 دقیقه پرواز کند و مدت زمان شارژ شدن کامل آن هم 180 ساعت است که این مقدار به نسبت دیگر کوآد کوپترها بسیار عالی است و فست شارژ حساب می‌شود. این کوآدکوپتر از هوش مصنوعی بهره می‌برد و میتواند فاصله خود از اجسام را تا حدود زیادی کنترل کند و برخوردی به آنها نداشته باشد. اما جذابترین ویژگی این محصول قطعا قابلیت تعقیب سوژه است که شما میتوانید به عنوان مثال سوار ماشین خود شوید و حریکت کنید و این کوآد کوپتر ماشین شما را تعقیب کند و فیلم بگیرد!

مشخصات فنی:

  • مدت زمان پرواز با یکبار شارژ: 20 دقیقه
  • مدت زمان شارژ: 180 دقیقه
  • کیفیت دوربین: 4K HD CAMERA
  • کیفیت دوربین در حین عکاسی 4K
  • کیفیت دوربین در حین فیلم‌برداری HD
  • وزن کم
  • مناسب برای حمل
  • ساخته شده برای پرواز طولانی
  • شروع پرواز با زدن یک دکمه
  • قابلیت کانکت به گوشی تلفن همراه جهت مشاهده تصاویر
  • قابلیت کنترل سرعت
  • دارای چراغ‌های نورانی جهت زیبایی
  • دارای قابلیت عکاسی با بالا بردن دست
  • چرخش 360 درجه
  • توجه: این محصول دارای قابلیت تعقیب اجسام به وسیله GPS است.
  • به همراه گیره اتصال به گوشی
  • قابل توجه است که فروشگاه قشم خرید جهت رضایت حال شما مشتریان عزیز، پس از خرید این محصول یک مجموعه لوازم جانبی کوآدکوپتر شامل باطری زاپاس، پروانه زاپاس و محافظ پروانه کوآدکوپتر را به عنوان هدیه و کاملا رایگان برای شما ارسال می‌کند.

کوآد کوپتر چیست؟

در گذشته هواپیما‌های کنترلی نوعی کالای لوکس حساب می‌شدند که عموم مردم قادر به استفاده از آن نبودند. اما با رشد تکنولوژی و بهبود شرایط در حال حاضر میتوان این محصولات را با قیمتی بسیار معقول خریداری کرد. کوآدکوپتر نوعی پرنده کنترلی با چهار محور حرکتی است که میتواند کاربردهای مختلفی از جمله عکس‌برداری، فیلم‌برداری، شناسایی محیط، مستند سازی، طبیعت‌گردی، مجالس عروسی، زمین شناسی و جغرافیا، عمق شناسی، عملیات‌های نجات و ... داشته باشد. بجز تمامی این موارد، کوآدکوپتر نوعی وسیله تفریح نیز بوده و شما میتوانید خاطرات بسیار شیرینی را با کنترل یک کوآد کوپتر کسب کنید.

در هنگام خرید کوآد کوپتر به چه فاکتورهایی دقت کنیم؟

ابتدا باید هدف خود را از بابت خرید کوآد کوپتر مشخص کنید. اگر هدف شما تفریحی است سعی کنید هزینه زیادی بابت خرید آن نکنید و بیشتر به دنبال معیار‌هایی همچون مدت زمان استفاده از باتری و ... باشید. اما در صورتی که قصد استفاده حرفه‌ای را نیز دارید باید به مواردی همچون سرعت، برد دستگاه، کیفیت دوربین، قابلیت لرزش‌گیری دوربین، کیفیت ساخت، مدت زمان شارژ شدن دستگاه، قدرت مانور و بسیاری از موارد دیگر دقت کنید. به عنوان مثال اگر هدف شما از خرید کوآدکوپتر فیلم‌برداری از مجالس عروسی است، این موارد به ترتیب از اهمیت بیشتری برخوردار هستند: کیفیت دوربین، قابلیت لرزش گیری، برد دستگاه کوآدکوپتر، مدت زمان قابل استفاده با یکبار شارژ و قابلیت فیکس شدن در آسمان. لازم به ذکر است که شما میتوانید بجای خرید برند‌های معروف و گران‌قیمت، با هزینه‌ای معقولانه‌تر، از کوآدکوپتر‌های موجود در فروشگاه قشم‌خرید استفاده کنید. تمامی محصولات این فروشگاه از کیفیت بسیار بالا و قیمت کاملا معقولانه‌ای برخوردار می‌باشند.

چه مقدار برای خرید کوآدکوپتر هزینه کنیم؟

از آنجایی که اغلب افراد این محصول را به دلایل تجاری و حرفه‌ای خریداری می‌کنند بنابراین لازم است این موضوع را در ذهن خود داشته باشید که این هزینه نوعی سرمایه گذاری بر روی کسب و کار به حساب خواهد آمد و همین امر دلیلی است بر این موضوع که از هزینه زیاد برای خرید کوآدکوپتر نهراسید. یک کوآدکوپتر با کیفیت میتواند به شدت روی عملکرد شما تاثیر بگذارد و کسب و کار شما را متحول سازد.

از کجا کوآدکوپتر تهیه کنیم؟

فروشگاه اینترنتی قشم خرید یکی از معتبرترین وبسایت‌های ایران در زمینه خرید انواع کوآدکوپتر می‌باشد. این وبسایت با بیش از ده سال سابقه، توانسته است محصولات متنوع و با کیفیتی را در کنار یکدیگر فراهم کند، تا شما مشتریان عزیز بتوانید به راحتی و در میان انواع و اقسام کوآدکوپترهای گوناگون اقدام به خرید محصول مورد نظر خود کنید. از کوآد کوپترهای مینی با ابعاد بسیار کوچک و قیمت اقتصادی تا کوآد کوپترهای فوق پیشرفته با دوربین‌های بسیار باکیفیت و مجهز به لرزش گیر همه در وبسایت قشم خرید قابل تهیه می‌باشند.

ارائه شده توسط آریا هیواد گستر قشم

تمامی محصولات این فروشگاه توسط شرکت آریا هیواد گستر قشم (فروشگاه قشم خرید) به شما مشتریان عزیز ارائه می‌شود. این شرکت همواره پیش از فروش محصول به خریداران عزیز با نهایت سخت‌گیری، اقدام به بررسی و مقایسه محصولات خود می‌کند و تنها در صورتی که از کیفیت بالای آن اطمینان یابد آن را در اختیار مشتریان خواهد گذاشت. بنابراین میتوان با اطمینان از کیفیت بالای محصولات ارائه شده سخن گفت و هیچ نگرانی خاصی بابت کیفیت محصولات این مجموعه نخواهید داشت. علاوه بر همه این موارد شما با خرید کوآد کوپتر از این فروشگاه از هفت روز مهلت تست سلامت دستگاه نیز بهره‌مند خواهید شد.

لوازم جانبی

فروشگاه اینترنتی قشم خرید، همواره علاوه بر ارائه اصل محصولات، اقدام به پیشتیبانی و فروش لوازم جانبی محصولات موجود در فروشگاه نیز می‌کند. بنابراین شما با خرید کوآد کوپتر از فروشگاه اینترنتی قشم خرید، این اطمینان را دارید که تا مدت‌ها می‌توانید لوازم جانبی‌های مورد نیاز خود کوآد کوپتر خود را اعم از باطری، پروانه مخصوص کوآدکوپتر، محافظ کوآد کوپتر و ... تهیه کنید.

چرا قشم خرید؟!

فروشگاه اینترنتی قشم خرید همواره به اصل رعایت حقوق مشتری وفادار بوده است و با تکیه بر همین اصل توانسته است مرتبا پیشرفت کند. این مجموعه باور دارد که با خدمت رسانی با کیفیت به مشتریان عزیز خود میتواند تا همیشه به حیات خود ادامه دهد و در این مسیر با رشد و توسعه نیز همراه شود. لذا نگاه این مجموعه به مشتریان خود به عنوان سرمایه های ارزشمندی است که جلب رضایت آنها مهمترین دغدغه آنها بوده و باید همواره به تحقق این امر بپردازند. همین موضوع باعث خواهد شد که شما در صورت انتخاب فروشگاه اینترنتی قشم خرید، تجربه بی نظیری بدست آورید و از بابت انتخاب مجموعه قشم خرید کاملا رضایت داشته باشید.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
AA-0800-8568

مشخصات

دارای گیمبال مکانیکی دومحوره برای ثابت کردن خودکار کوادکوپتر
قابلیت تعیین مسیر پرواز
دوبین با رزولوشن 4K
قابلیت بازگشت به مبدأ از طریق GPS
سیستم موقعیت‌یابی GPS و تثبیت موقعیت از طریق جریان نوری
باتری پرقدرت با شارژ دهی بالا و مدت‌زمان پرواز تا ۲۵ دقیقه به‌صورت مداوم
نرخ انتقال تصویر 5G
قابلیت چرخش به دور یک محیط
کنترل از راه دور تا فاصله ۱۰۰۰ متر
دارای جلوه‌های ویژه برای اعمال روی فیلم‌ها و عکس‌ها
قابلیت دنبال کردن هوشمند
موتور بدون برس
کنترل از راه دور از طریق تلفن همراه یا گوشی‌های هوشمند
دارای فیلترهای بی‌نظیر برای اعمال روی عکس‌ها
دارای قابلیت عکاسی با بالا بردن دست
دارای چراغ‌های نورانی جهت زیبایی
مدت زمان شارژ: 180 دقیقه
شروع پرواز با زدن یک دکمه
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم