فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کوآدکوپتر گلوبال درون مدل 193Max 2 برند Global Drone - باتری 5000 میلی‌آمپری

35,999,000 تومان
رنگ
  • مشکی
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
انبار
موجود است
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

کوآدکوپتر 193Max 

مشخصات فنی 

برند : Global Drone

مدل : Max 193 2

رنگ : خاکستری تیره

وزن : 1667 گرم

کیفیت دوربین : 4K UHD

کیفیت دوربین برای عکاسی : 4K UHD

کیفیت دوربین برای فیلم برداری : Full HD

سرعت انتقال داده : 2.4 گیگاهرتز

ظرفیت باتری : 5000 میلی‌آمپر

مدت زمان پرواز : 25 دقیقه

مدت زمان شارژ : 350 دقیقه

برد : 3000 متر

گیمبال : 3 محوره

وای‌فای : WIFI 5

کیف حمل و نقل : دارد

بررسی تخصصی هلی‌شات حرفه‌ای 2 193MAX

هلی‌شات 2 193MAX یکی دیگر از هلی‌شات های شرکت Global Drone است، که در سالهای اخیر با عرضه انواع کوآدکوپتر های حرفه‌ای توجه‌های زیادی را به خود جلب کرده است. کوآدکوپتر   193MAX 2 با رنگ خاکستری و یک کیف برای حمل و نقل عرضه می‌گردد. 

دوربین باکیفیت 4K UHD 

کوآدکوپتر 2 193MAX مجهز به یک دوربین با کیفیت 4K UHD است. دوربین این هلی‌شات تا 120 درجه قابل تنظیم است. شما می‌توانید تا فاصله 3000 متری تصاویر را با تلفن هوشمند خود به اشتراک بگذارید. یکی دیگر از قابلیت‌های منحصر به رفد دوربین این کوآدکوپتر قابلیت زوم 50 برابری آن است، شما با قابلیت زوم 50 برابری از عکس‌برداری و فیلم‌برداری با دقیق‌ترین جزئیات لذت ببرید. 

تجربه یک پرواز طولانی

هلی‌شات 2 193MAX مجهز به یک باتری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر است که به صورت خشابی روی هلی‌شات نصب می‌گردد و شما را قادر می‌سازد تا برای 25 دقیقه به پرواز، عکاسی و فیلم برداری از سوژه مورد نظر خود بپردازید. علاوه بر این هلی‌شات 193Max دارای سنسور 360 درجه عدم برخورد به موانع است. سنسور 360 درجه عدم برخورد به موانع به صورت اتوماتیک موقعیت کوآدکوپتر را تا شعاع چندمتری بررسی می‌کند تا مطمئن شود تا هلی‌شات شما در زمان پرواز با مانعی برخورد نداشته باشد. 

هلی‌شات 2 193MAX به سنسور های زیادی برای کارایی بهتر مجهز شده است 

سنسور Circle 

یکی از قابلیت های منحصر به فرد کوآدکوپتر 2 193MAX سنسور Circle است. سوژه مورد نظر خود را انتخاب کنید سپس 2 193MAX شروع به چرخش به شکل دایره‌ای به دور سوژه مورد نظر شما می‌کند و همزمان می‌توانید به عکاسی و فیلم‌برداری بپردازید. 

سنسور Follow Me 

از دیگر قابلیت‌های 2 193MAX می‌توان به سیستم فالومی یا تعقیب سوژه اشاره کرد. سوژه مورد نظر خود را انتخاب کنید سپس هلی‌شات به صورت اتوماتیک حجم و ابعاد سوژه مورد نظر شما را بررسی می‌کند و به تعقیب آن می‌پردازد. 

سنسور Optical Positining 

به لطف استفاده از این سنسور 2 193MAX می‌تواند بدون کوچک‌ترین لرزشی در موقعیت خود به صورت ثابت قرار بگیرد. این موضوع در زمان عکاسی یا فیلمبرداری بسیار کاربردی خواهد بود. 

بازگشت خودکار 

در صورت کم شدن و یا خارج شدن از برد رادیویی هلی‌شات 2 193MAX به صورت خودکار دوباره به محل تیک‌آفش باز می‌گردد. علاوه براین یک کلید برای بازگشت خودکار بر روی کنترل این کوآدکوپتر موجود است تا شما با کلید بر روی آن بتوانید دوباره کوآدکوپتر را به محل تیک‌آفش بازگردانید.

سنسور Way Point 

سنسور Way Point یا نقطه راه از دیگر قابلیت های جذاب هلی‌شات 2 193MAX است. شما می‌توانید مسیر مورد نظر خود را به روی نقشه علامت گذاری کنید تا کوآدکوپتر به صورت خودکار از روی همان مسیر شروع به حرکت کند.

 

کنترل رادیویی دارای صفحه نمایش LCD 

کوآدکوپتر 2 193MAX دارای یک کنترل رادیویی با صفحه نمایش LCD است، این کنترل رادیویی میتواند میزان ظرفیت باقی مانده باتری، اتصال وای‌فای، موقعیت کوآدکوپتر و فعال یا غیرفعال بودن GPS را برای شما از طریق صفحه نمایش LCD نشان دهد. علاوه براین بر روی بدنه کنترل تعدادی دکمه برای، فیلم‌برداری و عکاسی، تیک‌آف و لندینگ، فعال کردن GPS و هدایت کوآدکوپتر قرار گرفته اند. 

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم