فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
AnyCubic / خانه AnyCubic

پرینتر سه‌ بعدی انیکیوبیک مدل Kobra Max برند AnyCubic

56,275,000 تومان
رنگ
  • مشکی
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • گارانتی 12 ماهه هیواد
انبار
موجود
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

پرینتر سه بعدی مدل Kobra Max برند AnyCubic

برای تحقق افکارتان به واقعیت، داشتن یک چاپگرسه‌بعدی بسیار کارآمد است. این دستگاه‌ها علاوه‌براینکه در زمانتان صرفه‌جویی می‌کنند، مدل‌های فوق‌العاده‌ای هم به شما ارائه می‌دهند. مدل Kobra Max گزینه مناسبی برای خلق کردن است. این پرینتر3D دارای ابعاد چاپ 400x400 در ارتفاع 450 میلی‌متری است که اندازه بزرگی محسوب می‌شود و محدودیتی درمورد ابعاد نخواهید داشت. همچنین شما بدون مهارت خاصی فقط در 10 دقیقه می‌توانید آن را سرهم کنید. برای اینکه از فرایند چاپ اطلاعات کافی را به دست آورید، صفحه‌نمایشی که در آن وجود دارد، بسیار برایتان کارآمد خواهد بود. به‌غیر از این مواردی که بیان کردیم، در ادامه مطلب به دیگر قابلیت‌های Kobra Max نیز پرداخته‌ایم و می‌توانید آن‌ها را مطالعه کنید.

 ‌‌‌‌

ویژگی‌های پرینتر سه بعدی Kobra Max

  • شما پرینتر3D مدل Kobra Max را تنها در مدت‌زمان 10 دقیقه می‌توانید مونتاژ کنید تا آماده پرینت شود.
  • چاپگر سه‌بعدی Kobra Max وزن 16 کیلوگرمی دارد و ابعاد دستگاه، 715x655 در ارتفاع 720 میلی‌متر است و می‌توانید آن را بر روی میز کارتان قراردهید.
  • صفحه‌نمایش LCD3 اینچی (109.2) این پرینتر3D، روند چاپ را برایتان نمایش می‌دهد. با مشاهده آن می‌توانید متوجه شوید که مدل شما تا چه ‌مقدار تکمیل شده و چقدر از آن باقی‌مانده است. در قسمت نقد و بررسی می‌توانید توضیحات بیشتری راجع به این صفحه‌نمایش بخوانید.
  • ابعاد چاپ در یک پرینتر سه‌بعدی، اندازه‌ایست که می‌توانید مدل را در آن حدود به چاپ برسانید. درKobra Max از برند AnyCubic، ابعاد چاپ 400x400 در ارتفاع 450 میلی‌متر می‌باشد؛ یعنی می‌توانید مدلی با حداکثر این ابعاد را پرینت کنید.
  • سرعت چاپ پرینتر3D مشخص می‌کند که مدل موردنظر شما در چه مدت‌‌زمانی تکمیل می‌شود. چاپگر سه‌بعدی کبرا مکس (Kobra Max) تا 180 میلی‌متر درثانیه هم توانایی چاپ دارد. سرعت چاپ متعادل در این محصول 80 تا 100 میلی‌متر درثانیه است و باید درنظر داشته‌باشید که این سرعت را نسبت به جزئیات و ظرافت‌های مدلتان انتخاب کنید. چراکه هرچه سرعت را بالا ببرید، ممکن است طرحتان ظرافت کمتری داشته باشد.
  • نگران جدا کردن مدل از صفحه‌ساخت نباشید؛ زیرا صفحه‌ساخت این پرینتر سه‌بعدی به گونه‌ای ساخته شده که می‌توانید آن را خم کنید تا به‌راحتی مدل چاپ شده جدا بشود. جنس این پلتفرم، فولاد مغناطیسی است.
  • این محصول دارای قابلیت تراز خودکار ارتقایافته با کالیبراسیون 25 نقطه‌ای است؛ پس بدون دردسرهای تراز دستی، می‌توانید به‌صورت اتوماتیک با آن شروع به چاپ کنید. تراز کردن صحیح صفحه ساخت، مشکلاتی مثل تاب‌برداشتن، چسبندگی و موارد مشابه را در شئ چاپ‌شده از بین خواهد برد. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع‌به این ویژگی، بهتر است نگاهی به بخش نقد و بررسی تخصصی بیندازید.
  • محور Z (ارتفاع) در پرینتر سه‌بعدی Kobra Max AnyCubic به‌گونه‌ای طراحی شده است که در دو طرف دستگاه قرار بگیرد. این حالت باعث می‌شود که با ثبات بیشتری حرکت کند و لرزشی دراین‌ حین به‌وجود نیاید.

 ‌‌

خرید پرینتر سه بعدی Kobra Max از برند AnyCubic

برند AnyCubic در تولید چاپگرهای 3D همواره پرقدرت عمل کرده است. شما در صنایع مختلف مانند معماری، مدل‌سازی، مقاومت مصالح و غیره می‌توانید از پرینتر Kobra Max استفاده کنید. باوجود سرعت‌ و ابعاد چاپ بالایی که دارد، هم طرحتان به سرعت پرینت خواهد شد و هم در سایز بزرگ می‌توانید چاپ کنید.

قبل از خرید دستگاه مورد نظرتان، لازم که راجع‌به آن به اندازه کافی تحقیق کرده باشید. ما علاوه ‌بر این مطلب، بخش نقد و بررسی تخصصی را هم برایتان فراهم کرده‌ایم؛ می‌توانید توضیحات تکمیلی را در آن‌جا بخوانید. همچنین می‌توانید از طریق قسمت تماس با ما، با تیم قشم خرید ارتباط برقرار کنید و سؤالاتتان را بپرسید.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
3D-AN-0063

مشخصات

برند
Anycubic
مدل
Kobra Max
ابعاد دستگاه
طول 715، عرض 665، ارتفاع 720 میلی‌متر
ابعاد چاپ
طول 400، عرض 400، ارتفاع 450 میلی‌متر
وزن دستگاه
16 کیلوگرم
جنس بدنه
آلیاژ آلومینیوم
نوع تکنولوژی چاپ
FDM
سرعت چاپ
80 تا 100 میلی‌متر برثانیه
حداکثر دمای صفحه چاپ
90 درجه سانتی‌گراد
دقت چاپ(ضخامت چاپ)
± 0.1 میلی‌متر
نوع اکسترودر
Bowden
دمای کاری اکسترودر
260 درجه سانتی‌گراد
نوع کالیبراسیون
اتوماتیک (25 نقطه‌ای)
حداکثر دمای نازل
260 درجه سانتی‌گراد
نوع نازل
قابل تعویض
تعداد نازل
1 عدد
قطر نازل
0.4 میلی‌متر
نوع فیلامنت
PLA, ABS, PETG, TPU
نمایشگر
لمسی 4.3 اینچی (109.2 میلی‌متر)
مواد مصرفی
فیلامنتی
ضخامت مواد مصرفی
1.75 میلی‌متر
نرم افزار اسلایسر(Slicer)
Cura، SuperSlicer، ideaMaker، Simplify3D، PrusaSlicer و غیره
فرمت فایل ورودی
3MF, PLY, GCODE, AMF, STL ,OBJ
درگاه های ورودی
کارت MicroSD
منبع تغذیه
آداپتور
توان مصرفی
400 وات
سنسور تشخیص قطع فیلامنت
دارد
قابلیت WIFI
ندارد
کاربرد
ساخت مدل‌های کوچک، تجهیزات نظامی، ساخت اسباب‌بازی، صنعتی و معماری
دیگر ویژگی‌ها
قابلیت ماژولار و راه اندازی سریع در 10 دقیقه
سیستم عامل‌های سازگار
Windows, MacOS
محتویات جعبه
قاب، پایه، نمایشگر لمسی، صفحه ساخت شیشه ای، میله‌های نگهدارنده، نگهدارنده فیلامنت، شش عدد گیره صفحه‌ساخت، نازل اضافی، کارت حافظه، رم ریدر، ابزار، سیم برق، سه عدد واشر، انواع پیچ، فیلامنت برای تست، دفترچه راهنما
نقد و بررسی محصول

نگاهی کوتاه به Kobra Max از برند AnyCubic

برای تبدیل ایده‌هایتان به یک شئ سه‌بعدی، پرینترهای 3D، بهترین گزینه خواهند بود. چاپگر سه‌بعدی Kobra MAX به فناوری FDM و سطح‌سازی AnyCubic LeviQ مجهز است. درصورتی‌که حرفه شما مجسمه‌سازی یا مدل‌سازی باشد، یک پرینتر سه‌بعدی می‌تواند در زمان کوتاهی، اجسام موردنظرتان را به چاپ برساند و راهی برای درآمدزایی باشد. علاوه‌‌بر این موارد، در معماری برای ساخت ماکت سازه‌ها، پیش ساخت وسایل مکانیکی و... هم این محصول کارآمد خواهد بود. در ادامه ما برای شما همه ویژگی‌های Kobra MAX را بررسی کرده‌ایم تا با آن نیز آشنا شوید. 

ویژگی‌های پرینتر سه بعدی Kobra Max

این پرینتر سه‌بعدی از برند AnyCubic توانایی بالایی در چاپ سریع دارد و دارای قابلیت تشخیص تمام‌شدن فیلامنت نیز می‌باشد. حداکثر ابعاد چاپ، در سایز 400x400 و ارتفاع 450 میلی‌متر است که ابعاد قابل‌قبول و بزرگی در بین چاپگرهای3D است. Kobra Max دارای صفحه‌نمایشی کاربردی می‌باشد و همچنین از کالیبراسیون 25 نقطه‌ای بهره می‌برد. با حداکثر دمای 100 درجه سانتی‌گرادی که صفحه ساخت دارد و درجه 260 سانتی‌گرادی حرارت اکسترودر، نتیجه مطلوبی در چاپ برای شما به‌وجود خواهد آمد. اگر می‌خواهید راجع‌به قابلیت‌های این محصول با جزئیات بیشتری بخوانید، پاراگراف‌های دیگر را مطالعه کنید.

ابعاد چاپ بزرگ

پرینتر سه‌بعدی Kobra Max در ابعاد 715x665 و ارتفاع 720 میلی‌متری روانه بازار شده است و ابعاد چاپ آن 400x400 و ارتفاع 450 میلی‌متر می‌باشد که برای استفاده روزانه و خانگی کاملا نیازهای کاربر را فراهم کرده و فضای چاپ وسیع و انتخاب‌های متنوعی را در اختیارش می‌گذارد. چاپ در ابعاد بزرگ، به شما امکان پیاده‌سازی ایده‌ها و خلاقیت‌هایتان برای ساخت مدل موردنظر را خواهد داد.

تراز AnyCubic LeviQ توسعه یافته و خودکار

تراز خودکار هوشمند در چاپگر سه‌بعدی به ویژگی‌ای اشاره دارد که به‌طور خودکار پلتفرم ساخت پرینتر3D را تنظیم می‌کند تا اطمینان حاصل شود که قبل از شروع چاپ، کاملاً تراز است. قابلیت تراز خودکار ارتقا یافته AnyCubic با کالیبراسیون هوشمند و دقیق 25 نقطه‌ای، می‌تواند به‌صورت خودکار ناهمواری ایجاد شده را جبران کند و سطح صافی را برایتان فراهم کند. این کالیبراسیون تمامی قسمت‌های پرینتر3D را شناسایی می‌کند و یک چاپ بی‌نظیر را به شما ارائه می‌دهد. مسطح‌سازی و چاپ را می‌توان با یک تماس کلید و به‌صورت سبک، ساده و آسان آغاز کرد. این فناوری، تجربه چاپ دلنشینی را برای کاربر فراهم می‌کند. این ویژگی از اهمیت بالایی برخوردار است؛ چراکه یک سطح ناهموار می‌تواند منجر به مشکلاتی مانند چسبندگی، تاب برداشتن و غیره در شئ چاپ شده شود.

حداقل چسبندگی

پس از چاپ مدل، می‌توان با یک کاردک به آرامی مدل چاپ شده را از روی پلتفرم مغناطیسی فولادی، مدل چاپ‌ شده سه‌بعدی را جدا کرد. دراین‌صورت آنچه شما پرینت کرده‌اید، بدون اینکه آزاری ببیند از صفحه جدا خواهد شد و این کار باعث کاهش هزینه‌های نگهداری و تعمیر می‌شود. همچنین با این قابلیت، هیچ‌گونه آسیبی در هنگام جداکردن مدل به دستگاه شما وارد نخواهد شد.

ساختار قوی‌تر و دقت بالاتر

پرینتر سه‌بعدی Kobra Max مجهز به ساختار متحرک محور Z (ارتفاع) در دو طرف است. این ویژگی به‌دلیل تعادلی که حفظ می‌کند، باعث کاهش حداقلی لرزش و افزایش حداکثری کیفیت الگوی چاپ سه‌بعدی می‌شود. قطعات متحرک محور Z (ارتفاع) باعث بهبود تجربه چاپ سه‌بعدی در دستگاه می‌شوند.

سیستم تشخیص خودکار تمام شدن فیلامنت

چاپگر سه‌بعدی AnyCubic Kobra max مجهز به حسگر خروجی فیلامنت است و می‌تواند به‌طور هوشمند بر فیلامنت نظارت کند. اگر فیلامنت چاپگر3D شما تمام شود، به‌راحتی عملیات متوقف می‌شود و بدون آسیب‌رساندن به مدل درحال چاپ برای تعویض فیلامنت باقی می‌ماند و یا حتی در زمان قطع ناگهانی برق، فرایند چاپ به‌صورت هوشمند قطع خواهد شد. این موضوع باعث کاهش هزینه‌ها و صرفه‌جویی در زمان چاپ و مواد اولیه می‌شود.

چاپ سریع

سرعت بیشتر، یکی از مهم‌ترین مواردی می‌باشد که در چاپگر3D مدل Kobra max رعایت شده است. حداکثر سرعت چاپ در پرینتر سه‌بعدی Kobra Max، به‌مقدار 180 میلی‎متر برثانیه است. اما اگر می‌خواهید مدلی را به‌چاپ برسانید که دارای ظرافت بالایی است، بهتر است که سرعت‌چاپ را کاهش دهید؛ به‌دلیل اینکه اگر با سرعت زیادی پرینت کنید، شاید دستگاه با دقت کمتری عمل کند و جزئیات زیاد مشخص نباشند. سرعت‌چاپ متوسط در این محصول 80 تا 100 میلی‌متر برثانیه می‌باشد که 167 درصد سریع‌تر از میانگین پرینترهای سه‌بعدی هم‌ رده خود است. سرعت‌چاپ در پرینترهای‌3D ویژگی مهمی می‌باشد که مقدار زمانی که یک مدل در مراحل چاپ نیاز دارد را مشخص می‌کند.

مجهز به صفحه نمایش لمسی LCD

پرینتر سه‌بعدی Kobra Max مجهز به صفحه‌نمایش لمسی 4.3 اینچی (109.2 میلی‌متر) است که باعث ارائه یک تجربه بهتر در هنگام استفاده می‌شود و بررسی خروجی و کنترل را به‌صورت واضح و آسان برای کاربر فراهم می‌کند. شما با این LCD می‌توانید تمامی تغییرات و حرکات پرینتر را مورد بررسی قرار دهید و از روند کار آن مطلع باشید. برای مثال اینکه چند دقیقه یا ساعت درحال چاپ می‌باشد و چند درصد از مدل موردنظر چاپ شده است.

خرید پرینتر سه بعدی Kobra Max از برند AnyCubic

چاپگر3D مدل Kobra Max از برند AnyCubic از انواع فیلامنت‌ها، مانند PLA، ABS، PETG و موارد دیگر پشتیبانی می‌کند و شرایط مناسبی را برای چاپ‌های مختلف فراهم می‌کند. چه درحال ایجاد نمونه‌های اولیه، قطعات کاربردی یا طرح‌های هنری باشید، Kobra Max چاپ‌های با کیفیت بالا را تضمین خواهد کرد و بیشترین استانداردها را برآورده می‌کند. اگر تجربه استفاده از این پرینتر سه‌بعدی را دارید، حتما در بخش نظرات آن را با ما به اشتراک بگذارید.

‌‌‌‌

آنچه در جعبه قرار دارد:

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم