فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
AnyCubic / خانه AnyCubic

پرینتر سه بعدی انیکیوبیک مدل Kobra برند AnyCubic

30,965,000 تومان
رنگ
  • مشکی
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • گارانتی 12 ماهه هیواد
انبار
موجود
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

نگاهی به پرینتر سه‌بعدی مدل Kobra برند AnyCubic

با پیشرفت روزافزون تکنولوژی، پرینترهای سه بعدی فیلامنتی به یک ابزار ضروری در فراینده توسعه محصولات تبدیل شده‌اند. پرینتر سه‌بعدی Kobra برای به‌وجود آوردن ایده‌هایی که در ذهنتان دارید، یک گزینه عالی و مقرون به‌صرفه است. قابلیت چاپ طرح‌های پیچیده و باکیفیت بالا، این پرینتر سه‌بعدی را به یک انتخاب ایدئال برای طراحان و مهندسانی که به دنبال یک راه سریع و کارآمد برای تبدیل ایده‌ها به واقعیت هستند می‌باشد. این محصول از سرعت چاپ بالایی برخوردار است و تا 180 میلی‌متر درثانیه هم قابلیت پرینت دارد. همچنین دارای ابعاد چاپ 200x200 و ارتفاع 250 میلی‌متری است و می‌توانید مدل‌هایی که می‌خواهید را با ابعاد مناسب به چاپ برسانید.

‌‌‌

ویژگی‌های پرینتر سه‌بعدی Kobra

  • پرینتر سه‌بعدی Kobra، وزن 7 کیلوگرمی دارد و ابعاد آن 486x430 در ارتفاع 486 میلی‌متر است.
  • ابعاد چاپ این محصول 200x200 در ارتفاع 250 میلی‌متر می‌باشد. ابعاد چاپ، اندازه شیئی که می‌خواهید چاپ کنید را تعیین می‌کند.
  • شما با چاپگر3D مدل AnyCubic Kobra می‌توانید سرعت چاپ را تا 180 میلی‌متر درثانیه افزایش دهید. میانگین سرعت چاپ در این محصول بین 50 تا 80 میلی‌متر درثانیه می‌باشد.
  • دارای صفحه‌نمایشی لمسی می‌باشد که مقدار آن 4.3 اینچ (109.22 میلی‌متر) است و می‌توانید برروی آن از عملکرد پرینتر مطلع باشید.
  • تنها در 10 دقیقه زمان می‌توانید Kobra را مونتاژ کرده و از آن استفاده کنید.
  • پلتفرم چاپ این چاپگر سه‌بعدی، به‌گونه‌ای طراحی شده است که بتوانید آن را خم کرده و مدل چاپ‌شده را بدون کوچک‌ترین آسیبی از صفحه ساخت جدا کنید.
  • Kobra با انواع مدل فیلامنت، دارای سازگاری بالایی می‌باشد. برای مثال با PLA/ABS/PETG/TPU سازگار است.
  • از تراز ارتقا یافته AnyCubic LeviQ برخوردار است و اگر برروی مدلتان خط و خطوطی به‌وجود آید، این قابلیت سطح صافی از مدلتان را ارائه می‌دهد. با رفتن به قسمت نقد و بررسی، می‌توانید اطلاعات بیشتری را کسب کنید.
  • پرینتر3D مدل Kobra، از سنسور تشخیص قطع فیلامنت برخوردار است. درصورتی که در حین پرینت مشکلی برای دستگاه به‌وجود بیاید یا فیلامنت به پایان برسد، این سنسور فرایند چاپ را متوقف می‌کند و مدلتان آسیبی نمی‌بیند.

 ‌‌‌ 

خرید پرینتر سه‌بعدی Kobra از برند AnyCubic

برند AnyCubic از سازندگان قدر پرینترهای سه‌بعدی می‌باشد که انواع مختلفی از پرینتر را در ویژگی‌های متفاوت عرضه می‌کند. چاپگر سه‌بعدی Kobra می‌تواند انواع مدل‌های ساده یا پیچیده را به چاپ برساند. تنها لازم است از طریق نرم‌افزارهای لایه‌گذاری سازگار با این پرینتر، طرح مورد نظر خود را که به‌صورت سه‌بعدی طراحی شده است را به دستگاه منتقل کرده و از فرایند چاپ نهایت لذت را ببرید. این محصول در صنایع متفاوتی می‌تواند برایتان کارآمد باشد. برای مثال تولید قطعات معماری، ساخت فیگور شخصیت‌های شناخته شده، تولید ماکت‌های غذایی برای نمایش در رستوران‌ها، تولید اشیاء هنری و... از نمونه کارهایی بشمار می‌رود که می‌توانید با Kobra آن‌ها را خلق کنید. درصورتی‌که تجربه‌ای از استفاده این تلسکوپ دارید، آن را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
3D-AN-0062

مشخصات

برند
Anycubic
مدل
Kobra
ابعاد دستگاه
طول 486، عرض 430، ارتفاع 486 میلی‌متر
ابعاد چاپ
طول 200، عرض 200، ارتفاع 250 میلی‌متر
وزن دستگاه
7 کیلوگرم
جنس بدنه
آلیاژ آلومینیوم
نوع تکنولوژی چاپ
FDM
سرعت چاپ
80 تا 100 میلی‌متر برثانیه
حداکثر دمای صفحه چاپ
110 درجه سانتی‌گراد
دقت چاپ(ضخامت چاپ)
± 0.1 میلی‌متر
نوع اکسترودر
کوتاه برد یکپارچه
دمای کاری اکسترودر
260 درجه سانتی‌گراد
نوع کالیبراسیون
اتوماتیک (25 نقطه‌ای)
حداکثر دمای نازل
260 درجه سانتی‌گراد
نوع نازل
قابل تعویض
تعداد نازل
1 عدد
قطر نازل
0.4 میلی‌متر
نوع فیلامنت
PLA, ABS, PETG, TPU
نمایشگر
لمسی 4.3 اینچی (109.2 میلی‌متر)
مواد مصرفی
فیلامنتی
ضخامت مواد مصرفی
1.75 میلی‌متر
نرم افزار اسلایسر(Slicer)
Cura، SuperSlicer، ideaMaker، Simplify3D، PrusaSlicer و غیره
فرمت فایل ورودی
3MF, PLY, GCODE, AMF, STL ,OBJ
درگاه های ورودی
کارت MicroSD
منبع تغذیه
آداپتور
توان مصرفی
400 وات
سنسور تشخیص قطع فیلامنت
دارد
قابلیت WIFI
ندارد
کاربرد
ساخت مدل‌های کوچک، تجهیزات نظامی، ساخت اسباب‌بازی، صنعتی و معماری
دیگر ویژگی‌ها
صفحه چاپ قابل جابجایی و مغناطیسی، کالیبراسیون 25 نقطه‌ای و...
سیستم عامل‌های سازگار
Windows, MacOS
محتویات جعبه
قاب، پایه، کارت حافظه، رم ریدر، فیلامنت برای تست، نمایشگر لمسی، نگهدارنده فیلامنت، نازل، ابزار، سیم برق، گیره کابل نوع R، چهار عدد واشر فنری، انواع پیچ، لوله تفلون یدکی، سری نازل، دفترچه راهنما
نقد و بررسی محصول

پرینتر سه بعدی Kobra از برند AnyCubic 

پرینترهای سه‌بعدی فیلامنتی یکی از نوآوری‌های مهم در دنیای ساخت و تولید مدرن محسوب می‌شوند. این پرینترها از فناوری چاپ لایه‌ای (Layered Printing) برای ایجاد اشیاء سه‌بعدی استفاده می‌کنند. پرینتر سه‌بعدی Kobra ابزاری قدرت‌مند در دنیای تولید سریع محسوب می‌شود. این دستگاه‌ از فناوری چاپ لایه‌ای برای ساخت اشیاء سه‌بعدی استفاده می‌کند. در این فرایند، یک فیلامنت حرارتی از یک نازل عبور می‌کند و به‌صورت لایه‌به‌لایه، مطابق با شکل موردنظر چاپ می‌شود. در ادامه ویژگی‌های Kobra از برند AnyCubic را بررسی خواهیم کرد.

ویژگی‌ های پرینتر سه بعدی Kobra

چاپگر سه‌بعدی Kobra از برند فوق‌العاده AnyCubic، دارای قابلیت مسطح کردن فیلامنت به‌صورت خودکار است. پرینتر مجهز به فناوری FDM و سطح‌سازی AnyCubic LeviQ می‌باشد. این محصول از برند AnyCubic، توانایی بالایی در چاپ سریع (حداکثر 180 میلی‌متر برثانیه) دارد و دارای پلتفرم مغناطیسی فنری فولادی برای چاپ سه‌بعدی است. ابعاد چاپ در پرینتر سه‌بعدی Kobra، سایز 200x200 ارتفاع 250 میلی‌متر می‌باشد که طرح‌های بزرگی را می‌توانید با آن خلق کنید. همچنین با انواع مواد سازگار است و از دقت بالایی هم برخوردار می‌باشد. در آن، صفحه نمایش LCD تعبیه شده که باعث می‌شود شما در انجام چاپ نظارت را به دست بگیرید. علاوه‌بر این‌ها در ادامه به دیگر قابلیت‌ها و ویژگی‌های این محصول می‌پردازیم.

وزن بسیار کم و ابعاد ایده‌آل

پرینتر سه‌بعدی Kobra تنها 7 کیلوگرم وزن دارد که سبک و قابل حمل است و نسبت به پرینترهای 3D فیلامنتی دیگر، وزن بسیار کمتری دارد و همین وزن کم، کار حمل‌و‌نقل را برای کاربر بسیار آسان می‌کند. همچنین ابعاد آن 486x430 در ارتفاع 486 میلی‌متری است که تقریبا در مکان‌های مختلفی می‌توانید آن را قرار دهید و جای زیادی را اشغال نخواهد کرد.

ابعاد چاپ بزرگ

چاپگر 3D کبرا، با ابعاد چاپ بزرگ 200x200 و ارتفاع 250 میلی‌متر روانه بازار شده است و برای استفاده روزانه و خانگی کاملا نیازهای کاربر را فراهم کرده و فضای چاپ وسیع و انتخاب‌های متنوعی را در اختیارش می‌گذارد. این ابعاد تعیین می‌کند که مدل‌هایی که می‌خواهید به چاپ برسانید، تا چه ابعادی خواهند بود. امکان چاپ در ابعاد بزرگ، به شما مزیت‌های بی‌شماری برای پیاده‌سازی ایده‌ها و خلاقیت‌هایتان می‌دهد.

تراز AnyCubic LeviQ توسعه یافته و خودکار

قابلیت تراز خودکار ارتقا یافته AnyCubic با کالیبراسیون هوشمند و دقیق 25 نقطه‌ای، می‌تواند به‌صورت خودکار ناهمواری ایجاد شده برروی مدل را جبران کند و سطوح صافی را برای شما به‌وجود آورد. مسطح سازی و چاپ را می‌توان با یک تماس کلید و به‌صورت ساده و آسان آغاز کرد. این فناوری تجربه چاپ دلنشینی را برای کاربر فراهم می‌کند و طرح‌هایتان بدون خط و‌خش عرصه می‌شوند.

چاپ سریع

حداکثر سرعت چاپ در این پرینتر سه‌بعدی، 180 میلی‌متر برثانیه است. سرعت متوسط 80 میلی‌متر برثانیه، 167 درصد سریع‌تر از استاندارد و میانگین چاپگرهای سه‌بعدی رقیب در بازار، چاپ را به انجام می‌رساند. سرعت بیشتر، یکی از مهم‌ترین مواردی است که در پرینتر سه‌بعدی Kobra رعایت شده است. این محصول یک پرینتر سه‌بعدی FDM همه کاره است که می‌تواند باعث کاهش حداکثری لرزش، برای بهبود کیفیت چاپ الگوی سه‌بعدی شود.

اکسترودر و چاپ فوق العاده صاف

یکی از قسمت‌‌های بسیار مهم در تمامی پرینترهای سه بعدی، اکسترودر می‌‌باشد که وظیفه اصلی آن کمک کردن برای این است که مواد مورد نظر در چاپ سه‌بعدی به‌طور یکنواخت از نازل خود خارج شوند. اکسترودر درایو مستقیم در چاپگر سه‌بعدی Kobra، نیروی انتقال بیشتر و کنترل رشته دقیق‌تری را فراهم می‌کند و باعث بهبود کیفیت چاپ شما می‌شود و می‌تواند لرزش را در انتقال رشته کاهش داده و دقت چاپ را به‌صورت قابل توجهی افزایش دهد.

سنسور تشخیص قطع فیلامنت

از قابلیت‌های پرکاربرد Kobra، می‌توان به سنسور تشخیص قطع فیلامنت اشاره کرد. این ویژگی به گونه‌ایست که اگر فیلامنت به پایان برسد یا برای دستگاه مشکلی بوجود بیاید، فیلامنت به‌طور خودکار قطع خواهد شد و از چاپ نامنظم خودداری می‌کند. باوجود این سنسور، به‌راحتی می‌توانید دستگاه را به حال خود رها کنید و لزومی ندارد در کل تایم، حواستان به پرینت باشد.

سازگاری بالا و صفحه ساخت کاربردی

پرینتر3D مدل Kobra با انواع مواد PLA,TPU,ABS و... سازگار است که باوجود صفحه‌ساخت آن، می‌توان مدل‌ها را با خم کردن قالب پس از چاپ، به‌ آرامی جدا کرد و آسیبی به آن نرسد. این پلتفرم می‌تواند دربرابر چاپ با شدت و سرعت بالا، مقاومت خوبی از خود نشان دهد و کاملا بدون خوردگی این امر را به انجام برساند. همین مسئله باعث کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری نیز خواهد شد.

صفحه نمایش لمسی 4.3 اینچی

پرینتر سه‌بعدی Kobra دارای یک صفحه نمایش لمسی (LCD) 4.3 اینچی است که پاسخ‌دهی بسیار سریعی دارد و قابلیت ارائه خروجی حتی در روشن‌ترین مکان‌ها را داشته و تجربه استفاده خوبی را برای شما رقم می‌زند. با استفاده از این نمایشگر، می‌توانید نحوه کارکرد ماشين را زیر نظر داشته باشید و حتی به‌طور دستی قسمت‌های مختلف چاپگر3D را کنترل کنید.

نرم افرازهای لایه‌ گذاری

نرم افزار لایه‌گذاری، نقش مهمی در عملکرد چاپگرهای 3D مبتنی بر فیلامنت ایفا می‌کند. کاربران می‌توانند تنظیمات مختلف چاپ را در نرم‌افزار لایه‌گذاری سفارشی کنند. مانند ضخامت لایه، تراکم فیلامنت، سرعت چاپ و غیره. تنظیم این عملکردها، تطبیق کار چاپ با الزامات یا ترجیحات شما را فراهم می‌کند. از برنامه‌های لایه‌گذاری می‌توان به Cura، SuperSlicer، ideaMaker، Simplify3D وغیره اشاره کرد.

خرید پرینتر سه بعدی Kobra از برند AnyCubic

پرینتر سه‌بعدی Kobra در حوزه‌های مختلفی از طراحی محصولات گرفته تا پزشکی و حتی ساخت قطعات صنعتی، مورد استفاده قرار می‌گیرد. با استفاده از این پرینتر سه‌بعدی فیلامنتی، امکان طراحی و ساخت اشیاء به سرعت و با هزینه کمتر فراهم شده و نقشه‌ها به واقعیت تبدیل می‌شوند. از ویژگی‌های برجسته آن می‌توان به انعطاف پذیری در طراحی، سرعت چاپ و توانایی چاپ اشیاء با جزئیات دقیق اشاره کرد. اگر به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، می‌توانید در قسمت نظرات از کارشناسان قشم خرید سوالاتتان را بپرسید.

‌‌‌‌

آنچه در جعبه قرار دارد:

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم