فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
AnyCubic / خانه AnyCubic

پرینتر 3 بعدی واش اند کیور انی کیوبیک مدل Photon Mono 4K برند Anycubic

رنگ
  • مشکی
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • گارانتی 12 ماهه هیواد
انبار
ناموجود
در صورت در دسترس بودن به من اطلاع بده
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

بررسی کامل پرینتر سه‌بعدی Photon Mono 4K از شرکت ANYCUBIC

مشخصات فنی Photon Mono 4K

  • نوع و ابعاد صفحه نوردهی: تک رنگ، 6.23 اینچی
  • حداکثر ابعاد چاپ: 16.5 x 13.2 x 8 سانتی متر ( به ترتیب ارتفاع، طول، عرض)
  • میزان عبور نور: 7 درصد
  • نسبت کنتراست: 400:1
  • منبع نور: ماتریس نوری ( عدد LED )
  • دقت چاپ: 3840 X 2400 پیکسل (کیفیت 4K)
  • سرعت چاپ: ≤ 5 سانتی متر در ساعت
  • پنل کنترل: کنترل لمسی TFT با سایز 2.5 اینچ
  • پورت ورودی: USB-A 2.0
  • منبع تغذیه: 45 وات
  • نرم افزار مورد استفاده: Photon Workshop
  • ابعاد دستگاه: 38.3 x 22.7 x 22.2 سانتی متر ( به ترتیب ارتفاع، طول، عرض)
  • وزن دستگاه: 4.3 کیلوگرم

توضیحات تکمیلی

اگر قصد خرید یک پرینتر سه‌بعدی با قیمتی مقرون و به‌صرفه و کیفیتی بسیار بالا هستید، در ادامه این مقاله همراه ما باشید. پرینتر سه‌بعدی Photon Mono 4K یکی از بهترین پرینترهای کنونی در بازار ایران است که شما می‌توانید با قیمتی مناسب آن را خریداری کنید. از ویژگی‌های بسیار مهم این پرینتر می‌توان به ابعاد چاپ بزرگ و مناسب، سرعت چاپ سریع، قطعه FEP یک تکه و ماتریس‌های نوری متعدد با ۱۵ چراغ LED اشاره کرد.

اطلاعات اولیه

همان‌طور که مشاهده می‌کنید این چاپگر سه‌بعدی از یک نوردهی ۶٫۲۳ اینچی مونوکرومیک برخوردار است، می‌تواند یک چاپ سه‌بعدی با حداکثر ابعاد ۱۶ در ۱۳٫۲ در ۸ سانتی‌متر را ایجاد کند. این ابعاد با توجه به قیمتی که برای این پرینتر سه‌بعدی پرداخت می‌کنید بسیار مناسب است و کارایی بسیار زیادی دارد. چراغ‌های LED به تعداد ۱۵ عدد در این پرینتر سه‌بعدی تعبیه‌شده است که اشعه UV را به الگوی موردنظر شما می‌تابانند و باعث سفت و سخت شدن الگوی موردنظر شما می‌شوند. میزان دقت چاپ این چاپگر سه‌بعدی بسیار بالا بوده و از کیفیت 4K برخوردار است. این کیفیت جزو بالاترین کیفیت‌های ممکن در بین پرینترهای سه‌بعدی می‌باشد. همچنین سرعت چاپ سه‌بعدی در این محصول ۵ سانتی‌متر به‌ازای هر ساعت است که سرعت بسیار بالایی به حساب می‌آید، درحالی‌که همین الان پرینترهای سه‌بعدی با قیمت‌های چندین برابر این پرینتر سه‌بعدی یافت می‌شوند که سرعت چاپی برابر با یک‌ونیم الی دو سانتی‌متر بر ساعت دارند. صفحه کنترل این پرینتر سه‌بعدی 2.8 اینچ بوده و از نوع TFT می‌باشد. پورت ورودی این چاپگر سه‌بعدی نیز از درگاه USB پشتیبانی می‌کند که یک انتخاب معقول به‌نظر می‌رسد. همچنین باید گفت توان مصرفی این پرینتر سه‌بعدی ۴۵ وات می‌باشد که کاملاً با برق خانگی هماهنگ است. ابعاد این دستگاه نیز برابر است با: ۳۸٫۳۰ سانتی‌متر ارتفاع در ۲۲٫۷ طول در ۲۲٫۲ عرض و وزن این دستگاه نیز برابر با ۴٫۳ کیلوگرم است. این وزن کاملاً یک وزن ایده‌آل حساب‌شده و مناسب استفاده به‌صورت روزانه می‌باشد. در ادامه این مقاله به بررسی کامل این پرینتر سه‌بعدی خواهیم پرداخت.

ابعاد چاپ سه‌بعدی

دستگاه‌ پرینتر سه‌بعدی Photon Mono 4K توانایی پرینت سه‌بعدی با ابعاد ۱۶ سانتی‌متر در ۱۳٫۲ سانتی‌متر در ۸ سانتی‌متر را داراست. این ابعاد چیزی در حدود یک توپ والیبال با ابعادی کوچک می‌باشد و به‌راحتی پاسخ‌گوی اکثر نیازهای افراد به یک پرینتر سه‌بعدی است. در واقع اگر دارای کارگاه صنعتی بزرگ نیستید این پرینتر سه‌بعدی برای شما کافی خواهد بود. شرکت آنی کیوبیک سعی کرده‌است تا حداکثر ابعاد ممکن برای چاپ سه‌بعدی با این دستگاه را افزایش دهد و به این مقادیر رسیده‌است. این مقادیر نسبت به پرینترهای سه‌بعدی هم‌رده و رقیب بسیار مناسب تلقی می‌شوند.

کیفیت 4K

با تعداد ۳۸۴۰ در ۲۴۰۰ پیکسل، کیفیت پرینتر سه‌بعدی Photon Mono 4K توانسته‌است به ۹٫۲ میلیون پیکسل برسد. این تعداد پیکسل برای یک پرینتر سه‌بعدی تجاری با چنین قیمتی بسیار سطح بالا و مناسب بوده و نمی‌توان به‌هیچ‌وجه این امر را انکار کرد. بنابراین از نظر کیفیت چاپ این پرینتر سه‌بعدی توانایی رقابت با هر پرینتر سه‌بعدی، حتی پرینترهای سه‌بعدی با قیمت‌های چند برابری را نیز دارد.

طراحی گوشه‌ها و لبه‌ها با کیفیت بالا

یکی از مشکلاتی که اکثر پرینترهای سه‌بعدی با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند، توانایی آن‌ها در چاپ الگوهایی است که دارای گوشه‌ها و زوایای تیز می‌باشند. در این مواقع پرینترهای سه‌بعدی کمی از تیز بودن گوشه‌ها و زاویه‌ها کاهش می‌دهند تا بتوانند آن را چاپ کنند، اما در پرینتر سه‌بعدی Photon Mono 4K این مشکل به‌راحتی حل‌شده است و درواقع نسبت کنتراست این پرینتر سه‌بعدی ۱ به ۴۰۰ است درحالی‌که در بسیاری از پرینترهای سه‌بعدی کنونی در بازار ایران شما نسبتی بیشتر از ۱ به ۲۰۰ پیدا نخواهید کرد. اگر قصد دارید از الگوهایی که دارای زاویه‌های بسیاری هستند، یا پیچیدگی‌های بسیار زیادی دارند و نیاز به یک طراحی ظریف دارند، حتماً از پرینتر سه‌بعدی با نسبت کنتراستی بالا همچون پرینتر سه‌بعدی Photon Mono 4K استفاده کنید.

ایمنی

در تمامی محصولات تولیدی شرکت انی کیوبیک ایمنی حرف اول را می‌زند. در طراحی پرینتر سه‌بعدی Photon Mono 4K نیز همچون پرینترهای سه‌بعدی پیشین، از لایه‌های محافظ متعددی استفاده شده‌است. به‌عنوان مثال بر روی صفحه اسکرین این پرینتر سه‌بعدی یک محافظ ضد خشی قابل تعویض قرارداد شده‌است که علاوه‌بر ایمنی باعث افزایش طول عمر پرینتر سه‌بعدی شما نیز می‌شود.

سرعت پرینت بسیار بالا

با سرعت پرینت در حدود ۵ سانتی‌متر به‌ازای هر ساعت، این پرینتر سه‌بعدی می‌تواند یک الگو با ۱۲ سانتی‌متر ارتفاع را در حدود دو و نیم ساعت چاپ کند. یک الگوی ۱۲ سانتی‌متری، کاملاً یک الگوی بزرگ به حساب می‌آید و دو و نیم ساعت برای چنین الگویی عدد بسیار قابل‌قبولی است. به‌عنوان مثال اغلب پرینترهای سه‌بعدی موجود در بازار از برندهای گوناگون این الگو را در مدت‌زمانی در حدود ۶ الی ۸ ساعت تکمیل می‌کنند! درحالی‌که در پرینتر سه‌بعدی ایران این عدد به دو و نیم ساعت کاهش یافته‌است.

ماتریس‌های نوری پرقدرت

۱۵ عدد چراغ LED در این پرینتر سه‌بعدی تعبیه‌شده است تا بتواند الگوی سه‌بعدی شما را به‌طور یکنواخت مورد تشعشعات اشعه UV قرار دهد و این امر سبب می‌شود که همه قسمت‌های الگوی سه‌بعدی شما به‌طور یکنواخت و یکدست سفت و سخت بشوند و کیفیت نهایی کار شما بسیار رشد خواهد کرد.

صفحه نوردهی گسترده

چه باور کنید چه باور نکنید اما یک صفحه نوردهی بزرگ تاثیر زیادی در میزان رضایت شما از چاپ نهایی خواهد گذاشت و در پرینتر سه‌بعدی Photon Mono 4K یک صفحه نوردهی ۶٫۲۳ اینچی تعبیه‌شده است تا بتوانید به‌راحتی به چاپ الگوی سه‌بعدی موردنظر خود بپردازید. در سری‌های قبلی پرینترهای سه‌بعدی شرکت ANYCUBIC ، این مقدار هیچ‌گاه بیش‌از ۵٫۵ اینچ نبوده‌است.

سازگاری با انواع رزین ها

پیشنهاد می‌شود هنگام استفاده از پرینتر سه‌بعدی Photon Mono 4K ، از رزین‌های ۴۰۵ نانومتری استفاده کنید اما درصورتی‌که از رزین هایی با طول‌موج بالاتر یا پایین‌تر استفاده کنید، مشکلی برای شما به وجود نخواهد آمد. زیرا این پرینتر به‌گونه‌ای تولید شده‌است که می‌تواند خود را با توجه به طول‌موج رزین مورد استفاده تنظیم کند و در نهایت یک الگوی چاپ‌شده درخور و مناسب به شما تحویل دهد.

نقد و بررسی شرکت ANYCUBIC، تولیدکننده تخصصی پرینترهای سه‌بعدی

شرکت چندملیتی ANYCUBIC ، یک شرکت تخصصی تولیدکننده پرینترهای سه‌بعدی در جهان است. کیفیت تولیدات این شرکت در حال حاضر از بالاترین استانداردهای اروپا و آمریکای شمالی برخوردار است. این شرکت ازآنجایی‌که تمام تمرکز و توان خود را بر روی تولید انواع مختلف پرینترهای سه‌بعدی و رزین‌های آن گذاشته‌است، می‌تواند یک گزینه بسیار مناسبی برای افرادی باشد که قصد دارند به تهیه پرینتر سه‌بعدی بپردازند. از طرف دیگر به دلیل این‌که این شرکت به تعداد بسیار زیادی اقدام به تولید پرینترهای سه‌بعدی می‌کند، بنابراین قیمت‌های این شرکت نسبت‌به شرکت‌هایی که تولید آن‌ها محدودتر است بسیار به صرفه‌تر است. شما می‌توانید با کمی جستجو در اینترنت و بررسی قیمت پرینترهای سه‌بعدی دیگر برندها، متوجه این امر شوید. درواقع شرکت ANYCUBIC توانسته‌است به‌معنای واقعی پرینترهای سه‌بعدی را به یک کالای بازاری با قیمتی کاملاً معقول تبدیل کند. درگذشته پرینترهای سه‌بعدی کالای لوکس و گران‌قیمت به حساب می‌آمدند اما در حال حاضر شرکت ANYCUBIC طوری وارد بازار پرینترهای سه‌بعدی شده‌است که شما می‌توانید با یک قیمت منطقی به تهیه یکی از این پرینترهای سه‌بعدی اقدام کنید.

قشم خرید نماینده رسمی شرکت ANYCUBIC در ایران

وب‌سایت اینترنتی قشم خرید با افتخار اعلام می‌کند که تنها نماینده رسمی برند ANYCUBIC در میهن عزیزمان است. فروشگاه اینترنتی قشم خرید با بیش‌از یک دهه تجربه در تامین کالاهای دیجیتالی در اقدامی جالب‌توجه شروع به اخذ نمایندگی از بزرگ‌ترین و معتبرترین تولید کنندگان چاپگر‌های سه‌بعدی در جهان کرده‌است. بنابراین شما می‌توانید با مراجعه به این فروشگاه اینترنتی با قیمتی مقرون و به‌صرفه به‌همراه یک‌سال گارانتی بی‌کران و هیجده ماه خدمات پس‌از فروش اقدام به تهیه محصولات ANYCUBIC کنید. لازم به ذکر است ازآنجایی‌که قشم خرید ارائه‌دهنده محصولات این برند به‌صورت رسمی و معتبر است، توانسته‌است محصولات را با کمترین کارمزد ممکن و کاملاً مستقیم از نمایندگی رسمی این شرکت به فروش برساند، لذا قیمت‌های محصولات در فروشگاه قشم خرید کاملاً مقرون‌به‌صرفه می‌باشد.

چرا قشم خرید؟!

فروشگاه اینترنتی قشم خرید همواره به اصل رعایت حقوق مشتری وفادار بوده است و با تکیه بر همین اصل توانسته است مرتبا پیشرفت کند. این مجموعه باور دارد که با خدمت رسانی با کیفیت به مشتریان عزیز خود میتواند تا همیشه به حیات خود ادامه دهد و در این مسیر با رشد و توسعه نیز همراه شود. لذا نگاه این مجموعه به مشتریان خود به عنوان سرمایه های ارزشمندی است که جلب رضایت آنها مهمترین دغدغه آنها بوده و باید همواره به تحقق این امر بپردازند. همین موضوع باعث خواهد شد که شما در صورت انتخاب فروشگاه اینترنتی قشم خرید، تجربه بی نظیری بدست آورید و از بابت انتخاب مجموعه قشم خرید کاملا رضایت داشته باشید.

دستگاه  شست‌وشوی و  پخت مدل بعد از چاپ سه بعدی Wash & Cure Machine plus

دستگاه پخت و شست‌و‌شو یکی از محصولاتی است که جدیدا پس از رواج پرینترهای سه بعدی در بازارهای تجاری یافت می‌شود. این محصولات تکمیل کننده روند چاپ سه بعدی هستند و کیفیت الگوی چاپ شده را تا حد بالایی افزایش می‌دهند. دستگاه پخت و شست‌و‌شو برند anycubic با نام تجاری Anycubic Wash & Cure Plus Machine یکی از جدیدترین محصولات شرکت anycubic  است که میتواند بسیاری از نیاز های شما را خصوصا در زمانی که قصد افزایش کیفیت محصول چاپ شده را دارید، مرتفع کند. مدل Anycubic Wash & Cure Plus Machine از عملکرد بسیار بالایی برخوردار است و میتواند سبب مستحکم شدن بیش از پیش بافت الگوی چاپ شده بشود. این ماشین پخت و شست‌و‌شو به نوعی یک محصول جدید و با تکنولوژی بالاتر نسبت به دیگر مدل های حاضر در بازار محسوب میشود. دستگاه Anycubic Wash & Cure Plus Machine یک دستگاه پخت و شست و شوی پیشرفته و مناسب برای عملکرد حرفه‌ای می‌باشد. این دستگاه برای افرادی مناسب است که دارای دستگاه پرینتر سه بعدی رزینی (هر نوع برندی) می‌باشند.

دوکاربره: حالت شست‌وشو – پخت و ترمیم

دستگاه پخت و شست‌وشو انیکیوبیک با مدل تجاری: Anycubic Wash & Cure Plus Machine دو کار متفاوت را انجام دهد، در واقع در مدل‌های دیگر شما نیازمند خرید دو دستگاه پخت و شست‌وشو جدا از هم هستید. در حالی که در مدل Anycubic Wash & Cure Plus Machine شما قادر هستید هردوی این اعمال را در کنار یکدیگر انجام دهید. در ادامه به بررسی هریک از این دو اعمال خواهیم پرداخت.

حالت شست‌وشو

در حالت شست‌وشو شما میتوانید پس از چاپ الگوی سه بعدی خود، مدل سه بعدی چاپ شده را داخل دستگاه Anycubic Wash & Cure Plus Machine بگذارید و سپس با فعال کردن حالت شست‌وشو، گرد و غبار ناشی از چاپ سه بعدی و همین طور اتصالات غیرضروری مدل را از بین ببرید. این امر خصوصا برای افرادی که از چاپگرهای سه بعدی برای کسب و کارهایی همچون طلاسازی استفاده می‌کنند، ضروری و بسیار حائز اهمیت است. زیرا نیازمند این هستند تا تمامی اتصالات غیر ضروری مدل که در حین چاپ الگوی سه بعدی مجبور به ایجاد شده اند را از بین ببرند.

حالت پخت

در حالت پخت شما مدل چاپ شده سه بعدی را در درون دستگاه قرار میدهید و پس از فعال کردن این گزینه با تابش اشعه‌های UV دستگاه اقدام به افزایش کیفیت الگوی چاپ شده می‌کند. دقت کنید که تابش این اشعه‌های UV سبب میشود که استحکام بین مولکول‌های الگو افزایش یابد و به همین دلیل در برابر فشار، کشش، ضربه، خمش و ... مقاوم تر میشود. در صورت استفاده از رزین مناسب و درجه یک تابش اشعه‌های UV باعث تغییر رنگ مدل نیز خواهد شد.

ویژگی ها:

پلتفرم پخت چرخشی

بر روی دستگاه Wash & Cure Machine 2.0 یک صفحه چرخان 360 درجه قرار داده شده است تا در هنگام فعالیت دستگاه الگوی چاپ شده به طور یکسان و در همه زوایا مورد تابش اشعه UV قرار گیرد.  علاوه بر چرخش پائین دستگاه در مدل Anycubic Wash & Cure Plus Machine شما قسمت بالایی دستگاه نیز حرکت میکند تا بتواند اشعه‌های UV را با زوایای مختلفی به الپوی سه بعدی بتاباند.

حالت شست‌وشو محصور شده

برند بین المللی انیکیوبیک همواره این موضوع را سرلوحه خود قرار داده است که ایمنی به هیچ وجه قابل چشم پوشی نیست. لذا در مدل Anycubic Wash & Cure Plus Machine از یک درپوش بسیار مقاوم جهت محصور کردن محیط شست و شو استفاده شده است. دقت کنید که در بعضی از دستگاه های پخت و شست‌وشو موجود در بازار از این امر بسیار مهم غفلت شده و در طولانی مدت باعث آسیب بر سلامت شما خواهد شد. دقت کنید در مدل Anycubic Wash & Cure Plus Machine اگر در حین فعالیت درپوش برداشته شود، دستگاه بلافاصله اقدام به توقف فعالیت می‌کند. این امر بدان جهت انجام شده است که از آسیب به سلامت انسان جلوگیری شود.

تنظیمات کاربری ساده

کاربری بسیار آسان و ساده، با یک دکمه انتخاب کنید شست‌وشو یا پخت و سپس مدت زمان شست‌وشو یا پخت را بین 1 الی 60 دقیقه وارد کنید.

جلوگیری از انتشار اشعه UV به بیرون دستگاه

کلاهک این دستگاه به گونه‌ای ساخته شده است که مانع از عبور اشعه‌های UV به خارج میشود. بنابراین تمامی اشعه‌های UV جذب الگوی سه بعدی خواهند شد که سبب بهینه‌تر شدن زمان پخت میشود و از طرفی از بروز آسیب‌های پوستی به افراد نزدیک دستگاه جلوگیری می‌کند. دقت عمل جذب اشعه‌های UV مضر در این مدل برابر با 99.95 درصد است.

سطل شست‌وشوی محصور شده

در حالت شست‌وشو این دستگاه و تمامی دستگاه‌های پخت و شست‌وشو، نیاز به یک سبد نگهداری آب داریم. در مدل Anycubic Wash & Cure Plus Machine این سبد شست‌وشو در ابعاد بسیار بزرگی تعبیه شده است تا خیال شما راحت شود که هر نوع مدل چاپ شده سه بعدی متفاوتی در این دستگاه جا می‌شود. از سوی دیگر این سطل شست‌وشو به نوعی تولید شده است که کاملا توسط دستگاه محصور بوده و از خطرات احتمالی جلوگیری می‌کند.

دستگاه‌های پخت و شست‌وشو مناسب چه کسانی است؟

روز به روز تعداد استفاده کنندگان از پرینترهای سه بعدی در حال افزایش است. تمامی مشاغلی همچون طلاسازی ، دندانسازی ، کارهای هنری که اقدام به خرید یک چاپگر سه بعدی کرده‌اند میتوانند به فکر تهیه یکی از این دستگاه‌های پخت و شست و شو نیز باشند. برای دانشجویان علاقمند به طراحی پرینتر های سه بعدی تبدیل به یک ضرورت اساسی شده است و حتما باید این پرینترها در دسترس دانشجویان قرار گیرد از طرفی از آنجا که کیفیت مدل‌های سه بعدی چاپ شده برای این قشر بسیار مهم است پیشنهاد میشود دانشجویان علاقمند به چاپ سه بعدی نیز اقدام به خرید یکی از این دستگاه های چاپ و شست و شو نمایند. جهت مشاهده انواع چاپگرهای سه بعدی و دستگاه‌های پخت و شست‌وشو به دسته بندی پرینترهای سه بعدی و دستگاه‌های پخت و شست‌وشو وبسایت قشم خرید مراجعه کنید.

رزین مورد نیاز این محصولات را از کجا تهیه کنیم؟

وبسایت قشم خرید ، علاوه بر فروش پرینترهای سه بعدی و دستگاه‌های پخت و شست‌وشو، تمامی محصولات مورد نیاز این نوع پرینترها را نیز به طور مستقیم از نمایندگی رسمی پرینتر سه بعدی برند anycubic تهیه میکند و با قیمتی بسیار مقرون و به‌صرفه در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد. انواع رزین های مورد نیاز پرینتر های سه بعدی در این وبسایت موجود است و شما میتوانید به راحتی و با مراجعه به این وبسایت رزین ها و لوازم مورد نیاز پرینترهای سه بعدی را تهیه کنید. لوازم جانبی دیگری همچون fep ، سینی دستگاه پرینتر سه بعدی ، مخزن مورد نیاز پرینتر های سه بعدی (vat)  و همین طور صفحه LCD  پرینتر در صورت بروز مشکل ، همگی در وبسایت قشم خرید قابل تهیه است و شما میتوانید به راحتی این موارد را خریداری کنید. علاوه بر همه اینها تمامی چاپگرهای سه بعدی این مجموعه دارای یکسال ضمانت توسط شرکت آریا هیواد گستر قشم است و با خیالی آسوده تر میتوانید از این مجموعه خرید کنید.

خلاصه و نتیجه گیری

اگر دارای یک دستگاه پرینتر سه‌بعدی رزینی مبتنی بر SLA هستید پیشنهاد ما به شما تهیه یکی از این دستگاه‌های پخت و شست‌وشوی انیکیوبیک ((Anycubic Wash & Cure Plus Machine است. این دستگاه سبب بهبود کیفیت الگوی چاپ شده شما می‌شود و این موضوع خصوصا برای افرادی که کیفیت الگوی چاپ شده برایشان مهم است به شدت توصیه میشود. دستگاه Anycubic Wash & Cure Plus Machine دارای عملکرد دوگانه شست‌وشو و پخت است که سبب میشود از خرید دو محصول جداگانه پرهیز شود و با توجه به ویژگی‌های این دستگاه و قیمت اقتصادی آن نسبت به رقبای پیشین توصیه میکنیم خرید این دستگاه را در اولویت قرار دهید. این دستگاه آخرین مدل از دستگاه‌های پخت و شست‌وشوی بازار است و از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا برخوردار است.

816aab48-d7b3-4889-90d3-f267800ac3ee.__C

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
3D-AN-0052

مشخصات

تنوع بالا در رزین مصرفی (رزین های با طول موج ۴۰۵ نانومتر)
تکنولوژی Super LED parallel با طول عمر نامحدود(۶۰ وات بهینه سازی شده جهت افزایش طول عمر پرینتر)
رزولیشن بالا جهت پرینت سه بعدی با کیفیت
مجهز به ال سی دی مونوکروم (Monochrome) با طول عمر بیش از ۲۰۰۰ ساعت پرینت
نمایشگر لمسی تمام رنگی ۲.۸ اینچی
دقت ابعادی در راستای طولی و عرضی ۳۵ میکرون
مادربرد (کامپیوتر داخلی فوق حرفه ای اختصاصی جهت دستگاههای پرینتر سه بعدی)
مخزن رزین دائمی(رزین تانک)
درگاه ورودی یو اس بی (USB)
رزولیشن بالا محور حرکتی (۱۰ میکرون)
نرم افزار اختصاصی با قابلیت ساپورت گذاری حرفه ای و صافی سطح فوق العاده
حجم پرینت ۱۶۵*۸۰*۱۳۲ میلیمتری
عدم نیاز به کالیبره صفحه ساخت
مجهز به منیع نور یو وی تک واحدی و یکنواخت
وزن بسیار کم دستگاه (تنها ۴.۲۵ کیلوگرم)
سیستم حرکتی ریل و واگن
سرعت بالای چاپ (تا ۵۰ میلیمتر بر ساعت)
عدم نیاز به کامپیوتر جهت پرینت
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم