فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
AnyCubic / خانه AnyCubic

دستگاه پخت و شست‌و‌شو انی کیوبیک مدل Wash and Cure Plus برند AnyCubic

21,000,000 تومان
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • گارانتی 12 ماهه هیواد
انبار
موجود
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

دستگاه پخت و شست‌و‌شو Wash and Cure Plus برند AnyCubic:

مشخصات فنی:

برند: انیکیوبیک (AnyCubic)

مدل: Plus 

ابعاد دستگاه: 29*27*47.9 سانتی‌متر

ابعاد آویز تمیزکننده: 19.2*12*23.5 سانتی‌متر

ابعاد پخت: 19*24.5 سانتی‌متر

وزن: 6.5 کیلوگرم

مدل کنترل: ولوم کنترل همراه با صفحه نمایش دیجیتالی

توان مصرفی: 40 وات

ولتاژ ورودی: AC110/240V 50/60Hz

چراغ UV دستکاه: 405 نانومتری

انتخاب زمان: 1 تا 60 دقیقه

نگاهی کوتاه به محصول:

جدیدترین ماشین شستشو انی کیوبیک، لنز را به دانه های لامپ UV اضافه کرده است تا توزیع شدت منبع نور یکنواخت تر شود و سطح مدل نیز صاف تر شود. در جدید ترین نسخه این محصول یک میز شست‌وشو و پخت چرخان اتوماتیک 360 درجه و بازتابنده اضافه شده است، کیورینگ (curing) پایینی هیچ نقطه کوری ندارد و کل مدل به طور کامل پخت انجام می‌شود.

1_30111490-9b70-47a0-92d0-c9cd5ead83e1.jpg

دو در یک

عملکرد دوگانه تمیز کردن و پخت نه تنها می تواند بسیاری از مواد شیمیایی را حذف کند، بلکه کل عملیات پس از چاپ الگوی سه بعدی را نیز به طور جدی ساده می کند. یک راه حل سریع برای شست و شو و آماده سازی الگوی چاپ شده مد نظرتان. 2 IN 1 WASH AND CURE STATION به شما امکان سفارشی سازی زمان قابل تنظیم 1-60 دقیقه و زمان تمیز کردن و پخت دستگیره را می‌دهد.

سازگاری گسترده

دستگاه شستشو و پخت ANYCUBIC وسیله‌ای عالی برای اکثر انواع چاپگرهای رزینی معمولی است، سازگار با اکثر چاپگرهای رزینی سه بعدی LCD/DLP/SLA  می‌باشد. این ماشین شستشو و پخت، دنیای کاملا جدیدی از چاپ سه بعدی را برای شما باز کرده است و عملکرد کار شما را تا حد زیادی بهبود می بخشد.

حالت‌های موثر و متنوع شستشو

یک پروانه در پایین دستگاه شستشو وجود دارد که هنگام کار، محلول را مانند گردباد کوچکی می‌چرخاند و جهت چرخش را تا نیمه شستشو تغییر می‌دهد و جریان کاملی برای تمیز کردن هر سانتی‌متر از چاپ ایجاد می‌کند. 2 IN 1 WASH AND CURE STATION  همان طور که از نامش پیداست دارای دو حالت تمیز کردن مختلف است: 1. شستن سبد، مدل را بردارید و آن را برای تمیز کردن مستقیم در سبد قرار دهید. 2. شستشوی معلق، الگوی چاپ شده را مستقیماً روی سبد یا پایه آویزان کنید تا تمیز شود، این حالت قرار گرفتن در معرض رزین را کاهش می دهد.

omidddddd.jpg

عملکرد ضد اشعه ماوراء بنفش

روکش شفاف این دستگاه می تواند تا 99.95 درصد از اشعه ماوراء بنفش را با طول موج 405 نانومتر مسدود کند، بنابراین می تواند در نرخ انجماد رزین موثر باشد همچنین این دستگاه شستشو و پخت از تمیز کردن مهر و موم شده استفاده می کند که به طور موثر از پاشیدن و تبخیر شدن ماده تمیز کننده جلوگیری می کند و ایمنی بیشتری را برای شما فراهم می کند.

دستگاه  شست‌وشوی و  پخت مدل بعد از چاپ سه بعدی:

دستگاه پخت و شست‌و‌شو یکی از محصولاتی است که جدیدا پس از رواج پرینترهای سه بعدی در بازارهای تجاری یافت می‌شود. این محصولات تکمیل کننده روند چاپ سه بعدی هستند و کیفیت الگوی چاپ شده را تا حد بالایی افزایش می‌دهند. دستگاه پخت و شست‌و‌شو برند AnyCubic با نام تجاری AnyCubic Wash & Cure Plus Machine یکی از جدیدترین محصولات شرکت AnyCubic  است که میتواند بسیاری از نیاز های شما را خصوصا در زمانی که قصد افزایش کیفیت محصول چاپ شده را دارید، رفع کند. مدل Anycubic Wash & Cure Plus Machine از عملکرد بسیار بالایی برخوردار است و میتواند سبب مستحکم شدن بیش از پیش بافت الگوی چاپ شده بشود. این ماشین پخت و شست‌و‌شو به نوعی یک محصول جدید و با تکنولوژی بالاتر نسبت به دیگر مدل های حاضر در بازار محسوب میشود. دستگاه Anycubic Wash & Cure Plus Machine یک دستگاه پخت و شست و شوی پیشرفته و مناسب برای عملکرد حرفه‌ای می‌باشد. این دستگاه برای افرادی مناسب است که دارای دستگاه پرینتر سه بعدی رزینی (هر نوع برندی) می‌باشند.

omiddddddddddd.jpg

دوکاربره: حالت شست‌وشو – پخت و ترمیم

Anycubic Wash & Cure Plus Machine دو کار متفاوت را انجام دهد، در واقع در مدل‌های دیگر شما نیازمند خرید دو دستگاه پخت و شست‌وشو جدا از هم هستید. در حالی که در مدل Anycubic Wash & Cure Plus Machine شما قادر هستید هردوی این اعمال را در کنار یکدیگر انجام دهید. در ادامه به بررسی هریک از این دو اعمال خواهیم پرداخت.

حالت شست‌وشو

در حالت شست‌وشو شما میتوانید پس از چاپ الگوی سه بعدی خود، مدل سه بعدی چاپ شده را داخل دستگاه Anycubic Wash & Cure Plus Machine بگذارید و سپس با فعال کردن حالت شست‌وشو، گرد و غبار ناشی از چاپ سه بعدی و همین طور اتصالات غیرضروری مدل را از بین ببرید. این امر خصوصا برای افرادی که از چاپگرهای سه بعدی برای کسب و کارهایی همچون طلاسازی استفاده می‌کنند، ضروری و بسیار حائز اهمیت است. زیرا نیازمند این هستند تا تمامی اتصالات غیر ضروری مدل که در حین چاپ الگوی سه بعدی مجبور به ایجاد شده اند را از بین ببرند.

حالت پخت

در حالت پخت شما مدل چاپ شده سه بعدی را در درون دستگاه قرار میدهید و پس از فعال کردن این گزینه با تابش اشعه‌های UV دستگاه اقدام به افزایش کیفیت الگوی چاپ شده می‌کند. دقت کنید که تابش این اشعه‌های UV سبب میشود که استحکام بین مولکول‌های الگو افزایش یابد و به همین دلیل در برابر فشار، کشش، ضربه، خمش و ... مقاوم تر میشود. در صورت استفاده از رزین مناسب و درجه یک تابش اشعه‌های UV باعث تغییر رنگ مدل نیز خواهد شد.

Screenshot 2023-03-05 at 19-33-35 Anycubic Wash & Cure Machine V2.0.png

ویژگی ها:

پلتفرم پخت چرخشی
بر روی دستگاه Wash & Cure Machine Plusیک صفحه چرخان 360 درجه قرار داده شده است تا در هنگام فعالیت دستگاه الگوی چاپ شده به طور یکسان و در همه زوایا مورد تابش اشعه UV قرار گیرد.  علاوه بر چرخش پائین دستگاه در مدل Anycubic Wash & Cure Plus Machine شما قسمت بالایی دستگاه نیز حرکت میکند تا بتواند اشعه‌های UV را با زوایای مختلفی به الپوی سه بعدی بتاباند.

حالت شست‌وشو محصور شده
برند بین المللی آنی کیوبیک همواره این موضوع را سرلوحه خود قرار داده است که ایمنی به هیچ وجه قابل چشم پوشی نیست. لذا در مدل Anycubic Wash & Cure Plus Machine از یک درپوش بسیار مقاوم جهت محصور کردن محیط شست و شو استفاده شده است. دقت کنید که در بعضی از دستگاه های پخت و شست‌وشو موجود در بازار از این امر بسیار مهم غفلت شده و در طولانی مدت باعث آسیب بر سلامت شما خواهد شد. دقت کنید در مدل Anycubic Wash & Cure Plus Machine اگر در حین فعالیت درپوش برداشته شود، دستگاه بلافاصله اقدام به توقف فعالیت می‌کند. این امر بدان جهت انجام شده است که از آسیب به سلامت انسان جلوگیری شود.

تنظیمات کاربری ساده
کاربری بسیار آسان و ساده، با یک دکمه انتخاب کنید شست‌وشو یا پخت و سپس مدت زمان شست‌وشو یا پخت را بین 1 الی 60 دقیقه وارد کنید.

جلوگیری از انتشار اشعه UV به بیرون دستگاه
کلاهک این دستگاه به گونه‌ای ساخته شده است که مانع از عبور اشعه‌های UV به خارج میشود. بنابراین تمامی اشعه‌های UV جذب الگوی سه بعدی خواهند شد که سبب بهینه‌تر شدن زمان پخت میشود و از طرفی از بروز آسیب‌های پوستی به افراد نزدیک دستگاه جلوگیری می‌کند. دقت عمل جذب اشعه‌های UV مضر در این مدل برابر با 99.95 درصد است.

سطل شست‌وشوی محصور شده
در حالت شست‌وشو این دستگاه و تمامی دستگاه‌های پخت و شست‌وشو، نیاز به یک سبد نگهداری آب داریم. در مدل Anycubic Wash & Cure Plus Machine این سبد شست‌وشو در ابعاد بسیار بزرگی تعبیه شده است تا خیال شما راحت شود که هر نوع مدل چاپ شده سه بعدی متفاوتی در این دستگاه جا می‌شود. از سوی دیگر این سطل شست‌وشو به نوعی تولید شده است که کاملا توسط دستگاه محصور بوده و از خطرات احتمالی جلوگیری می‌کند.

omiiiiiiiid.jpg

دستگاه‌های پخت و شست‌وشو مناسب چه کسانی است؟

روز به روز تعداد استفاده کنندگان از پرینترهای سه بعدی در حال افزایش است. تمامی مشاغلی همچون طلاسازی ، دندانسازی ، کارهای هنری که اقدام به خرید یک چاپگر سه بعدی کرده‌اند میتوانند به فکر تهیه یکی از این دستگاه‌های پخت و شست و شو نیز باشند. برای دانشجویان علاقمند به طراحی پرینتر های سه بعدی تبدیل به یک ضرورت اساسی شده است و حتما باید این پرینترها در دسترس دانشجویان قرار گیرد از طرفی از آنجا که کیفیت مدل‌های سه بعدی چاپ شده برای این قشر بسیار مهم است پیشنهاد میشود دانشجویان علاقمند به چاپ سه بعدی نیز اقدام به خرید یکی از این دستگاه های چاپ و شست و شو نمایند. جهت مشاهده انواع چاپگرهای سه بعدی و دستگاه‌های پخت و شست‌وشو به دسته بندی پرینترهای سه بعدی و دستگاه‌های پخت و شست‌وشو وبسایت قشم خرید مراجعه کنید.

خلاصه و نتیجه گیری

اگر دارای یک دستگاه پرینتر سه‌بعدی رزینی مبتنی بر SLA هستید پیشنهاد ما به شما تهیه یکی از این دستگاه‌های پخت و شست‌وشوی انیکیوبیک ((Anycubic Wash & Cure Plus Machine است. این دستگاه سبب بهبود کیفیت الگوی چاپ شده شما می‌شود و این موضوع خصوصا برای افرادی که کیفیت الگوی چاپ شده برایشان مهم است به شدت توصیه میشود. دستگاه Anycubic Wash & Cure Plus Machine دارای عملکرد دوگانه شست‌وشو و پخت است که سبب میشود از خرید دو محصول جداگانه پرهیز شود و با توجه به ویژگی‌های این دستگاه و قیمت اقتصادی آن نسبت به رقبای پیشین توصیه میکنیم خرید این دستگاه را در اولویت قرار دهید. این دستگاه آخرین مدل از دستگاه‌های پخت و شست‌وشوی بازار است و از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا برخوردار است.

Screenshot 2023-03-05 at 19-35-17 New ANYCUBIC Wash and Cure Plus Lighting-Cure for LCD Resin 3D Printer Big-Size eBay.png

محتویات جعبه Wash & Cure Plus:

- ظرف شستشو
- ست ابزار
- کابل برق
- دفترچه راهنما
- سبد شستشو
- بازتابنده
- پلت فرم بهبودی
- کارت خدمات
- قفسه شستشو
(برای برخی موارد ممکن است محتوای بسته تغییر کند که در صورت هرگونه سوال لطفاً با ما تماس بگیرید.)

Screenshot 2023-03-04 at 22-27-50 Anycubic Wash & Cure Plus Machine.png

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
3D-AN-0019

مشخصات

توان مصرفی
40 وات
مدل دستگاه
Wash & Cure Plus
کاربرد
شستشو و پخت قطعات رزینی بعد از چاپ سه بعدی
طول موج تابش
405 تانومتر
405 نانومتر خطی با امکان تابش L شکل
مدت زمان تابش
1 تا 60 دقیقه
ابعاد مخزن
19.2*12*23.5 سانتی‌متر
امکان چرخش 360 درجه
بله
نوع صفحه نمایش
دیجیتالی همراه با ولوم
برق ورودی
AC110/220V 50/60Hz
ویژگی های دستگاه
امکان تابش L شکل
مزیت خاص دستگاه
امکان قرارگیری پلیت چاپ
ابعاد مخزن برای پخت رزین
قطر 190 در ارتفاع 245 میلیمتر
امکانات
دارای سنسور ایمنی
پروانه قدرتمند آهنربایی به منظور شستشوی بهتر
جنس بدنه
فلزی
وزن دستگاه
6.5 کیلوگرم
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم