فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
ESHINE / خانه ESHINE

پاوربانک خورشیدی ایشاین چراغدار 20000 میلی‌آمپری همراه با 3 پنل خورشیدی مدل PB-S24 برند ESHINE

رنگ
  • آبی
انبار
ناموجود
در صورت در دسترس بودن به من اطلاع بده
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

پاور بانک  ایی شاین- Eshine

استفاده از شارژرهای همراه بیشتر برای این است که همیشه بتوانیم گوشی و لوازم مختلف خود را آماده به کار و فول شارژ نگه داریم، اما خود این پاور بانک ها هم ظرفیتی محدود دارند که دائماً گوشه ای از ذهن ما را برای اینکه آن ها را شارژ نگه داریم به خود مشغول کرده است، چراکه همیشه نیز برای این کار به برق دسترسی نداریم. برای اینکه بتوانیم تعداد دفعات شارژ گرفتن از یک پاور بانک را بالاتر ببریم  تا باتری آن را دیر به دیر شارژ کنیم، بهترین راه حل استفاده از پاوربانک های ظرفیت بالا است؛ اما ایی شاین- Eshine  برای این کار از یک پنل خورشیدی بهره برده است.

بنابراین با این پنل خورشیدی کافی است که در مکانی قرار بگیرید که بتوانید از نور مستقیم خورشید برای شارژ کردن بهره بگیرید.

پاوربانک 20000 میلی آمپری ایی شاین- Eshine دارای قابلیت های شگفت انگیزی از جمله  4 پنل خورشیدی بهم پیوسته است. که این پنل ها در یک لایه چرم محافظ قرار گرفته و دور دوخت نیز می باشد. وقتی این پنل ها در نور مستقیم یا غیر مستقیم قرار میگیرند شروع میکنند به  شارژ کردن پاوربانک که این یکی از خصوصیات جالب این محصول فوق العاده است. پاوربانک ایی شاین  20000 میلی آمپر است. همچنین این پاوربانک یک ورودی کابل دارد که 2 آمپر است و خروجی آن 2/1 آمپر می باشد. پشت دستگاه نیز دارای یک عدد LED بزرگ است که اگر دکمه پاور آن را یکبار نگهدارید LED روشن میشود و اگر یکبار دیگر نگهدارید خاموش میشود و اگر دو بار پشت سرهم نگهدارید LED بصورت چمشک زن فعال میشود.  

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
AA-0800-P55P
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم