فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Mer power / خانه Mer power

پاوربانک مرپاور با ظرفیت 72000 میلی آمپری فست شارژ 60 وات برند MerPower

شارژ‌ وایرلس 10 وات - شارژر همراه لپ تاپ کد GP14

ادامه مطلبShow less
رنگ
  • مشکی
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی 6 ماهه هیواد
انبار
ناموجود
در صورت در دسترس بودن به من اطلاع بده
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

پاوربانک 72000 میلی آمپری فست شارژ 60 وات برند  Merpower با شارژ وایرلس 10 وات مدل  GP14

سال 2011، اولین پاوربانک قابل استفاده در نمایشگاهی معرفی شد؛ در آن زمان، هیچ‌کس فکر نمی‌کرد روزی پاوربانک‌ها بتوانند کاربردی بیش از یک باتری جانبی داشته باشند. با گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی، ظرفیت پاوربانک‌ها بیشتر شد و اندازه‌شان، کوچک‌تر. افزایش ظرفیت هم یکی از پیشرفت‌های مهم در دنیای شارژرهای همراه بود؛ اما هنوز هم نمی‌شد از پاوربانک‌های 10000 و 20000 میلی آمپری برای شارژ کردن لپ‌تاپ استفاده کرد. شاید هنوز هم پیدا کردن پاوربانکی که بتواند فراتر از یک شارژر محدود عمل کند سخت باشد، اما برند Merpower با طراحی و تولید پاوربانک 72000 میلی آمپری مدل GP14 نشان داد که تنها باید کمی بیشتر بگردیم تا شارژر ایده آل را پیدا کنیم. این پاوربانک، یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار است که می‌تواند برای شارژ کردن لپ‌تاپ در مواقع مختلف استفاده شود. اما تنها کاربرد این پاوربانک، شارژ کردن گوشی و لپ‌تاپ نیست؛ بلکه می‌تواند در سفرهای کوتاه و بلند، پیک‌نیک‌ها و طبیعت‌گردی‌های پرهیجان و یا برنامه‌های خارج از خانه برای تأمین انرژی لوازمی مانند موتور ماهیگیری یا دستگاه‌های CPAP استفاده شود. همچنین به چند چراغ پرنور و منحصربه‌فرد مجهز است که می‌تواند با آن‌ها، محوطه‌ای تاریک را پرنور کند. ویژگی‌های دیگر این پاوربانک منحصربه‌فرد و خاص را در ادامه بررسی می‌کنیم، پس اگر قصد خرید پاوربانک 72000 میلی آمپری Merpower مدل GP14 را دارید با ما همراه باشید.

ویژگی‌های پاوربانک GP14 با ظرفیت 72000 میلی آمپر

پاوربانک Merpower مدل GP14 ظرفیتی برابر با 72000 میلی آمپر دارد. این ظرفیت، نسبت به پاوربانک‌های عادی موجود در بازار خیلی بیشتر است و کاربردهایی فراتر از پاوربانک های عادی دارد. برای مثال، می‌تواند برای روشن نگه داشتن 4-5 بار شارژ کردن باطری یک لپ‌تاپ معمولی استفاده شود. اگر به هر دلیلی، کسب‌وکارتان با لپ‌تاپ شخصیتان گره خورده، بهتر است به خرید یک پاوربانک با ظرفیت بالا فکر کنید. چون در مواقع حساسی مانند قطعی برق،مسافرت، استفاده در ماشین و غیره باتری لپ‌تاپ دوام بسیار کمی دارد و اگر تمام شود به راحتی شارژ نمی‌شود.
علاوه بر شارژ لپ‌تاپ، شما می‌توانید از این پاوربانک قوی و منحصربه‌فرد برای شارژ گوشی و دستگاه‌های دیگر نیز استفاده کنید. تعداد دفعاتی که این پاوربانک گوشی و لوازم دیگر را شارژ می‌کند، آن‌قدر زیاد است که می‌توانید از آن برای سفرهای طولانی استفاده کنید. البته اینکه هر گوشی چند بار شارژ می‌شود، به ظرفیت باتری گوشی بستگی دارد؛ برای مثال، گوشی آیفون 12 پرو مکس با ظرفیت 4000 میلی آمپر را می‌توانید تا بیش از 15 بار با پاوربانک 72000 میلی آمپری مرپاور شارژ کنید.
در سفرهای تفریحی و طبیعت‌گردی‌های مهیج، فقط لپ‌تاپ یا گوشی نیستند که به انرژی نیاز دارند. ممکن است برای ماهیگیری، نیاز به استفاده از یک موتور ماهیگیری کوچک داشته باشید؛ به‌خاطر سوانح غیرمنتظره، یکی از همراهانتان نیاز به استفاده از دستگاه CPAP داشته باشد تا بتواند نفس بکشد. در چنین مواقعی، وجود یک پاوربانک قوی می‌تواند نیاز شما را به راحتی برآورده کند. پاوربانک مرپاور 72000 میلی آمپری یکی از بهترین همراه‌ شما در سفر و مواقع خاص است.
شما می‌توانید با متصل کردن پاوربانک GP14 به برق شهری، به راحتی آن را شارژ کنید. البته این تنها راه شارژ آن نیست؛ برای شارژ کردن آن، می‌توانید از منابع انرژی دیگری مانند باتری ماشین و یا پنل‌های خورشیدی نیز استفاده کنید.
روی بدنه دستگاه، دو دکمه اصلی قرار دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید پاوربانک را روشن و یا خاموش کنید؛ و همچنین می‌توانید چراغ پرنور پاوربانک را نیز کنترل کنید. در قسمت بالایی آن دو دکمه، تعدادی نشانگر رنگی وجود دارد که مقدار شارژ باقی‌مانده در شارژر همراه و همچنین ولتاژ مورداستفاده در آن زمان را به شما نشان می‌دهد. پس با دیدن نور این LEDهای کوچک، می‌توانید از سلامت دستگاه و امنیت شارژ و ولتاژ خروجی پاوربانک مطمئن شوید.

بدنه پاوربانک Merpower ظرفیت 72000 میلی آمپر از متریال بسیار باکیفیت و مقاومی ساخته شده است. طراحان سازندگان این محصول، با توجه به این که این پاوربانک بیشتر برای کمپینگ و سفر استفاده می‌شود، از پلاستیک PC و همچنین ABS در ساخت بدنه دستگاه استفاده کرده‌اند. این دو متریال، از مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه، فشار و حرارت برخوردارند و به سادگی خراب نمی‌شوند.

این پاوربانک مجهز به 6 درگاه خروجی شامل دو پورت Type-C یک پورت USB و خروجی شارژ وایرلس 10 وات، خروجی فندکی DC 12V و خروجی DC 24V می باشد.

پاوربانک مرپاور مدل GP14 از تکنولوژی شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و با استفاده از آن، می‌توانید دستگاه‌ها و گوشی‌های مختلفی که به تکنولوژی‌های Qi و PD مجهز هستند را شارژ کنید.
وزن این پاوربانک برابر با 1300 گرم است؛ شاید در مقایسه با پاوربانک‌های کوچک وزن زیادی به نظر برسد اما به‌خاطر داشته باشید که کاربرد پاوربانک‌های مرپاور در استفاده روزمره نیست؛ این پاوربانک‌ها برای سفرهای طولانی، پیک‌نیک‌ها و طبیعت‌گردی‌ها، و برای شرایط سخت طراحی شده‌اند. با توجه به این نکته، متوجه می‌شوید که وزن و ابعاد این پاوربانک متناسب با محیط‌ها و موقعیت‌هایی است که در آن‌ها استفاده می‌شود و در فضای باز مانند کمپ، جای زیادی نمی‌گیرد و وزن آن چندان زیاد نیست.
درون پاوربانک مرپاور، چیپ هوشمندی به کار رفته است که از دستگاه‌های شما در برابر خطرات و آسیب‌های مختلف محافظت می‌کند. برای مثال، این چیپ نمی‌گذارد ولتاژ و جریانی بیش از حد مجاز به گوشی وارد شود و باعث آسیب باتری شود.

خرید پاوربانک Mepower مدل GP14 مناسب برای لپ تاپ

اگر اهل سفر و طبیعت‌گردی و شب‌نشینی‌های طولانی و پرشور هستید، داشتن یک پاوربانک قوی مانند پاوربانک Merpower با ظرفیت 72000 میلی آمپری یکی از واجبات است. این پاوربانک ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد که با بررسی آن‌ها، متوجه کاربرد فراوان آن در موقعیت‌های حساس خواهید شد. در کنار همه این قابلیت‌ها، قیمت پاوربانک 72000 میلی آمپری Merpower مدل GP14 نیز بسیار مناسب است؛ چرا که پاوربانکی با این ویژگی‌ها، به راحتی پیدا نمی‌شود و اگر پیدا کردید، قیمت بسیار بالایی خواهد داشت. اما این پاوربانک، در مقایسه با محصولات مشابه و با توجه به ویژگی‌هایش، یکی از به‌صرفه‌ترین شارژرهای همراه است. این پاوربانک قوی و باکیفیت را می‌توانید از قشم خرید سفارش دهید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت کنید. فراموش نکنید که در بخش نظرات و یا تماس با ما، سؤالات خود را بپرسید تا کارشناسان قشم خرید به آن‌ها پاسخ دهند.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
AA-0800-PO4

مشخصات

ظرفیت اسمی
72000 میلی آمپر
محدوده ظرفیت
تا 72 هزار میلی آمپر
نوع باتری
لیتیومی
ولتاژ ورودی
24 ولت
ولتاژ خروجی
24 ولت
شدت جریان ورودی
4.0 آمپر
شدت جریان خروجی
1.5 آمپر
2.0 آمپر
3.0 آمپر
شارژ شدن سریع تر پاوربانک با شدت جریان ( 2.0 آمپر و بالاتر )
4.5 آمپر
تعداد درگاه خروجی
5 عدد + شارژ وایرلس
نحوه نمایش میزان شارژ باتری
نشانگر رنگی
قابلیت های ویژه
امکان شارژ تبلت با شدت جریان (2.0 آمپر یا بالاتر )
امکان شارژ لپ تاپ با داشتن پورت DC
خروجی شارژ فندکی 12V|15A
شارژ وایرلس 10W
امکان شارژ موبایل با شدت جریان (2.0 آمپر یا بالاتر )
دارای چراغ قوه
فناوری Quick Charge 3.0
کلاس وزنی
بیشتر از 400 گرم
پشتیبانی از فناوری شارژ سریع کوالکام (QC)
بله
پشتیبانی از فناوری شارژ سریع Power Delivery (PD)
بله
جنس بدنه
پلاستیک و سیلیکون ضد ضربه
مشخصات فنی
دارای چراغ LED سفید و چراغ LED اورژانسی نور قرمز
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم