فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
USAMS / خانه USAMS

هندزفری یوسامز مدل EP-44 SJ548 برند USAMS

EP-44 3.5mm In-ear Earphone 1.2m

ادامه مطلبShow less
139,900 تومان 199,000 تومان
رنگ
  • مشکی
  • قرمز
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
انبار
موجود
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

هندزفری ژله‌ای سیم‌دار یوسامز مدل SJ548 با سوکت جک سه و نیم میلی‌متری

یک هندزفری کلاسیک با کیفیت صدای بسیار عالی! این بهترین تعریف ممکن از هندزفری یوسامز مدل SJ548 است. گوشی‌های این هندزفری ژله‌ای بوده و به‌طور کامل در درون گوش قرار می‌گیرند و همچنین دارای سوکت جک سه و نیم میلی‌متری است که در تمامی مدل‌های گوشی‌ها وجود دارد و بنابراین با همه انواع گوشی‌ها و سیستم‌عامل‌های دسکتاپ هماهنگ است. بر روی این هندزفری یک دکمه چند گانه قرار دارد که شما با فشار دادن آن عملکردهای متفاوتی خواهید داشت به‌عنوان مثال با یک‌بار فشردن آن آهنگ موردنظر شما شروع به پخش می‌کند و درصورتی‌که درحال پخش باشد متوقف می‌شود با دوبار فشار دادن آن به آهنگ بعدی می‌روید و با سه بار فشردن آن آهنگ قبلی می‌روید و درصورتی‌که برای مدت‌زمان طولانی این دکمه را فشار دهید دستیار صوتی اندروید پاسخ‌گوی شما خواهد بود و درصورتی‌که شخصی با شما تماس گرفته باشد شما با نگاه‌داشتن طولانی این دکمه تماس آن فرد را رد می‌کنید و با زدن این دکمه به تماس فرد پاسخ می‌دهید. طول سیم این هندزفری یک ممیز دو دهم متر می‌باشد که کاملاً مناسب بوده و جنس این هندزفری نیز از آلیاژ آلومینیوم است که بسیار با کیفیت است. در کل باید گفت اگر قصد دارید یک هندزفری برای گشت‌وگذار در اینترنت، بازی کردن، برقراری تماس تلفنی و هرچیزی که فکرش را بکنید داشته باشید هندزفری سیم‌دار ژله‌ای یوسامز مدل SJ548 بهترین گزینه ممکن برای شما است. کیفیت پخش صدا در این هندزفری بسیار بالا بوده و از بالاترین استانداردهای ممکن برخوردار است و درعین‌حال یک قیمت اقتصادی و مناسب دارد همچنین در درون بسته این هندزفری دو جفت گوشیه ژله‌ای قابل تعویض نیز تعبیه‌شده است که درصورتی‌که ژله‌های هندزفری بعد از مدتی دچار خرابی شده‌اند با آن‌ها تعویض کنید.

معرفی برند Usams

کمپانی Usams یک شرکت چند ملیتی تولید کننده انواع اکسسوری های موبایل و وسایل دیجیتالی است. دفتر اصلی این شرکت در کشور چین قرار دارد و از نظر تعداد فروش محصولات در بین تولید کنندگان اکسسوری موبایل جزو ده کمپانی بزرگ چین می‌باشد. تمامی محصولات این شرکت از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و با توجه به قیمت اقتصادی آنها، توجه زیادی را در جهان به خود معطوف کرده است. فروشگاه اینترنتی قشم خرید تنها نماینده رسمی Usams در ایران بوده و با کمترین میزان کارمزد این محصولات را به دست شما مشتریان عزیز می‌رساند.

ارائه شده توسط آریا هیواد گستر قشم

تمامی محصولات این فروشگاه توسط شرکت آریا هیواد گستر قشم (فروشگاه قشم خرید) به شما مشتریان عزیز ارائه می‌شود. این شرکت همواره پیش از فروش محصول به خریداران عزیز با نهایت سخت‌گیری، اقدام به بررسی و مقایسه محصولات خود می‌کند و تنها در صورتی که از کیفیت بالای آن اطمینان یابد آن را در اختیار مشتریان خواهد گذاشت. بنابراین میتوان با اطمینان از کیفیت بالای محصولات ارائه شده سخن گفت و هیچ نگرانی خاصی بابت کیفیت محصولات این مجموعه نخواهید داشت. علاوه بر همه این موارد شما با خرید شارژر  از این فروشگاه از هفت روز مهلت تست سلامت دستگاه نیز بهره‌مند خواهید شد.

چرا قشم خرید؟!

فروشگاه اینترنتی قشم خرید همواره به اصل رعایت حقوق مشتری وفادار بوده است و با تکیه بر همین اصل توانسته است مرتبا پیشرفت کند. این مجموعه باور دارد که با خدمت رسانی با کیفیت به مشتریان عزیز خود میتواند تا همیشه به حیات خود ادامه دهد و در این مسیر با رشد و توسعه نیز همراه شود. لذا نگاه این مجموعه به مشتریان خود به عنوان سرمایه های ارزشمندی است که جلب رضایت آنها مهمترین دغدغه آنها بوده و باید همواره به تحقق این امر بپردازند. همین موضوع باعث خواهد شد که شما در صورت انتخاب فروشگاه اینترنتی قشم خرید، تجربه بی نظیری بدست آورید و از بابت انتخاب مجموعه قشم خرید کاملا رضایت داشته باشید.

شرایط مرجوعی کالا در فروشگاه اینترنتی قشم خرید

فروشگاه اینترنتی قشم خرید به منظور افزایش اعتماد و جلب رضایت شما مشتریان عزیز قابلیت مرجوع کردن کالای خریداری شده را ایجاد کرده است و شما می‌توانید در صورتی که کالای موردنظرتان نتوانست رضایت کامل شما را جلب کند به راحتی آن‌را باز پس فرستاده و مبلغ آن تمام و کمال به شما عودت داده خواهد شد. لازم به ذکر است که به محض دریافت کالا، فروشگاه اینترنتی قشم خرید اقدام به واریز وجه مورد نظر می‌کند و حداکثر در مدت زمان 48 ساعت مبلغ پرداختی شما عودت داده خواهد شد. امیدواریم این قابلیت بتواند سبب اعتماد بیش از پیش شما عزیزان به مجموعه قشم خرید بشود. برای اطلاع از شرایط و ضوابط مرجوعی کالا کلیک کنید.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
USM-2500-8240
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم