فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
FANTECH / خانه FANTECH

هدفون گیمینگ فنتک مدل WH01 bk برند Fantech

Wireless Gaming Headset WH01

ادامه مطلبShow less
2,959,000 تومان
رنگ
  • مشکی
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
انبار
موجود
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

هدفون گیمینگ Wireless Gaming Headset WH01

مشخصات فنی:

برند: FANTECH

مدل: WH01 SPACE EDITION

ابعاد محصول:

وزن دستگاه: ۲۵۲ گرم

عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی: 60+ ساعت 

عمر باتری هدفون در حالت استندبای:  200+ ساعت 

زمان موردنیاز برای شارژ: 2 ساعت 

نسخه بلوتوث: Bluetooth V5.0

نوع کابل: ۳.۵ میلی‌متر 

برد موثر: 10 متر

نوع اتصال: بی‌سیم و باسیم 

حساسیت: ۱۰۳dB

قطر درایور: ۴۰ میلی‌متر

پاسخ فرکانسی: ۲۰-۲۰۰۰۰ هرتز هرتز

این هدست گیمینگ بی سیم با داشتن طراحی ارگونومیک و  فوم های نرم می تواند برای هر سایزی و برای مدت زمان طولانی استفاده شود. کنترلر این هدست بر روی گوشی سمت چپ این هدست موجود می باشد. میکروفون این هدست از حساسیت و کیفیت قابل قبولی برخوردار است و می تواند برای انواع فعالیت ها مانند پاسخ به مکالمات تلفنی و چت مورد استفاده قرار گیرد. کیفیت صدای این محصول از نوع استریو می باشد. این هدست دارای دو حالت اتصال بی سیم به وسیله بلوتوث نسخه 5.0 و اتصال سیمی به و سیله کابل به وسیله جک 3.5 میلی متری می باشد. از این هدست می توان برای گیمینگ، گوش دادن به موزیک و پاسخ به تماس های تلفنی و هنگام ورزش استفاده کرد.هدبند قابل تنظیم است که فری سایز بوده و برای هر سایزی قابل استفاده است. هدست گیمینگ با داشتن درایور 40 میلی متری و حساسیت 40 میلی متری صدایی بسیار با کیفیت را در محدوده فرکانسی 20 تا 20 هزار هرتز تولید می کند. با توجه به بی سیم بودن این هدست گیمینگ داشتن لیتنسی یا تاخیر پایین از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد که در این هدست میزان تاخیر 65 میلی ثانیه و نزدیک به صفر می باشد. در این محصول از میکرفون داخلی استفاده شده است که حساسیت آن-42-3dB می باشد. داشتن میکروفون امکان برقرار تماس تلفنی و چت را برای کاربر فراهم می آورد.این محصول باید دارای باتری داخلی باشد. در این هدست از یک باتری لیتیوم پلیمری استفاده شده است که از وزن بسیار پایین تری نسبت به نوع دیگر باتری های بر خوردار است همچنین این باتری از کیفیت و کارایی بسیار بالاتری برخوردار است که موجب شده تا با میزان باتری 80 درصد این هدست بتواند حدود 60 ساعت کار کند.ر قسمت جلویی گوشی سمت چپ کنترلر این هدست با 4 دکمه موجود است که برای خاموش / روشن کردن، پاسخ به مکالمات تلفنی، کنترل میزان صدا، تغییر ترک و تغییر حالت به حالت راهنمای صوتی و حالت گیمینگ می تواند استفاده شود.

معرفی برند فنتک:

فنتک (Fantech) یکی از برندهای محبوب برای گیمرهای جهان می‌باشد که به سرعت در حال پیشرفت است. شرکت فنتک دارای یک لوگو به نام Wings است، این لوگو به یک نماد برای شرکت تبدیل شده که به مشتریان خود این پیام را برساند که هدفش کمک به گیمرها برای رسیدن به بالاترین پتانسیل خود هستند.

شرکت فنتک (Fantech) با دارا بودن یک باشگاه طرفداری متشکل از 5 میلیون کاربر که در بیش از 100 کشور جهان وجود دارد، مجموعه‌ای از وفادارترین دنبال کنندگان جهان را که خواهان کیفیت برتر بوده‌اند، ایجاد کرده است.

فنتک علاوه برا ارائه محصولات بازی کردن برای گیمرهایی که در هر رده سنی قرار دارند، با کمپانی E-Sport همکاری زیادی جهت حمایت مالی از چند تیم ورزشی الکترونیکی در جنوب شرقی آسیا و همچنین بازیکنانی که به صورت انفرادی در کشورهای دیگر حضور دارند، دارد.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (4)
رتبه
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
HD-FN-0034-BK
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم