فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
FD / خانه FD

ماوس بی سیم اف دی مدل E790 برند FD

 با قابلیت کلیک بی صدا

ادامه مطلبShow less
رنگ
  • سفید
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی 12 ماهه هیواد
انبار
ناموجود
در صورت در دسترس بودن به من اطلاع بده
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

موس بی‌سیم FD مدل E790
موس بیسیم E790 برند FD یکی از موس‌های ارزان قیمت و در عین حال کاربردی است. این موس بی‌سیم از طریق دانگل اتصال خود را با سیستم مورد نظر برقرار می‌کند و همین‌طور باید گفت از کیفیت ساخت بدنه بسیار بالایی برخوردار است. طول برد موثر این موس‌های بی‌سیم 20 متر است و سبب می‌شود بتوانید حتی برای تلویزیون‌های هوشمند هم از این موس بی‌سیم استفاده کنید. طول عمر این موس بسیار بالا بوده و در واقعیت باید گفت نامحدود است زیرا پنج میلیون کلیک مقداری است که به راحتی پایان نمی‌پذیرد! دقت و DPI این موس هم بسیار بالا بوده و دقتی بیش از 1000DPI دارد.
مشخصات فنی:
دارای دانگل اتصال با فرکانس 2.4 گیگاهرتز
DPI بالا و قابل تغییر
دارای دکمه تغییر DPI
باتری‌خور از نوع AA
طراحی اصولی و هماهنگ با ساختار دست انسان
کیفیت ساخت بدنه بسیار بالا
رنگ سفید
ضد تعریق
مناسب برای امور اداری، گیمینگ، کارهای روزمره
مصرف باتری پایین (بطور میانگین هر 90 روز یک باتری)
طول عمر 3 میلیون کلیک
طول برد 20 متر
معرفی برند FD
برند FD یک کمپانی بین المللی تولید کننده موس و کیبورد و پدموس است. ساختمان اصلی این شرکت در کشور چین واقع شده‌است، محصولات این برند عموما در ذهن اشخاص به سبک‌هایی چون فانتزی، فوق حرفه‌ای، ارگونومیک و خاص یاد می‌شوند. از آنجایی که این شرکت به طور تخصصی در زمینه تولید موس، کیبورد و پد موس فعالیت می‌کند، نسبت به رقیبان خود بهتر عمل کرده‌است. قیمت مقرون به صرفه در کنار کیفیت بسیار بالا و شگفت انگیز از یک سو و استفاده از بروزترین تکنولوژی‌های روز دنیا و ایده پردازی‌های نوآورانه از سوی دیگر سبب شده است که اقبال عمومی به سمت محصولات این برند روز به روز درحال گسترش باشد. اگر نیاز به طراحی های فانتزی دارید یا اگر بدنبال موس یا کیبورد بی‌سیمی هستید که بتواند از فاصله‌ای بیش از صد متر از خود عملکرد قابل قبول نشان دهد یا حتی بدنبال پدموس‌های ضد آب هستید، همه این موارد را در بین محصولات FD مشاهده خواهید کرد.
کیفیت بالای محصولات FD
شاید مهمترین ویژگی محصولات برند FD، کیفیت بسیار بالای آنها باشد. به نحوی که تنها چند لحظه پس از اینکه محصولات FD را لمس کنید، نوع جنس و دقت بکار رفته در حین تولید محصولات این برند شما را شگفت زده می‌کند. کیفیت بالای این محصولات سبب شده است که اغلب افرادی که قصد دارند محصولات دیجیتالی با دوام بالایی داشته‌ باشند که تا سالیان سال هم از نظر تکنولوژی و هم از نظر عملکردی پاسخگوی نیاز‌های آنها باشد، به فکر استفاده از موس‌ها، کیبوردها و موس پدهای برند FD باشند.
قیمت مقرون به‌ صرفه
کافیست گشتی در فروشگاه‌های مختلف بزنید تا متوجه شوید موس و کیبورد چه قیمت‌های غیرقابل باوری می‌توانند داشته باشند! با این حال، با توجه به امکاناتی که محصولات این برند در مقایسه با برندهای دیگر تولید کننده موس و کیبورد دارد، قیمت محصولات FD بسیار معقولانه به نظر می‌رسد. لازم به ذکر است که علاوه بر قیمت معقولانه محصولات FD، این برند با توجه به بودجه شما در انواع بازه‌های قیمتی محصولات بسیار مناسب و با کیفیتی را ارائه داده است و شما میتوانید با توجه به مبلغی که قصد دارید هزینه کنید اقدام به انتخاب یکی از محصولات برند FD کنید.
قشم خرید نماینده رسمی محصولات FD در ایران
فروشگاه اینترنتی قشم خرید به عنوان نماینده رسمی برند FD در ایران، این فرصت را دارد تا تمامی محصولات این برند را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هدف اصلی فروشگاه اینترتی قشم خرید، ایجاد دسترسی راحت‌تر به شما عزیزان جهت استفاده از برترین تکنولوژی‌های روز دنیا است. شرکت آریا هیواد گستر قشم ( فروشگاه قشم خرید ) با بیش از 10 سال سابقه در زمینه تامین محصولات دیجیتالی در جدیدترین تصمیم خود، قصد دارد که به عنوان نماینده رسمی برند بین المللی FD این محصولات را با کمترین کارمزد ممکن و بصورت مستقیم از نماینده رسمی به دست مشتریان خود برساند. تمامی محصولات برند FD که توسط فروشگاه قشم خرید به فروش می‌رسند دارای یکسال ضمانت بی قید و شرط و هجده ماه خدمات پس از فروش هستند. این ضمانت تحت عنوان گارانتی بی‌کران تقدیم شما خواهد شد.
چرا قشم خرید؟!
فروشگاه اینترنتی قشم خرید همواره به اصل رعایت حقوق مشتری وفادار بوده است و با تکیه بر همین اصل توانسته است مرتبا پیشرفت کند. این مجموعه باور دارد که با خدمت رسانی با کیفیت به مشتریان عزیز خود میتواند تا همیشه به حیات خود ادامه دهد و در این مسیر با رشد و توسعه نیز همراه شود. لذا نگاه این مجموعه به مشتریان خود به عنوان سرمایه های ارزشمندی است که جلب رضایت آنها مهمترین دغدغه آنها بوده و باید همواره به تحقق این امر بپردازند. همین موضوع باعث خواهد شد که شما در صورت انتخاب فروشگاه اینترنتی قشم خرید، تجربه بی نظیری بدست آورید و از بابت انتخاب مجموعه قشم خرید کاملا رضایت داشته باشید.

شرایط مرجوعی کالا در فروشگاه اینترنتی قشم خرید

فروشگاه اینترنتی قشم خرید به منظور افزایش اعتماد و جلب رضایت شما مشتریان عزیز قابلیت مرجوع کردن کالای خریداری شده را ایجاد کرده است و شما می‌توانید در صورتی که کالای موردنظرتان نتوانست رضایت کامل شما را جلب کند به راحتی آن‌را باز پس فرستاده و مبلغ آن تمام و کمال به شما عودت داده خواهد شد. لازم به ذکر است که به محض دریافت کالا، فروشگاه اینترنتی قشم خرید اقدام به واریز وجه مورد نظر می‌کند و حداکثر در مدت زمان 48 ساعت مبلغ پرداختی شما عودت داده خواهد شد. امیدواریم این قابلیت بتواند سبب اعتماد بیش از پیش شما عزیزان به مجموعه قشم خرید بشود. برای اطلاع از شرایط و ضوابط مرجوعی کالا کلیک کنید.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
AA-0700-8096

مشخصات

برند
FD
رنگ
سفید
نوع باتری
AA
مناسب برای
امور اداری، گیمینگ، کارهای روزمره
طول عمر
3 میلیون کلیک
فرکانس
دارای دانگل اتصال با فرکانس 2.4 گیگاهرتز
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم