فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
VSON / ماشین های اداری VSON

مینی پرینتر خرگوشی ویسان مدل WP9505L برند VSON

2,349,000 تومان
تحویل 3 الی 8 هفته کاری
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی هیواد
انبار
تحویل 3 تا 4 هفته کاری
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

مینی پرینتر و لیبل زن متن و عکس جیبی | ماشین چاپ لیبل مدل WP9505L برند VSON

هرچیزی را که دوست دارید چاپ کنید !

بیایید به سراغ نوستالژی برویم، از آخرین باری که یک عکس را چاپ کرده‌اید چقدر می‌گذرد!؟ با بلوتوث عکس خود را به مینی پرینتر Vson WP9505L ارسال کنید و بعد از چند ثانیه یک عکس چاپ شده‌ی با کیفیت تحویل بگیرید.

مشخصات کلی:

برند: VSON

مدل: WP9505L

ابعاد: 105 x 88 x 45.5 میلی‌متر

ابعاد کاغذ چاپ: 57 x D30 میلی‌متر

نوع پرینتر: پرینت حرارتی

وضوح پرینت: 200 dpi

ظرفیت باتری: 800 mAh

زمان شارژ باتری: 2-3 ساعت

نوع ورودی: USB C

ورودی: 5V / 1A

ویژگی و کاربردها:

نکته‌ی اولی که در مورد مینی پرینتر WP9505L مدنظر است، نوع چاپ می‌باشد. این پرینتر به یک سیستم چاپ حرارتی مجهز است که بدون نیاز به جوهر و کاتریج تمام تصاویری که شما می‌خواهید را چاپ می‌کند، درست مانند یک دستگاه کارتخوان !

با این دستگاه چه چیزهایی می‌توان چاپ کرد؟

شما می‌توانید تصاویر، دست خط و یادداشت، لیبل، بارکد، مدارک و سایر اسناد خود را با کیفیت 200 dpi که رزولوشنی بسیار بالایی است، چاپ کنید.

با اتصال مینی پرینتر WP9505L از طریق بلوتوث به موبایل یا هر سیستمی که توانایی ارسال مدارک از طریق بلوتوث را دارد می‌توانید هرآنچه که دیجیتالی هست را رو یک صفحه کاغذ و بدون نیاز به جوهر به تصویر بکشید.

یکی دیگر از ویژگی‌های این دستگاه قابل حمل بودن آن است که شما در هر جایی که نیاز به چاپ یک مطلب داشته باشید می‌توانید از امکانات این وسیله بهره ببرید. مثلا شما در یک نمایشگاه برای معرفی محصولات خود شرکت کرده‌اید و می‌خواهید آدرس شبکه مجازی خود را از طریق بارکد به علاقه‌مندان بدهید، کافیست تصویر بارکد ارسالی از موبایل خود را با زدن یک دکمه چاپ کنید و آن را مانند یک کارت ویزیت در اختیار دیگران بگذارید. یکی دیگر از این کاربردها، چاپ لیبل می‌باشد. شما می‌توانید برای محصولات خود یک لیبل که یک عکس دیجیتالی در موبایل شما هست را بسازید و توسط مینی پرینتر WP9505L چاپ کرده و روی محصولات خود بچسبانید.

کاربرد مینی‌پرینتر برای دانش‌آموزان، دانشجویان و معلمان:

مینی پرینتر WP9505L دارای یک اپلیکشن تخصصی می‌باشد. پس از اتصال موبایل از طریق بلوتوث به دستگاه با دوبار زدن روی دکمه روشن/خاموش دستگاه یک بارکد را در موبایل شما باز می‌کند و این اپلیکیشن در موبایل شما نصب می‌شود. نکته اصلی این اپلیکشن تخصصی دسترسی آن به سیستم دوربین گوشی شما می‌باشد.

شما می‌خواهید از مطالب یک عکس یادداشت برداری کنید، با گوشی خود در محیط اپلیکیشن از تصویر مورد نظر عکس بگیرید تا از سیستم پیشرفته تشخیص متن این برنامه شگفت زده شوید. از فرمول‌های مهم عکس بگیرید، مطالب مهم را را چاپ کنید. برای خود یک جعبه لایتنر بسازید. برای طراحی سوالات امتحاناتی لازم نیست کل بانک سوالات را بررسی کنید، فقط سوالات مورد نظر خود را عکس برداری و چاپ کنید.

محتویات درون جعبه:

یک پرینتر

یک کابل اتصال شارژ

3 رول کاغذ در رنگ‌‌های مختلف

نتیجه‌ گیری:

گاهی ما مطالبی داریم که در فرمت Pdf، Word، PowerPoint و Text هستند و نیاز داریم در بعضی مواقع آن‌ها چاپ کنیم. به یک دستگاه  نیاز داریم که وزن سبکی داشته باشد و جای کمی بگیرد، دقت و رزولوشن بالایی داشته باشد، به کاتریج جوهر نیاز نداشته و قیمت آن بسیار مناسب باشد، بهترین گزینه ممکن برای انجام این کار مینی پرینتر WP9505L  برند Vson خواهد بود.

ارائه شده توسط آریا هیواد گستر قشم

تمامی محصولات این فروشگاه توسط شرکت آریا هیواد گستر قشم (فروشگاه قشم خرید) به شما مشتریان عزیز ارائه می‌شود. این شرکت همواره پیش از فروش محصول به خریداران عزیز با نهایت سخت‌گیری، اقدام به بررسی و مقایسه محصولات خود می‌کند و تنها در صورتی که از کیفیت بالای آن اطمینان یابد آن را در اختیار مشتریان خواهد گذاشت. بنابراین میتوان با اطمینان از کیفیت بالای محصولات ارائه شده سخن گفت و هیچ نگرانی خاصی بابت کیفیت محصولات این مجموعه نخواهید داشت. علاوه بر همه این موارد شما با خرید مینی پرینتر از این فروشگاه از هفت روز مهلت تست سلامت دستگاه نیز بهره‌مند خواهید شد.

چرا قشم خرید؟!

فروشگاه اینترنتی قشم خرید همواره به اصل رعایت حقوق مشتری وفادار بوده است و با تکیه بر همین اصل توانسته است مرتبا پیشرفت کند. این مجموعه باور دارد که با خدمت رسانی با کیفیت به مشتریان عزیز خود میتواند تا همیشه به حیات خود ادامه دهد و در این مسیر با رشد و توسعه نیز همراه شود. لذا نگاه این مجموعه به مشتریان خود به عنوان سرمایه های ارزشمندی است که جلب رضایت آنها مهمترین دغدغه آنها بوده و باید همواره به تحقق این امر بپردازند. همین موضوع باعث خواهد شد که شما در صورت انتخاب فروشگاه اینترنتی قشم خرید، تجربه بی نظیری بدست آورید و از بابت انتخاب مجموعه قشم خرید کاملا رضایت داشته باشید.

 

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
AA-0800-7439

مشخصات

ابعاد کاغذ چاپ: 57 در 30 میلی متر
نوع پرینتر: پرینت حرارتی
وضوح پرینت: 200 dpi
ظرفیت باتری: 800 mAh
زمان شارژ باتری: 2-3 ساعت
نوع ورودی: USB C
ورودی: 5V / 1A
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم