فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
سایر برند ها / خانه سایر برند ها

میز لپتاپ سان کول دارای خنک کننده مدل B-46 برند suncool

رنگ
  • کرمی
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
انبار
ناموجود
در صورت در دسترس بودن به من اطلاع بده
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

میز مخصوص لپ‌تاپ به‌همراه خنک‌کننده، برند suncool ابعاد 35 سانتی متری به همراه دو فن خنک کننده مدل B-46

اگر به‌دنبال خرید یک میز لپ‌تاپ جمع‌وجور و بسیار باکیفیت هستید، میز مخصوص لپ‌تاپ suncool مناسب شماست. این میز از ابعاد بسیار مناسب و جمع‌وجوری ساخته شده‌است که می‌تواند به‌راحتی جمع‌شده و حجم بسیار کمی را اشغال کند و در عرض چند ثانیه آن را می‌توانید باز کرده و لپ‌تاپ خود را بر روی آن قرار دهید. همچنین این میز مخصوص لپ‌تاپ دارای فن‌های خنک‌کننده می‌باشد که با اتصال کابل USB آن به لپ‌تاپ می‌توانید به‌راحتی لپتاپتان را خنک‌تر و سالم‌تر نگه دارید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا به بررسی کامل این میز بامبو و همه ویژگی‌های آن بپردازیم.

جنس چوب بامبو

درهنگام خرید یک میز لپ‌تاپ کیفیت و جنس آن از جمله مهم‌ترین مواردی است که می‌تواند برای ما حائز اهمیت باشد. جنس میز لپ‌تاپ suncool از چوب بامبو بوده که هم دارای استحکام بسیار زیادی می‌باشد و به‌هیچ‌عنوان نگران خراب شدن آن نیستید و همچنین از یک وزن مناسب برخوردار است. درواقع به‌صورت طبیعی نمی‌توان مدت‌زمانی را متصور شد که این میز خراب شود! حتی در برابر رطوبت و قطرات آب نیز مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می‌دهد. به دلیل جنس به‌کاررفته در این نوع میز لپ‌تاپ و ساختار بامبوی آن می‌توانید مطمئن باشید که لپ‌تاپ بر روی این میز نمی‌لغزد و نمی‌افتد. در واقع بسیاری از لپ‌تاپ‌های موجود در بازار، به این امر توجه نکرده‌اند و جنس میز لپ‌تاپ را به نوعی تولید کرده‌اند که پس‌از قرار دادن لپ‌تاپ بر روی آن پیوسته باید از این بابت اضطراب داشته باشید که لپ‌تاپ شما لیز بخورد و از وی میز لپ‌تاپ بیفتد.

فن‌های خنک‌کننده

بر روی سطح زیرین این میز لپ‌تاپ، یک فن بزرگ یا دو فن متوسط، بسته به نوع میز لپ‌تاپی که انتخاب می‌کنید، وجود دارد. این فن‌های خنک‌کننده سبب می‌شوند که لپ‌تاپ شما دمای بالایی را نداشته باشد و از این بابت دچار اضطراب نشوید. خصوصاً اگر کارهای سنگین همچون گیمینگ، کارهای مهندسی، برنامه‌نویسی، طراحی‌های گرافیکی پیشرفته، نرم‌افزارهای معماری و غیره انجام می‌دهید، این امر برای شما بسیار مهم و ضروری است که حتما برای لپ‌تاپ‌تان فن‌های خنک‌کننده متعددی در نظر بگیرید. زیرا این امر باعث افزایش طول عمر و بهبود کیفیت حین استفاده لپ‌تاپ شما می‌شود. فن‌های خنک‌کننده از طریق کابل USB به لپ‌تاپ شما متصل می‌شوند و شروع به کار می‌کنند. همچنین متوجه خواهید شد که این فن‌ها از صدای آزاردهنده‌ای برخوردار نیستند و اصلا متوجه روشن بودن آن‌ها نمی‌شوید. در بسیاری از میز لپ‌تاپ‌هایی که در بازار موجود هستند، به این نکته دقت نکردند و شما هنگام اتصال فن‌های خنک‌کننده به میز لپ‌تاپ مورد نظرتان کاملاً متوجه صدای فن‌های خنک‌کننده می‌شوید. سپس پس‌از دقایقی از صدای بسیار بالای آن‌ها آشفته می‌شوید و مجبور هستید که این فن‌ها را خاموش کرده و کابل USB را دربیاورید. اما در میز بامبو مخصوص لپ‌تاپ فروشگاه قشم خرید این‌موضوع کاملاً رعایت شده‌است.

ارتفاع پایه‌های قابل تنظیم

پایه‌های این میز بامبو به گونه‌ای طراحی شده‌اند که می‌تواند مرتفع‌تر یا کوتاه‌تر بشو.د این امر بدین‌صورت نیست که چندین ارتفاع معین و از پیش‌ تعیین‌شده وجود داشته باشد و شما یکی از این ارتفاع‌ها را انتخاب کنید. بلکه شما می‌توانید کاملاً براساس سلیقه خود آن‌ها را کم و زیاد کنید و انتخاب شما به‌صورت گسسته نیست. به‌عنوان مثال شما مجبور نیستید بین ارتفاع‌های ۱۰ سانتی‌متر ۱۵ سانتی‌متر و ۲۰ سانتی‌متر یکی را انتخاب کنید. بلکه می‌توانید ارتفاع‌های بین این مقدار را هم به‌صورت کاملاً آسان انتخاب کنید و به‌عنوان مثال ارتفاع لپ‌تاپ خود را ۱۳ سانتی‌متر یا ۱۴ سانتی‌متر در نظر بگیرید و هیچ مشکلی از این بابت نخواید داشت.

استحکام بالا

آیا لپ‌تاپ شما سنگین است؟ نگران نباشید. این میز بامبو از استحکام بسیار بالایی برخوردار است و توانایی تحمل وزن تا ۴۵ کیلوگرم را دارد. بنابراین حتی اگر یک وزنه بسیار سنگین نیز بر روی این میز بامبو قرار دهید مشکلی پیش نمی‌آید و این میز بامبو به‌راحتی آن را تحمل می‌کند. همچنین بسیاری از پایه مخصوص لپ‌تاپ موجود در بازار پس‌از مدتی به دلیل وزن زیاد تاب برداشته و کج می‌شوند اما این مدل، ازآنجایی‌که از جنس بامبو می‌باشد، به‌هیچ‌عنوان تغییر شکل نداده و همیشه به‌مانند روز اول خواهد بود.

شیب قابل تنظیم

قدبلند هستید یا قد کوتاه؟ فرقی نمی‌کند! شیب این میز بامبو قابل تنظیم است و شما می‌توانید آن را در چندین زاویه مختلف تنظیم کنید. از شیب‌های بسیار تند گرفته تا شیب هایی تقریباً مسطح، همچنین اگر قصد دارید اصلا شیبی وجود نداشته باشد می‌توانید از این میز بامبو به‌صورت مسطح نیز استفاده کرده و شیب صفر درجه را انتخاب کنید. این تغییر شیب با استفاده از  پایه‌ی فلزی تعبیه‌شده در زیر این میز بامبو میسر می‌شود و تحمل وزن بسیار بالایی دارد و هنگام استفاده از آن کاملاً مطمئن خواهید بود که شیب‌های بسیار زیاد آن هیچ‌گونه مشکلی ندارند و کاملاً شما را مطمئن می‌سازند.

چوب نگهدارنده

میز چوبی بامبوی مخصوص لپ‌تاپ سان به گونه‌ای طراحی‌شده است که به‌هیچ‌عنوان لپ‌تاپ بر روی آن نمی‌لغزد اما با این اوصاف شاید درهرصورت شما نگران لغزش لپ‌تاپ خود باشید و از این نگران باشید که از روی آن بیفتد. میز بامبوی suncool فکر این را نیز کرده‌است! در انتهای این میز چوبی یک تکه چوب نگهدارنده تعبیه‌شده است که به‌صورت ۹۰ درجه و با ارتفاع بسیار کم، جوری که از زیبایی این میز بامبو نکاهد، باعث تکیه کردن لپ‌تاپ شما به آن می‌شود. درواقع حتی اگر لپ‌تاپ شما از لیز ترین و لغزنده ترین جنس موجود نیز تهیه‌شده باشد بازهم امکان لغزش آن بر روی این میز بامبو وجود ندارد. زیرا این تکه چوب نگهدارنده هرگونه امکان لغزش را از بین برده و احتمال این‌که لپ‌تاپ شما از روی آن بیفتد به صفر می‌رسد.

کشو

درست است که این میز بامبو از ابعاد بسیار جمع‌وجور و کوچکی تهیه‌شده است و مناسب حمل‌ونقل است. اما بازهم یک کشوی بسیار ظریف و زیبا در زیر این میز بامبو تعبیه‌شده است که شما می‌توانید کابل‌ها و وسایل جانبی لپ‌تاپ خود را در درون این کشو قرار دهید. این کشو در سمت راست این میز لپ‌تاپ قرار دارد و به‌راحتی باز و بسته می‌شود و همچنین ازآنجایی‌که در زیر این میز لپ‌تاپ قرار دارد بنابراین از دور مشخص نخواهد شد که اصلا چنین کشویی برای این میز لپ‌تاپ وجود دارد و به‌هیچ‌وجه از زیبایی این میز بامبو نمی‌کاهد.

پد موس

بسیاری از میز لپ‌تاپ‌های موجود در بازار تنها مخصوص قرار دادن لپ‌تاپ هستند و فکری به حال قسمت پد موس نکرده‌اند. اما این میز بامبو به گونه‌ای طراحی‌شده است که شما هم می‌توانید لپ‌تاپ را بر روی آن قرار دهید و هم موس و پد موس را بر روی آن قرار دهید و از آن استفاده کنید. درواقع شما یک میز همه‌کاره دارید که با ابعاد بسیار کوچک همه نیازهای شما را پوشش می‌دهد! اگر هم دوست دارید که از پد موس بر روی زمین استفاده کنید می‌توانید از قسمت مسطح مخصوص پد موس این میز لپ‌تاپ، برای قرار دادن دیگر وسایل مورد نیاز همچون خودکار وسایل جانبی و غیره استفاده کنید.

خلاصه و نتیجه‌گیری

میز مخصوص لپ‌تاپ به همراه خنک‌کننده با جنس چوب بامبوی کمپانی suncool یک میز همه‌کاره، جمع‌وجور، اقتصادی و فانتزی است. درواقع هرچیزی که انتظار داشته باشید را این میز مخصوص لپ‌تاپ دارد. هم دارای فن‌های خنک‌کننده است، هم ابعاد بسیار جمع‌وجوری دارد، هم از استحکام بسیار بالایی برخوردار است و در برابر رطوبت و قطرات آب نیز کاملاً مقاوم است، هم قیمت بسیار مناسب و اقتصادی‌ای دارد و هم از طراحی فانتزی و جذابی برخوردار است. درواقع این میز مخصوص لپ‌تاپ از آن دسته محصولاتی است که در صورت خریداری هر کس با دیدن آن با لبخند از شما می‌پرسد که این میز لپ‌تاپ را از کجا خریداری کرده‌اید! توصیه می‌کنیم اگر به‌دنبال خرید یک میز لپ‌تاپ هستید در خرید این میز لپ‌تاپ زیبا شک نداشته باشید.

قشم خرید نماینده رسمی شرکت SUNCOOL در ایران

وب‌سایت اینترنتی قشم خرید با افتخار اعلام می‌کند که تنها نماینده رسمی برند SUNCOOL در میهن عزیزمان است. فروشگاه اینترنتی قشم خرید با بیش‌از یک دهه تجربه در تامین کالاهای دیجیتالی و لوازم جانبی موبایل و لپتاپ در اقدامی جالب‌توجه شروع به اخذ نمایندگی از بزرگ‌ترین و معتبرترین تولید کنندگان میزمخصوص لپتاپ کرده‌است. بنابراین شما می‌توانید با مراجعه به این فروشگاه اینترنتی با قیمتی مقرون و به‌صرفه به‌همراه یک‌سال گارانتی بی‌کران و هیجده ماه خدمات پس‌از فروش اقدام به تهیه محصولات SUNCOOL کنید. لازم به ذکر است ازآنجایی‌که قشم خرید ارائه‌دهنده محصولات این برند به‌صورت رسمی و معتبر است، توانسته‌است محصولات را با کمترین کارمزد ممکن و کاملاً مستقیم از نمایندگی رسمی این شرکت به فروش برساند، لذا قیمت‌های محصولات در فروشگاه قشم خرید کاملاً مقرون‌به‌صرفه می‌باشد.

چرا قشم خرید؟!

فروشگاه اینترنتی قشم خرید همواره به اصل رعایت حقوق مشتری وفادار بوده است و با تکیه بر همین اصل توانسته است مرتبا پیشرفت کند. این مجموعه باور دارد که با خدمت رسانی با کیفیت به مشتریان عزیز خود میتواند تا همیشه به حیات خود ادامه دهد و در این مسیر با رشد و توسعه نیز همراه شود. لذا نگاه این مجموعه به مشتریان خود به عنوان سرمایه های ارزشمندی است که جلب رضایت آنها مهمترین دغدغه آنها بوده و باید همواره به تحقق این امر بپردازند. همین موضوع باعث خواهد شد که شما در صورت انتخاب فروشگاه اینترنتی قشم خرید، تجربه بی نظیری بدست آورید و از بابت انتخاب مجموعه قشم خرید کاملا رضایت داشته باشید.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
AA-BMBO-8556

مشخصات

جنس چوب بامبو طبیعی
دو فن خنک کننده
شیب قابل تنظیم
ارتفاع پایه‌های قابل تنظیم
ابعاد 35 سانتی متر در 20 سانتی متر
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم