فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
سایر برند ها / خانه سایر برند ها

میز گیمینگ کیوب لوین مدل Z برند Qube Levin

14,899,000 تومان 15,999,000 تومان
رنگ
  • مشکی
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
انبار
موجود
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

میز گیمینگ کیوب لوین مدل Z with light برند QUBE LEVIN

 برای اینکه از هر چیزی حتی یک بازی ساده لذت کافی ببریم نیازمندیم که در فضا و بستر مناسب آن قرار بگیریم. این‌طور نیست؟ شاید برای یک گیمر یکی از مهم‌ترین ابزارهای تکمیل‌کننده اتاق بازیش، میز گیمینگ باشد. میزی که علاوه بر جلوه دادن به اتاق، بسیار کاربردی باشد. اگر بیش از دو ساعت در روز از سیستم استفاده می‌کنید حتماً به فکر تهیه یک میز گیمینگ باشید. میز گیمینگ کیوب لوین با طراحی کاربردی و ارگونومیک می‌تواند بسیار انتخاب مناسبی برایتان باشد و از آسیب رساندن طولانی مدت به ستون فقراتتان جلوگیری کند. میز گیمینگ Qube Levin، می‌تواند اتاق شما را زیباتر کند. همچنین این میز دارای ویژگی‌های زیادی مانند داشتن جایی برای قراردادن ماگ، هدفون و غیره است که در ادامه به بررسی بیشتر آن پرداخته‌ایم:

‌ 

 میز گیمینگ کیوب لوین مدل Z with light برند QUBE LEVIN

  • میز گیمینگ کیوب لوین دارای نور RGB لمسی است. برای انتخاب هر محصول زیبایی یک ملاک مهم است و به هیچ عنوان نمی‌توان آن‌را نادیده گرفت؛ بنابراین در هنگام انتخاب میز گیمینگ حتماً دقت کنید که از طراحی جذابی برخوردار باشد. میز گیمینگ مدل Z with light طراحی مدرن و شیکی دارد. با چراغ‌های RGB تعبیه شده روی میز و قابلیت تغییر رنگ لمسی، باعث زیبایی ظاهری و جذابیت دوچندان میز شده است.
  • یک میز گیمینگ مناسب باید از پایداری معقولی بهره‌مند باشد تا بتواند در برابر ضربه‌های ناگهانی از خود مقاومت نشان دهد. میز گیمینگ از جنس MDF و فلز است و قابی فولادی با ضخامت ۱.۲ میلی‌متر دارد که ایمنی کافی‌ای را به وجود می‌آورد. اگر یک میز گیمینگ با پایداری مناسب تهیه نکنید امکان صدمه به سیستم‌تان وجود دارد و می‌تواند اتفاقات ناخوشایندی را برای شما به وجود بیاورد.
  • هنگام تهیه میز گیمینگ به سایز و ابعاد آن دقت کنید تا میزی وسیع، جادار و راحت را خریداری نمایید. ابعاد این میز با طول ۱۴۰ سانتی‌متر راحتی کامل را برای شما به ارمغان می‌آورد و پس از چند بار استفاده متوجه خواهید شد که ابعاد یک میز گیمینگ تا چه حدی از اهمیت بالایی برخوردار است.
  • اگر قصد دارید یک میز گیمینگ بخرید باید بسیار به این موضوع دقت کنید که یک میز مناسب باید از طراحی ارگونومیک و هماهنگی با بدن انسان پیروی کند. زیرا سلامتی بدن شما مهم‌ترین مسئله است و در بلندمدت می‌تواند تأثیر بسیار عمیقی روی شما بگذارد. این میز با طراحی ارگونومیک، موقعیت استراحت ساعد دست شما هنگام استفاده از ماوس یا نوشتن را فراهم کرده است.
  • این میز گیمینگ مناسب برای تمام گیمرها با سبک‌های بازی مختلف (پلی‌استیشن، کامپیوتر، ایکس باکس) است. همچنین دارای یک نگهدارنده مخصوص برای دسته‌های بازی XBOX یا PS است.
  • میز گیمینگ کیوب لوین مدل Z with light دارای یک قسمت مخصوص برای نگه داشتن کیبورد و ماوس است. همچنین یک ماوس پد گیمینگ باکیفیت در ابعاد بزرگ به همراه آن می‌آید.
  • این میز دارای سبد لوازم جانبی، جا لیوان مخصوص نیز است.

 

 

 خرید میز گیمینگ کیوب لوین مدل Z with light برند QUBE LEVIN

 خرید میز گیمینگ یک تصمیم مهم برای افرادی است که به بازی کامپیوتری علاقه دارند. قبل از خرید میز گیمینگ به این نکات توجه کنید.

 توجه به سایز آن با توجه به مکانی که برای آن در نظر گرفته‌اید، بسیار حائز اهمیت است. باید مناسب فضای موجود در اتاق یا محل بازی شما باشد. جنس میز و مقاومت آن در برابر تجهیزات گیمینگ استفاده شده نیز بسیار مهم است. میز گیمینگ کیوب لوین مدل Z with light از جنس MDF و آلیاژ فلزی باکیفیت ساخته شده است. طراحی میز گیمینگ می‌تواند بر اساس سلیقه و استفاده‌ی شما متفاوت باشد. برخی از میزهای گیمینگ مانند مدل Z with light از برند QUBE LEVIN دارای قسمت‌های خاصی برای قرار دادن تجهیزات مانند کیبورد، موس، و هدست هستند. میز گیمینگ کیوب لوین با دارا بودن تمامی ویژگی‌های ذکر شده می‌تواند یک انتخاب هوشمندانه برای شما باشد. اگر در این رابطه سوال بیشتری دارید در قسمت نظرات کارشناسان قشم خرید پاسخگوی شما می‌باشند.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
TA-QU-0007-BK
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم