فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
سایر برند ها / خانه سایر برند ها

میز گیمینگ راکسیب مدل RGB 120cm برند RUIXIB

میز گیمینگ کامپیوتری 120 سانتی متری با سنسور صوتی چراغ های LED RGB مدل RGB Gaming Table 120cm Computer Gaming Desk برند RUIXIB

ادامه مطلبShow less
رنگ
  • قرمز
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
انبار
ناموجود
در صورت در دسترس بودن به من اطلاع بده
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

میز گیمینگ RUIXIB دارای نورپردازی RGB

با میزهای گیمینگ سری RUIXIB بهترین تجربه بازی‌های کامپیوتری را به خود هدیه دهید. این میزکاملا متناسب و مطابق با صندلی‌های گیمینگ بوده و با دارا بودن ویژگی‌هایی نظیر مکانیزم پایه‌های Z شکل، دوام بالا، مقاومت در برابر زنگ زدگی، نورپردازی RGB و امکان تمیز کردن آسان به شما اجازه می‌دهد تا به صورت کامل از بازی‌های مورد علاقه‌ی خود لذت ببرید. طراحی بی‌نظیر و بسیار مقاوم  RUIXIB شما را تا سالیان طولانی همراهی خواهد کرد و به شما اجازه می‌دهد تا بدون هیچگونه نگرانی از سیستم‌های سنگین بهره ببرید. پوشش محافظ و رنگ استفاده شده بر روی این میز دارای دوام و ثبات فوق‌العاده بوده و قادر است تا بدون محو شدن و یا از بین رفتن سالها شما را همراهی کند.

گیمرهای حرفه‌ای علاوه بر یک سیستم گیمینگ قدرتمند و صندلی راحت به منظور استفاده طولانی مدت به یک میز گیمینگ مناسب و با ثبات نیز احتیاج دارند. میز مناسب این افراد علاوه بر استحکام و فضای کافی باید از جلوه‌ای زیبا و متفاوت برخوردار باشد تا بتواند با فضای گیمینگ موجود به صوت کامل هماهنگ شود. میزهای گیمینگ سری RUIXIB با دارا بودن ویژگی‌هایی نظیر ظاهری جذاب و زیبا، استفاده از روکش فیبر کربن طرح‌دار، اندازه‌ی کوچک ، مدیریت سیستم کابل کشی و بدنه‌ای مقاوم و مستحکم می‌توانند تمامی نیازهای گیمرها را برطرف ساخته و آنها را در تمامی بازی‌ها همراهی کنند.

ویژگی‌های میز گیمینگ RUIXIB

ابعاد : طول (117cm) عرض (13cm) ارتفاع (60cm)

حالت چراغ های LED RGB : این میز بازی باید اولین میز با نور سنسور صوتی باشد که تا به حال دیده اید. 9 رنگ ، 4 حالت ، تجربه بازی عالی را برای شما به ارمغان می آورد. علاوه بر این ، حالت صدای منحصر به فرد می تواند نور را با توجه به تغییر صدای داخلی رایانه شما تغییر دهد.

ساخت و ساز محکم و پایدار: میز بازی ساخته شده از تخته MDF با کیفیت بالا و پایه های فولادی مقاوم به شکل R با 4 پایه قابل تنظیم ، که تجربه بازی پایداری را برای شما به ارمغان می آورد و می تواند وزن زیادی تا 260 پوند را تحمل کند.

سطح بازی بزرگ : این میز بازی دارای رومیزی 46.8 "W x 23.8" D از جنس فیبر کربن است و سطح بازی فضای زیادی برای نمایشگرهای بازی ، صفحه کلید بازی و سایر وسایل بازی شما دارد. ماوس پد با طراحی منحصر به فرد می تواند تجربه بازی بهتری را برای شما به ارمغان بیاورد.

طراحی های کاربر پسند : این میز به طور خاص برای همه وسایل بازی شما طراحی شده است. قلاب هدفون و جا فنجانی راحتی بیشتری را به ارمغان می آورند ، 2 سوراخ سیم و 1 جعبه مدیریت کابل همه سیم ها را منظم نگه می دارد ، دسته دسته بازی بازی های ویدئویی و کنترلرهای شما را برای دسترسی آسان نگه می دارد.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
AMZ-0800-8395
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم