فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
سایر برند ها / خانه سایر برند ها

میز گیمینگ شارکون مدل Skiller SGD1 برند Sharkoon

رنگ
  • مشکی
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
انبار
جهت پیش خرید تماس بگیرید
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

میز گیمینگ Sharkoon Skiller SGD1 Gaming Desk

معرفی برند 

کمپانی Sharkoon بیش از 15 سال در زمینه تولید تجهیزات کامپیوتری سابقه دارد. هدف اصلی Sharkoon جلب رضایت گیمرهای مشتاق و کلیه افراد علاقمند به استفاده از رایانه می‌باشد. کلیه محصولات این کمپانی آلمانی از بالاترین کیفیت و منصفانه‌ترین قیمت برخوردار است. شرکت شارکون در طی این 15 سال توانسته است جایزه های افتخاری و لیسانس های معتبر بیشماری را بدست آورد و در زمینه ارائه خدمات بهترین عملکرد ممکن را دارد.

میز گیمینگ SKILLER SGD1

SKILLER SGD1 یک میز کار و گیمینگ قوی و فوق العاده است. این محصول با توجه به طراحی منحصر به فرد برای کارهای گیمینگ بسیار جذاب است و توجه گیمرهای بسیاری را به خود جلب کرده است. صفحه روی میز این محصول به اندازه کافی بزرگ است و وسایل ضروری براحتی بر روی آن قرار میگیرد. لبه های ارگونومیک ساخته شده این محصول، گیم راحت و کارهای دفتری آسان را حتی در مدت زمان طولانی تضمین می کند. همچنین این میز دارای سیستم مدیریت کابل مناسبی است که از درهم تنیدگی کابل های محصول جلوگیری می‌کند.

راهنمای انتخاب میز گیمینگ مناسب

میز گیمینگ یکی از محصولاتی است که روز به روز محبوب تر شده و طرفداران خاص خود را پیدا کرده‌است. اگر علاقه‌مند به بازی‌های رایانه‌ای هستید و یا مدت زیادی را پشت سیستم می‌گذرانید میز گیمینگ یکی از مواردی است که می‌تواند تاثیر عمیقی روی عملکرد شما بگذارد. یک میز گیمینگ خوب می‌تواند روی عملکرد شما تاثیر بسیار چشمگیری بگذارد. در ادامه این مقاله به بررسی نحوه انتخاب یک میز گیمینگ خوب و معرفی وبسایت مناسب برای خرید میز‌گیمینگ مناسب خواهیم پرداخت.موارد زیر از جمله مهمترین موارد انتخاب یک میز گیمینگ مناسب است.

زیبایی

به هیچ عنوان نمیتوان زیبایی را نادیده گرفت و یکی از مهمترین فاکتورها در انتخاب هرچیزی است. حتی در ساخت قطعات نظامی همچون موشک و بمب هم سعی شده‌است تا حدودی زیبایی را رعایت کنند. بنابراین در هنگام انتخاب میزگیمینگ حتما دقت کنید از زیبایی مد نظر شما بهره‌مند باشد. چراغ‌های LED و رنگ‌بندی متنوع از جمله مواردی است که باعث زیبایی ظاهری محصول مورد نظر شما می‌شود.

سادگی

سادگی یک محصول همواره با خود سهولت استفاده و کاربری آسان را به همراه دارد. سادگی خود نوعی زیبایی است و سعی کنید در هنگام خرید میز گیمینگ تا حد زیادی به دنبال یک میز ساده و در عین حال زیبا باشید. هرچقدر اطراف شما خلوت‌تر باشد اصولا تاثیر عمیق‌تری گذاشته و عملکرد مطلوب‌تری خواهید داشت.

پایداری

یک میز گیمینگ مناسب باید از پایداری معقولی بهره‌مند باشد تا بتواند در برابر ضربه‌های ناگهانی از خود مقاومت نشان دهد. پایداری مناسب از پایه‌های مستحکم و جنس سبک نشأت می‌گیرد. اگر یک میز گیمینگ با پایداری مناسب تهیه نکنید امکان صدمه به سیستم مورد نظر وجود دارد و میتواند اتفاق ناخوشایندی را برای شما ایجاد کند.

ابعاد

میز گیمینگ هرچه بزرگتر و وسیع‌تر، لذت‌بخش‌تر! در هنگام تهیه میز گیمینگ به دنبال تهیه یک میز گیمینگ سایز بزرگ باشید. پس از چند بار استفاده متوجه خواهید شد که ابعاد یک میز گیمینگ تا چه حدی برای شما لذت‌‌بخش است و چه تصمیم درستی گرفته‌اید.

ارتفاع

به دنبال تهیه میزی باشید که امکان تغییر ارتفاع آن وجود داشته باشد. میز گیمینگ‌هایی که ارتفاع ثابت و غیرقابل تغییری دارند نمی‌توانند گزینه مناسبی برای شما باشند و احتمال اینکه ارتفاع میزگیمینگ به اندازه‌ای باشد که دقیقا مناسب شما است کم خواهد بود بنابراین سعی کنید حتما میزی تهیه کنید که ارتفاع آن بتواند در جدود ده سانتی متر و بیشتر کم یا زیاد شود.

طراحی ارگونومیک

سلامتی بدن شما مهمترین نکته‌ای است که باید به آن دقت کنید. اگر قصد دارید یک میز گیمینگ بخرید باید بسیار به این موضوع دقت کنید که یک میز‌گیمینگ مناسب باید از طراحی ارگونومیک و هماهنگ با بدن انسان پیروی کند. شاید در یک ماه اول استفاده امر مهمی نباشد اما در بلند مدت میتواند تاثیر بسیار عمیقی روی شما بگذارد و احساس لذت درون شما را کم یا زیاد کند.

چه کسانی به دنبال خرید میز‌گمینگ باشند؟

یکی از تفکرات اشتباهی که در ذهن بسیاری از افراد قرار دارد این موضوع است که میز گیمینگ مناسب افرادی است که قصد انجام بازی‌های رایانه‌ای را دارند. اما واقعیت چیز دیگری است و هرکس که مدت زمان زیادی را در پشت سیستم‌های رایانه‌ای بگذراند بهتر است به دنبال خرید یک میز‌گیمینگ بزرگ و مناسب باشد. به این موضوع که میز گیمینگ باید حتما برای گیمر‌ها باشد فکر نکنید و به مدت زمانی که پشت سیستم هستید دقت کنید. اگر بیش از دو ساعت در روز از سیستم‌های رایانه‌ای استفاده می‌کنید حتما به فکر تهیه یک میز گیمینگ خوب و مناسب باشید.

برندهای مناسب میز گیمینگ کدامند؟

این مقوله موضوعی نیست که بتوان بسیار سریع به آن پاسخ داد با این حال از برندهای زیر میتوان به عنوان برندهای مناسب گیمینگ یاد کرد.برندهایی همچون FANTECHVORDERNSHARKOON  را نام برد. تمامی میز‌گیمینگ‌های این برندها از طراحی ارگونومیک و مناسب سلامتی انسان برخوردار بوده و جزو بهترین میز‌گیمینگ‌های بازار هستند.

میز گیمینگ مناسب را از کجا تهیه کنیم؟

فروشگاه اینترنتی قشم خرید به عنوان یکی از برترین فروشندگان میز گیمینگ در ایران ارائه دهنده بهترین میز‌گیمینگ‌های بازار است. شما میتوانید با مراجعه به این وبسایت شاهد انواع و اقسام میز گیمینگ‌ها باشید و به راحتی اقدام به انتخاب میز‌گیمینگ مورد نظر خود کنید. فروشگاه اینترنتی قشم خرید نماینده رسمی تولیدکنندگان برتر میزگیمینگ از سرتاسر جهان است. این فروشگاه اینترنتی با بیش از 10 سال سابقه فعالیت هم اکنون به عنوان نماینده رسمی برند‌های FANTECH و VORDERN در ایران فعالیت می‌کند.

یکسال گارانتی و هجده ماه خدمات پس از فروش

تمامی میزگیمینگ‌های موجود در فروشگاه اینترنتی قشم خرید دارای یکسال گارانتی بی‌کران می‌باشند که در شما را از خریدی امن و بدون نگرانی مطمئن می‌کند. شما میتوانید با توجه به خدمات پس از فروش و گارانتی بی‌کران این مجموعه با خیالی راحت اقدام به انتخاب کالای مورد نظر خود کنید. این گارانتی کاملا بی قید و شرط بوده و از هنگام خرید تا یکسال پاسخگوی تمامی مشکلات احتمالی خواهد بود. علاوه بر این موضوع همه محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی قشم‌خرید دارای 7 روز مهلت می‌باشند و شما در صورت عدم رضایت می‌توانید به راحتی محصول مورد نظر خود را مرجوع کنید.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
AMZ-0800-8394
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم