فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
سایر برند ها / خانه سایر برند ها

میز گیمینگ اسپنور 100 سانتی متری با نگهدارنده برند SPNOR

13,199,250 تومان 17,599,000 تومان
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
انبار
موجود
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

به علت نوسانات نرخ ارز و موجودی کالا، لطفاً قبل از ثبت سفارش تماس بگیرید.

میز گیمینگ SPNOR 100cm با پایه مانیتور

با میزهای گیمینگ سری SPNOR بهترین تجربه بازی‌های کامپیوتری را به خود هدیه دهید. این میزکاملا متناسب و مطابق با صندلی‌های گیمینگ بوده و با دارا بودن ویژگی‌هایی نظیر مکانیزم پایه‌های Y شکل، دوام بالا، مقاومت در برابر زنگ زدگی، نورپردازی RGB و امکان تمیز کردن آسان به شما اجازه می‌دهد تا به صورت کامل از بازی‌های مورد علاقه‌ی خود لذت ببرید. طراحی بی‌نظیر و بسیار مقاوم  SPNOR شما را تا سالیان طولانی همراهی خواهد کرد و به شما اجازه می‌دهد تا بدون هیچگونه نگرانی از سیستم‌های سنگین بهره ببرید. پوشش محافظ و رنگ استفاده شده بر روی این میز دارای دوام و ثبات فوق‌العاده بوده و قادر است تا بدون محو شدن و یا از بین رفتن سالها شما را همراهی کند.

گیمرهای حرفه‌ای علاوه بر یک سیستم گیمینگ قدرتمند و صندلی راحت به منظور استفاده طولانی مدت به یک میز گیمینگ مناسب و با ثبات نیز احتیاج دارند. میز مناسب این افراد علاوه بر استحکام و فضای کافی باید از جلوه‌ای زیبا و متفاوت برخوردار باشد تا بتواند با فضای گیمینگ موجود به صوت کامل هماهنگ شود. میزهای گیمینگ سری SPNOR با دارا بودن ویژگی‌هایی نظیر ظاهری جذاب و زیبا، استفاده از روکش فیبر کربن طرح‌دار، اندازه‌ی کوچک ، مدیریت سیستم کابل کشی و بدنه‌ای مقاوم و مستحکم می‌توانند تمامی نیازهای گیمرها را برطرف ساخته و آنها را در تمامی بازی‌ها همراهی کنند.

ویژگی‌های میز گیمینگ SPNOR

ابعاد : طول (100cm) عرض (60cm) ارتفاع (74cm)

پایه مانیتور و روکش فیبر کربناین میز بازی دارای یک پایه مانیتور بزرگ است که عملکردی عالی برای تصحیح حالت نشسته و ذخیره سازی است. کل میز کار و پایه مانیتور با بافت فیبر کربن پوشانده شده اند و ظاهری بسیار خنک و لمسی زیبا دارند.

قاب فلزی محکم ساختار پشتی قاب های فلزی با ترکیبی از تحمل باربری قوی و طراحی مهندسی سازه ، ثبات بیشتری را نسبت به سایر طرح های Y شکل به ارمغان می آورد. یک قاب فولادی ضخیم تر و 4 پایه قابل تنظیم قوی تر برای اطمینان از ثبات حتی در زمین یا فرش ناهموار.

سطح بازی بزرگ و چند منظوره رومیزی وسیع فضای کافی را برای صفحه کلید ، ماوس ، برج ، سوئیچ ، PS4 و سایر وسایل بازی شما فراهم می کند.

چندمنظوره و ارگونومیک دارای جا لیوان و قلاب هدفون است. این ویژگی های اضافه شده به شما کمک می کند تجربه بازی بهتری داشته باشید. راحت و بسیار ملاحظه.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
AMZ-0800-6849

مشخصات

دارای براکت محکم
دارای نگهدارنده لیوان ، هدست
ابعاد
110x60x7.5cm
متریال
فلز ، فولاد
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم