فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
سایر برند ها / خانه سایر برند ها

فندک برقی نظامی آرک مدل GV-F16 برند Arc

رنگ
  • مشکی
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی 7 روزه اصالت کالا و تضمین بازگشت کالا
انبار
جهت پیش خرید تماس بگیرید
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

فندک مدل GV-F16 Waterproof arc lighter

مشخصات فنی:

مدل: GV F16

جنس: آلیاژ روی + Acrylonitrile Butadiene Styrene

ابعاد: 96 * 38 * 38 میلی‌متر

وزن: 60 گرم

منبع تغذیه: باتری و انرژی الکتریکی

دارای باتری قابل شارژ

دارای خاصیت ضد آب و گرد و غبار

بررسی مشخصات:

فندک GV-F16 دارای طراحی دو کاره است، این فندک ترکیبی از یک چراغ قوه LED و یک فندک پلاسما می‌باشد. می‌توان از چراغ قوه‌ی آن برای روشن کردن فضای تاریک و از فندک آن برای روشن کردن سیگار و شمع استفاده کرد. چراغ قوه‌ی GV-F16، دارای 3 حالت نورپردازی است. به عنوان یک فندک، برای استفاده در داخل و خارج از منزل برای شمع، کباب، باربیکیو، کمپینگ، پیاده‌روی، مسافرت و ... بسیار عالی می‌باشد.

فندک GV-F16 دارای فناوری ضد آب با پوشش مهر و موم شده O-ring و قفل ایمنی می‌باشد. بدنه‌ی فندک از آلیاژ روی و پوشش ABS مقاوم است که در در برابر ضربه عملکرد بسیار بالایی دارد. شعله‌ فندک در برابر باد مقاوم است و می‌تواند در برابر باد تا 129 کیلومتر در ساعت مقاومت کند.

راه اندازی GV-F16 بسیار آسان است و فقط با یک دکمه راه‌اندازی می‌شود. این فندک دارای یک نشانگر آبی است که هنگام استفاده روشن می‌شود و یک اخطار  ایمنی 10 ثانیه‌ای دارد.

بسته شامل:

 1 * فندک ضد آب دو قوسی

1 * کابل USB

1 * بند مچی پاراکورد

ارائه شده توسط آریا هیواد گستر قشم

تمامی محصولات این فروشگاه توسط شرکت آریا هیواد گستر قشم (فروشگاه قشم خرید) به شما مشتریان عزیز ارائه می‌شود. این شرکت همواره پیش از فروش محصول به خریداران عزیز با نهایت سخت‌گیری، اقدام به بررسی و مقایسه محصولات خود می‌کند و تنها در صورتی که از کیفیت بالای آن اطمینان یابد آن را در اختیار مشتریان خواهد گذاشت. بنابراین میتوان با اطمینان از کیفیت بالای محصولات ارائه شده سخن گفت و هیچ نگرانی خاصی بابت کیفیت محصولات این مجموعه نخواهید داشت. علاوه بر همه این موارد شما با خرید فندک از این فروشگاه از هفت روز مهلت تست سلامت دستگاه نیز بهره‌مند خواهید شد.

چرا قشم خرید؟!

فروشگاه اینترنتی قشم خرید همواره به اصل رعایت حقوق مشتری وفادار بوده است و با تکیه بر همین اصل توانسته است مرتبا پیشرفت کند. این مجموعه باور دارد که با خدمت رسانی با کیفیت به مشتریان عزیز خود میتواند تا همیشه به حیات خود ادامه دهد و در این مسیر با رشد و توسعه نیز همراه شود. لذا نگاه این مجموعه به مشتریان خود به عنوان سرمایه های ارزشمندی است که جلب رضایت آنها مهمترین دغدغه آنها بوده و باید همواره به تحقق این امر بپردازند. همین موضوع باعث خواهد شد که شما در صورت انتخاب فروشگاه اینترنتی قشم خرید، تجربه بی نظیری بدست آورید و از بابت انتخاب مجموعه قشم خرید کاملا رضایت داشته باشید.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
AA-800-09095
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم