فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
سایر برند ها / خانه سایر برند ها

فندک اتمی جی وی مدل ZB588 برند GV

رنگ
  • مشکی
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی 7 روزه اصالت کالا و تضمین بازگشت کالا
انبار
جهت پیش خرید تماس بگیرید
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

فندک مدل ZB588 Torch lighter

مشخصات فنی:

مدل: ZB588

جنس: آلیاژ روی + پلاستیک فشرده

ابعاد: 170 * 45 میلی‌متر

وزن: 168 گرم

ارتفاع شعله: 10 سانتی‌‌متر

دارای شعله آبی

دارای قفل ایمنی و نازل مقاوم

توانایی رساندن و مقاومت دما تا 1300 درجه سانتی‌گراد

سبک و قابل حمل

دارای بخش تنظیم حجم شعله

پورت تزریق گاز بوتان

دارای 2 مبدل برای تزریق

بررسی مشخصات:

بدنه‌ی فندک ZB588 با توجه به کیفیت ساخت بالا، در طول روشن بودن شعله، همیشه سرد باقی می‌ماند. فندک مدل ZB588 دارای دو عدد مبدل می‌باشد، که زمان تزریق گاز از نشت گاز جلوگیری کند. وزن این فندک سبک بوده و قابل حمل است و می‌تواند در مسافرت

و کمپینگ همراه خوبی برای شما باشد. جنس بدنه از آلیاژ روی بوده که بسیار زیباست و دسته‌ی آن با یک لایه پلاستیک مقاوم زیبا پوشانده شده است. تنظیم درجه حجم شعله و قفل ایمنی از دیگر ویژگی‌های فندک ZB588 می‌باشد. توانایی تحمل دما تا 1300 درجه سانتیگراد را دارد و از انتقال دما به بدنه جلوگیری می‌کند. فندک ZB588 دارای لوله‌های مخصوص برای پخش و تمرکز آتش می‌باشد. بخاطر فناوری بکار رفته در این فندک، در مصرف گاز نیز صرفه جویی می‌کند.

ارائه شده توسط آریا هیواد گستر قشم

تمامی محصولات این فروشگاه توسط شرکت آریا هیواد گستر قشم (فروشگاه قشم خرید) به شما مشتریان عزیز ارائه می‌شود. این شرکت همواره پیش از فروش محصول به خریداران عزیز با نهایت سخت‌گیری، اقدام به بررسی و مقایسه محصولات خود می‌کند و تنها در صورتی که از کیفیت بالای آن اطمینان یابد آن را در اختیار مشتریان خواهد گذاشت. بنابراین میتوان با اطمینان از کیفیت بالای محصولات ارائه شده سخن گفت و هیچ نگرانی خاصی بابت کیفیت محصولات این مجموعه نخواهید داشت. علاوه بر همه این موارد شما با خرید فندک از این فروشگاه از هفت روز مهلت تست سلامت دستگاه نیز بهره‌مند خواهید شد.

چرا قشم خرید؟!

فروشگاه اینترنتی قشم خرید همواره به اصل رعایت حقوق مشتری وفادار بوده است و با تکیه بر همین اصل توانسته است مرتبا پیشرفت کند. این مجموعه باور دارد که با خدمت رسانی با کیفیت به مشتریان عزیز خود میتواند تا همیشه به حیات خود ادامه دهد و در این مسیر با رشد و توسعه نیز همراه شود. لذا نگاه این مجموعه به مشتریان خود به عنوان سرمایه های ارزشمندی است که جلب رضایت آنها مهمترین دغدغه آنها بوده و باید همواره به تحقق این امر بپردازند. همین موضوع باعث خواهد شد که شما در صورت انتخاب فروشگاه اینترنتی قشم خرید، تجربه بی نظیری بدست آورید و از بابت انتخاب مجموعه قشم خرید کاملا رضایت داشته باشید.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
AA-800-09094
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم