فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
سایر برند ها / خانه سایر برند ها

عطر مردانه الحمبرا مدل PHILOS PURA 100ML برند ALHAMBRA

محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
انبار
ناموجود
در صورت در دسترس بودن به من اطلاع بده
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

محبوب خانم‌ها و آقایان:

رایحه شیرین و خنک ادکلن 100 میل‌لیتر الحمبرا فیلوس پورا (ALHAMBRA PHILOS PURA ) آن را مناسب فصل بهار و تابستان که روزهای گرم سال در این دو فصل قرار دارد، کرده است. این عطر مردانه و زنانه ادوپرفیوم هست که ماندگاری بالایی دارد. رایحه فوق العاده جذاب این عطر مورد پسند همه ی آقایان و بانوان می‌باشد و به همین دلیل این ادکلن پرفروش است. همچنین این ادکلن مشابه ادکلن اورجینال زرجف زرژاف اربا پورا (Xerjoff Erba Pura) است.

رایحه‌ای جذاب و شیرین:

پس از اسپری کردن این ادکلن روی لباس یا پوست رایحه لیمو ترش, ترنج, پرتقال در فضای اطراف پخش می‌شود که موجب شور و هیجان می‌شود. پس از گذشت چند ساعتی از اسپری کردن اولیه این عطر در فضای اطراف و مشام اطرافیان بوی رایحه میوه‌ جات پر می‌شود. و در آخر بوی وانیل, مشک, کهربا در ذهن اطرافیان به یاد ماندنی خواهد شد. این عطر مردانه و زنانه رایحه میوه ای و گلی دارد با پخش بوی بالا و جذابی دارد.

طراحی شیک:

بطری این ادکلن مردانه و زنانه بسیار جذاب اما ساده می‌باشد رنگ شیشه آبی تیره است. و روی شیشه آن کلمه Philos Pura به چشم می‌خورد. این عطر مردانه و زنانه مناسب هدیه به آقایان و بانوان خوشتیپ و خوش سلیقه می‌باشد. ادکلن با رایحه خنک و شیرین فضای اطراف را خوشبو می‌کند. ادکلن الحمبرا فیلوس پورا  محصول کشور امارات متحده عربی می‌باشد.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
ATR-1200-9361
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم