فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
سایر برند ها / خانه سایر برند ها

عطر مردانه الحمبرا مدل NO 2 MEN 100ML برند ALHAMBRA

محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
انبار
ناموجود
در صورت در دسترس بودن به من اطلاع بده
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

تجربه‌ی رایحه‌ی کلاسیک و مدرن به‌طور همزمان!

ادکلن نامبر ۲ الحمبرا ALHAMBRA NO 2 MEN رایحه‌ای شیک، جذاب، خنک و تلخ برای مردان جوان و سرزنده می‌باشد. این رایحه که در سال ۱۹۹۹ به دنیا عرضه شد، رایحه‌ای همزمان کلاسیک و مدرن می‌باشد. این ادکلن با رایحه‎‌های هوس انگیز، مناسب برای استفاده‌ی روزانه‌ی مردان جوان و فعال می‌باشد و به جرئت می‌توان گفت نمی‌شود کسی را یافت که درباره‌ی این رایحه‌ دیدگاه منفی داشته باشد.

مدرن اما منحصر به فرد:

ادکلن نامبر ۲ الحمبرا NO 2 MEN رایحه ای مشابه ادکلن مردانه‌ی ۲۱۲ از برند کارولینا را که این رایحه اثر جذاب عطاران زبردستی چون آلبرتو موریلاس ، آن گوتلیب و روزندو موتئو است، دارد. وجود مرکبات در کنار تلخی برگرفته از برگ گیاهان، این عطر آن را برای استفاده در فصول و روزهای گرم سال مناسب ساخته است. زندگی در شلوغی شهر های مدرن و بزرگ و همچنین اضطراب و تلاطم زندگی را با این رایحه‌ی خنک به فراموشی بسپارید. پخش بو و ماندگاری بالای این ادکلن ۱۰۰ میلی لیتری به نسبت قیمت آن بسیار به صرفه است و آن را به گزینه‌ی مناسبی برای مردان فعال بدل کرده است. این رایحه، سبک منحصر به فرد و مدرنی دارد . کمتر رایحه ای را می توان یافت که مشابه NO 2 MEN باشد.

رایحه‌های سه گانه:

ادکلن نامبر ۲ الحمبرا با شروع خنک خود که برگرفته از ادویه جات معطر ، گریپ فرود ، ترنج ، برگ درخت نارنج ، اسطوخودوس و ترکیبات سبز است که به هنرمندانه ترین شکل ممکن در کنار هم قرار گرفته اند. نت میانی شامل رایحه های بنفشه ، زنجبیل ، سالویا و گاردنیای یاسمنی است. نت پایه شامل روایح دودی ، چوب صندل سفید ، خس خس ، چوب گایاک ، لابدانیوم و مشک است تا گرمایی ملایم را در وجود سرد و خنک رایحه داشته باشد.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
ATR-1200-9358
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم