فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
USAMS / خانه USAMS

محافظ یوسامز مناسب برای iPhone 13 Pro Max مدل US-BH787 برند USAMS

 Tempered Glass Screen Protector

ادامه مطلبShow less
329,000 تومان 349,000 تومان
(435,185 تومان عدد)
رنگ
  • مشکی
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
انبار
موجود
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

محافظ صفحه گوشی اپل مناسب برای iPhone 13 Pro Max برند یوسامز مدل USAMS US-BH787 Tempered Glass Screen Protector

مشخصات فنی:

  • برند: USAMS
  • مدل: US-BH787
  • ابعاد: آیفون 13 پرومکس
  • فناوری: گلس TG یا گلس حرارتی
  • رنگ: 99 درصد شفافیت
  • کیفیت: AAA
  • ضخامت: 0.33 میلیمتر
  • ضد خش
  • ضد ضربه
  • ضد آب
  • ضد شوک
  • بسیار نازک
  • لایه ضد چربی

معرفی شرکت یوسامز:

USAMS یک شرکت بین‌المللی پیشرو در زمینه تولید تجهیزات دیجیتال و لوازم جانبی است. این کمپانی طراحی خلاق و قابلیت توسعه و ساخت محصولات با کیفیت را برای خود یک هدف قرار داده و در ارائه این خدمات به مشتریان خود بسیار کوشا است. تعهد کاری، کسب اعتماد و شناخت توسط مشتری از ویژگی‌های شرکت USAMS می‌باشد.

بخش بازاریابی این کمپانی به دنبال کسب رضایت مشتری، تمام اهداف خود را بصورت سختگیرانه و با رعایت تمام نکات دنبال می‌کند. در بخش تحقیق و توسعه این شرکت، رسیدن به بالاترین استانداردهای تولید و دقیق‌ بودن کنترل کیفیت بصورت یک هدف پیش فرض در نظر گرفته شده است.

برای ارتباط بیشتر موبایل، کامپیوتر، اتومبیل، خانه و ... باید از لوازم و تجهیزاتی استفاده کرد که توسط یک سازنده که علاوه بر ارائه کیفیت و مقرون بصرفه بودن، به کاربردی‌تر بودن این وسائل نیز فکر کرده باشد، ساخته شده باشد. شرکت USAMS با در نظرگرفتن این مسائل، خدمات خود را ارائه می‌دهد.

این شرکت با فروش همه جانبه در بخش تجارت الکترونیک داخلی، تجارت الکترونیکی خارجی و خرده فروشی و همچنین با سرمایه‌گذاری قابل توجه در پلتفرم‌های تجارت الکترونیک از جمله Tmall، JD، Taobao، Alibaba International، AliExpress و Amazon و ... توانسته است محصولات خود را در بیش از 100 کشور در اختیار مشتریان قرار دهد.

بررسی ویژگی انواع گلس:

با توجه به اهمیت خرید گلس برای گوشی، مدل‌های متفاوتی از محافظ صفحه نمایش در بازار موجود است که هر یک ویژگی های خاصی دارند. قبل از خرید گلس، به مهمترین ویژگی که مورد توجه است باید دقت کرد و سپس خرید خود را انجام داد. مهمترین ویژگی‌هایی که می‌توان برای یک گلس خوب در نظر گرفت این است که بازتاب نور نداشته باشد، جای اثر انگشت روی گلس نماند.

بوطر کلی گلس‌ها را می‌توان در سه دسته تقسیم بندی کرد:

گلس PET: این مدل از گلس‌ها مناسب افرادی است که در نگهداری گوشی خود خیلی دقت نمی‌کنند و گوشی را کنار کلید، سکه و جاهایی قرار می‌دهند که احتمال خط و خش افتادن روی صفحه آن وجود دارد. برای ساخت این مدل از گلس‌ها از پلی استر استفاده می‌شود. البته بعضی از گلس‌های PET خیلی در برابر ضربه مقاوم نیستند و نمی‌توانند انتخاب خوبی برای تمام گوشی‌ها باشند.

گلس TG (گلس حرارتی): ویژگی خاص گلس‌های حرارتی، ضد بازتاب بودن آن است. یکی از مشکلات بزرگ گلس گوشی، انعکاس نور است که این گلس‌های حرارت دیده خیلی راحت این مشکل را حل کرده‌اند. گلس حرارتی یا شیشه‌ای می‌تواند انتخاب بهتری نسبت به TPU و PET باشد. در صورت ضربه خوردن صفحه نمایش، احتمال آسیب دیدن نمایشگر گوشی را به شدت کاهش می‌دهند. استفاده از لایه چربی گیر در گلس‌های شیشه‌ای و حرارتی باعث می‌شود تا جای اثر انگشت روی نمایشگر گوشی باقی نماند. این مدل از گلس‌ها با توجه به کیفیت بالایی که دارند، تقریبا گران‌تر هستند.

گلس TPU: گلس‌های TPU (گلس پلاستیکی) مقاومت بالاتری نسبت به PET دارند اما مقاومت خاصی در برابر ضربه ندارند. گلس‌های پلاستیکی بیشتر از گوشی در برابر خط و خش، چربی یا نفوذ گرد و غبار محافظت می‌کنند.

ارائه شده توسط آریا هیواد گستر قشم

تمامی محصولات این فروشگاه توسط شرکت آریا هیواد گستر قشم (فروشگاه قشم خرید) به شما مشتریان عزیز ارائه می‌شود. این شرکت همواره پیش از فروش محصول به خریداران عزیز با نهایت سخت‌گیری، اقدام به بررسی و مقایسه محصولات خود می‌کند و تنها در صورتی که از کیفیت بالای آن اطمینان یابد آن را در اختیار مشتریان خواهد گذاشت. بنابراین میتوان با اطمینان از کیفیت بالای محصولات ارائه شده سخن گفت و هیچ نگرانی خاصی بابت کیفیت محصولات این مجموعه نخواهید داشت. علاوه بر همه این موارد شما با خرید گلس از این فروشگاه از هفت روز مهلت تست سلامت دستگاه نیز بهره‌مند خواهید شد.

چرا قشم خرید؟!

فروشگاه اینترنتی قشم خرید همواره به اصل رعایت حقوق مشتری وفادار بوده است و با تکیه بر همین اصل توانسته است مرتبا پیشرفت کند. این مجموعه باور دارد که با خدمت رسانی با کیفیت به مشتریان عزیز خود میتواند تا همیشه به حیات خود ادامه دهد و در این مسیر با رشد و توسعه نیز همراه شود. لذا نگاه این مجموعه به مشتریان خود به عنوان سرمایه های ارزشمندی است که جلب رضایت آنها مهمترین دغدغه آنها بوده و باید همواره به تحقق این امر بپردازند. همین موضوع باعث خواهد شد که شما در صورت انتخاب فروشگاه اینترنتی قشم خرید، تجربه بی نظیری بدست آورید و از بابت انتخاب مجموعه قشم خرید کاملا رضایت داشته باشید.

شرایط مرجوعی کالا در فروشگاه اینترنتی قشم خرید

فروشگاه اینترنتی قشم خرید به منظور افزایش اعتماد و جلب رضایت شما مشتریان عزیز قابلیت مرجوع کردن کالای خریداری شده را ایجاد کرده است و شما می‌توانید در صورتی که کالای موردنظرتان نتوانست رضایت کامل شما را جلب کند به راحتی آن‌را باز پس فرستاده و مبلغ آن تمام و کمال به شما عودت داده خواهد شد. لازم به ذکر است که به محض دریافت کالا، فروشگاه اینترنتی قشم خرید اقدام به واریز وجه مورد نظر می‌کند و حداکثر در مدت زمان 48 ساعت مبلغ پرداختی شما عودت داده خواهد شد. امیدواریم این قابلیت بتواند سبب اعتماد بیش از پیش شما عزیزان به مجموعه قشم خرید بشود. برای اطلاع از شرایط و ضوابط مرجوعی کالا کلیک کنید.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
USM-2500-8200
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم