فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
ZELOTES / خانه ZELOTES

ماوس ارگونومیک عمودی زلوتس مدل F35A برند ZELOTES

محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی 12 ماهه هیواد
انبار
جهت پیش خرید تماس بگیرید
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

موس بی‌سیم عمودی (ایستاده) برند ZELOTES مدل F35A

مشخصات فنی:

  • مدل: F35A
  • مخصوص برنامه نویسی، وبگردی، امور روزانه، طراحی و فتوشاپ
  • بی‌سیم
  • تعداد دکمه: 6 دکمه
  • نوع تکنولوژی کلیک: اپتیکال
  • برد موثر: 10 متر
  • طول عمر دکمه‌های چپ و راست: 5 میلیون کلیک
  • طول عمر دکمه وسط (اسکرول): 1.2 میلیون کلیک
  • وزن: 130 گرم
  • ابعاد: 75X72X110
  • رزولوشن (DPI): 1000 – 1600 – 2400

معرفی برند ZELOTES

کمپانی معتبر ZELOTES یک شرکت پیشرو در زمینه محصولات دیجیتالی (موس‌های گیمینگ و عمودی) است. این شرکت به‌طور کاملاً متمرکز و اختصاصی تمامی توجه و توان خود را معطوف به تولید موس‌های گیمینگ و موس‌های عمودی ‌کرده است. این شرکت بین‌المللی برای اولین‌بار در سال 2006 فعالیتش را به‌صورت کوچک با حجم تولید اندک در کشور چین آغاز کرد. در آن زمان به نام برند MASTER شناخته می‌شد. در سال 2012 با پیشرفت بسیار چشمگیر و قابل توجه و با برخورداری از اقبال عمومی اقدام به تغییر نام خود کرد و ازآن‌پس با اسم ZELOTES شناخته شد. ازآنجایی‌که این کمپانی به‌صورت کاملاً متمرکز اقدام به تولید موس‌های گیمینگ و عمودی می‌کند، بنابراین کاملاً مشخص است که باید انتظار محصولات به‌شدت با کیفیت و فوق حرفه‌ای را داشته باشیم. تمرکز این شرکت بیشتر بر روی دو نوع موس است: موس‌های گیمینگ و موس های عمودی (ایستاده)، در ادامه به بررسی کیفی موس‌های برند ZELOTES خواهیم پرداخت.

ویژگی موس‌های ZELOTES

 موس‌های گیمینگ باید دارای DPI های بالایی باشند که شرکت ZELOTES به‌راحتی از عهده این کار برآمده‌است. به‌جرئت می‌توان گفت که یکی از قوی‌ترین و مناسب‌ترین شرکت‌های تولیدکننده‌ای موس های مخصوص بازی در جهان شرکت بین‌المللی ZELOTES می‌باشد. موس‌های مخصوص بازی این شرکت از نظر سخت‌افزاری کاملاً مناسب و پیشرفته می‌باشند به‌نحوی‌که تنها دقایقی پس‌از استفاده از محصولات ZELOTES متوجه عملکرد فوق‌العاده آن خواهید شد. اما این‌همه‌ی ماجرا نیست، مورد بعدی زیبایی بسیار زیاد موس‌های گیمینگ ZELOTES است موس‌های گیمینگ این کمپانی در یک چشم به‌هم زدن شما را مجذوب خودشان خواهند کرد. نوع دیگر موس‌های این شرکت، موس‌های عمودی ZELOTES می‌باشند. موس‌های عمودی این کمپانی مناسب برای افرادی است که موضوع سلامت را برای خود بسیار مهم می‌دانند. به بیان دیگر در زمان استفاده از موس‌های عمودی ZELOTES هیچ‌گونه فشاری را به روی مچ دست خود حس نخواهید کرد. این‌موضوع سبب می‌شود که بتوانید برای مدت‌زمان بسیار طولانی با سیستم کار کنید بدون این‌که ذره‌ای احساس خستگی در مچ دست خود داشته باشید. همچنین این شرکت توانسته در یک اقدام قابل‌تحسین موس‌های عمودی و موس‌های گیمینگ را با یکدیگر اقدام به ادغام کند و به شما محصولی تحت عنوان موس‌های گیمینگ عمودی تحویل دهد. موس‌های گیمینگ عمودی کمپانی ZELOTES دارای ویژگی‌هایی است که حتی آن را از موس‌های گیمینگ معمولی نیز بهتر کرده‌است و درعین‌حال سلامتی دستان شما را نیز تضمین کرده‌است.

کیفیت بالای محصولات

شاید اولین چیزی که بعد از در دست گرفتن یک موس در ذهن شما تداعی شود کیفیت و ریزه‌کاری‌هایی است که در طراحی یک موس بکار رفته‌است. در موس‌های عمودی و گیمینگ ZELOTES این ریزه‌کاری‌ها و نکات به‌شدت رعایت شده‌است. به‌نحوی‌که سبب شده‌است ناآشنا ترین افراد به سیستم‌های کامپیوتری هم سریعاً متوجه کیفیت بسیار بالای محصولات ZELOTES شوند.

طول عمر بسیار بالا

موس‌ها از جمله پر استهلاک ترین ملزومات رایانه‌ای می‌باشند. بنابراین طول عمر موس، جزو اساسی‌ترین و اصلی‌ترین فاکتورهای یک موس مناسب است. تمامی موس‌های ZELOTES دارای طول عمر هایی همچون سه میلیون کلیک و چهار میلیون کلیک می‌باشند. این طول عمر  به‌طور میانگین تضمین‌کننده سلامت موس برای بیش‌از پنج سال است. این مدت‌زمان یک تخمین است و در صورت استفاده کمتر در طول روز می‌تواند برای یک دهه پاسخ‌گوی نیاز شما باشد.

قشم خرید نماینده رسمی شرکت ZELOTES در ایران

وب‌سایت اینترنتی قشم خرید با افتخار اعلام می‌کند که تنها نماینده رسمی برند ZELOTES در میهن عزیزمان است. فروشگاه اینترنتی قشم خرید با بیش‌از یک دهه تجربه در تامین کالاهای دیجیتالی در اقدامی جالب‌توجه شروع به اخذ نمایندگی از بزرگ‌ترین و معتبرترین تولید کنندگان لوازم دیجیتالی در جهان کرده‌است. بنابراین شما می‌توانید با مراجعه به این فروشگاه اینترنتی با قیمتی مقرون و به‌صرفه به‌همراه یک‌سال گارانتی بی‌کران و هیجده ماه خدمات پس‌از فروش اقدام به تهیه محصولات ZELOTES کنید. لازم به ذکر است ازآنجایی‌که قشم خرید ارائه‌دهنده محصولات این برند به‌صورت رسمی و معتبر است، توانسته‌است محصولات را با کمترین کارمزد ممکن و کاملاً مستقیم از نمایندگی رسمی این شرکت به فروش برساند، لذا قیمت‌های محصولات در فروشگاه قشم خرید کاملاً مقرون‌به‌صرفه می‌باشد.

چرا قشم خرید؟!

فروشگاه اینترنتی قشم خرید همواره به اصل رعایت حقوق مشتری وفادار بوده است و با تکیه بر همین اصل توانسته است مرتبا پیشرفت کند. این مجموعه باور دارد که با خدمت رسانی با کیفیت به مشتریان عزیز خود میتواند تا همیشه به حیات خود ادامه دهد و در این مسیر با رشد و توسعه نیز همراه شود. لذا نگاه این مجموعه به مشتریان خود به عنوان سرمایه های ارزشمندی است که جلب رضایت آنها مهمترین دغدغه آنها بوده و باید همواره به تحقق این امر بپردازند. همین موضوع باعث خواهد شد که شما در صورت انتخاب فروشگاه اینترنتی قشم خرید، تجربه بی نظیری بدست آورید و از بابت انتخاب مجموعه قشم خرید کاملا رضایت داشته باشید.

شرایط مرجوعی کالا در فروشگاه اینترنتی قشم خرید

فروشگاه اینترنتی قشم خرید به منظور افزایش اعتماد و جلب رضایت شما مشتریان عزیز قابلیت مرجوع کردن کالای خریداری شده را ایجاد کرده است و شما می‌توانید در صورتی که کالای موردنظرتان نتوانست رضایت کامل شما را جلب کند به راحتی آن‌را باز پس فرستاده و مبلغ آن تمام و کمال به شما عودت داده خواهد شد. لازم به ذکر است که به محض دریافت کالا، فروشگاه اینترنتی قشم خرید اقدام به واریز وجه مورد نظر می‌کند و حداکثر در مدت زمان 48 ساعت مبلغ پرداختی شما عودت داده خواهد شد. امیدواریم این قابلیت بتواند سبب اعتماد بیش از پیش شما عزیزان به مجموعه قشم خرید بشود. برای اطلاع از شرایط و ضوابط مرجوعی کالا کلیک کنید.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
AMZ-0800-7329
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم