فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
XP-Pen / خانه XP-Pen

مانیتور طراحی ایکس پی پن مدل Artist Display 22R Pro برند XP-PEN

 با صفحه نمایش 21.5 اینچی با 20 کلید میانبر قابل تنظیم و قلم بدون باتری

ادامه مطلبShow less
رنگ
  • مشکی
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی 12 ماهه هیواد
  • گارانتی 7 روزه اصالت کالا و تضمین بازگشت کالا
انبار
جهت پیش خرید تماس بگیرید
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

مانیتور طراحی Artist Display 22R Pro برند XP-PEN | با صفحه نمایش 21.5 اینچی با 20 کلید میانبر قابل تنظیم و قلم بدون باتری

یک مانیتور طراحی فوق حرفه‌ای و پیشرفته که تمامی نیازهای شما را رفع خواهد کرد. در هنگام استفاده از آن احساس لذت خاصی را تجربه خواهید کرد و سبب خواهد شد که پس از آن نتوانید از سایر قلم نوری‌ها و مانیتور طراحی‌ها استفاده کنید. کیفیت فوق بالای صفحه نمایش، قلم بدون نیاز به باتری با حساسیت به فشار 8192، ابعاد بزرگ 21.5 اینچی، صفحه نمایش ضد رفلکس و بسیاری از ویژگی‌های جذاب دیگر سبب شده است که اگر برای دقایقی این محصول را در دست بگیرید، هرگز علاقمند به استفاده از نمونه‌های دیگر نخواهید بود!

مشخصات فنی:

سازنده XP-PEN

مدل: Artist Display 22R Pro

ابعاد: محصول 22.44 در 13.18 در 1.76 اینچ

وزن: 7 کیلوگرم

تاریخ اولین تولید: 2019

مانیتور طراحی Artist Display 22R Pro یک همه چیز تمام به معنای واقعی!

  • اتصال آسان کابلی: مانیتور طراحی Artist Display 22R Pro از اتصال Type-C به Type-C پشتیبانی می کند و به شما امکان می دهد رایانه مد نظر خود را مستقیماً متصل کنید و نیازی به آداپتور خاصی نداشته باشید. این امر برای اولین بار اتفاق افتاده است و نمونه مشابهی نمیتوان برای آن یافت.
  • صفحه نمایش LCD فوق العاده: صفحه نمایش 21.5 اینچی FHD دقت رنگ فوق العاده 88٪ (sRGB≧120٪) بوده و با جزئیات ظریف تر و رنگ های زنده، درخشندگی را به خلاقیت شما می بخشد.
  • عملکرد بالا قلم: قلم بدون باتری PA2 از عملکرد شیب تا 60 درجه پشتیبانی می کند.
  • لایه محافظ: مانیتور طراحی Artist Display 22R Pro دارای یک فیلم محافظ است که به محافظت از صفحه نمایش و کاهش تابش خیره کننده کمک می کند و در عین حال صفحه نمایش شما را واضح و روشن نگه می دارد.
  • رزولوشن بالای 1080 پیکسل: مانیتور طراحی ARTIST 22 PRO دارای رزولوشن بسیار بالای 1080 FULLHD است که در بین مانیتورهای طراحی مشابه مقدار بسیار خوبی به حساب می‌آید.
  • پایه قابل تنظیم: با پایه قابل تنظیم یکپارچه مانیتور طراحی Artist 22R Pro، می توانید زاویه‌های مختلفی را امتحان کنید تا به بهترین حالتی دست یابید که بدن شما با آن هماهنگ‌تر بوده و احساس راحتی بیشتری دارید.
  • قلم بدون نیاز به باتری: با توجه به فناوری مغناطیسی استفاده شده در مانیتور طراحی ARTIST 22 PRO، این محصول هیچ نیازی به باتری نداشته و کاملا با امواج مغناطیسی کار می‌کند. این امر هم سبب کاهش وزن شدید قلم می‌شود و هم دردسرهای تعویض قلم را ندارد.
  • امتیاز 4.6 از 5: بر اساس امتیازهای مختلف کاربران در وبسایت‌های جهانی ARTIST 22 PRO توانست بهترین رتبه را در بین انواع مانیتورهای طراحی با امتیاز 4.6 از 5 کسب کند.

معرفی برند XP-PEN

کمپانی بزرگ XP-PEN تولید کننده ی حرفه ای و قابل اعتماد انواع قلم نوری و مانیتورهای طراحی می باشد. این مجموعه در سال 2005 در کشور ژاپن تاسیس شد و از آن زمان تحقیقات خود را در زمینه تکنولوژی های قلم های نوری آغاز کرد. در سال 2015 دفتر جدید واقع در آمریکای XP-Pen Technology فعالیت خود را شروع کرد. در این زمان بخش طراحی و تولید و همینطور بخش بازاریابی بین المللی ایکس پی پن با بهره گیری از علم روز به فعالیت حرفه ای خود سرعت دادند و به مقدار بسیار زیادی در جهان شناخته شدند. سال 2017 با بهره گیری از همکاری موثر شرکت های توزیع کننده در کشورهای مختلف محصولات ایکس پی پن توانست جایگاه بسیار خوبی در آسیا ، آمریکای شمالی، اروپا و سایر نقاط کسب کند و به یکی از محبوب‌ترین برندهای قلم نوری و مانیتور طراحی تبدیل شد. در سال 2018 با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته خط تولید خود را به سری Star ویژه مبتدیان، سری Deco برای حرفه‌ای ها و نمایشگرهای سری Artist ویژه ی فوق حرفه ای توسعه داد. امروزه به لطف عملکرد خوب تیم های تحقیق و توسعه و همینطور بخش فروش این مجموعه، XP-Pen به برندی معتبر و قابل اعتماد تبدیل شده که در بیش از 100 کشور در دنیا میتواند نیازهای مصرف کنندگانش را برطرف کند. ویژگی اصلی تولیدات این شرکت کیفیت فوق العاده به نسبت قیمت منصفانه آن است.

ارائه شده توسط آریا هیواد گستر قشم

تمامی محصولات این فروشگاه توسط شرکت آریا هیواد گستر قشم (فروشگاه قشم خرید) به شما مشتریان عزیز ارائه می‌شود. این شرکت همواره پیش از فروش محصول به خریداران عزیز با نهایت سخت‌گیری، اقدام به بررسی و مقایسه محصولات خود می‌کند و تنها در صورتی که از کیفیت بالای آن اطمینان یابد آن را در اختیار مشتریان خواهد گذاشت. بنابراین میتوان با اطمینان از کیفیت بالای محصولات ارائه شده سخن گفت و هیچ نگرانی خاصی بابت کیفیت محصولات این مجموعه نخواهید داشت. علاوه بر همه این موارد شما با خرید مانیتور طراحی از این فروشگاه از هفت روز مهلت تست سلامت دستگاه نیز بهره‌مند خواهید شد.

چرا قشم خرید؟!

فروشگاه اینترنتی قشم خرید همواره به اصل رعایت حقوق مشتری وفادار بوده است و با تکیه بر همین اصل توانسته است مرتبا پیشرفت کند. این مجموعه باور دارد که با خدمت رسانی با کیفیت به مشتریان عزیز خود میتواند تا همیشه به حیات خود ادامه دهد و در این مسیر با رشد و توسعه نیز همراه شود. لذا نگاه این مجموعه به مشتریان خود به عنوان سرمایه های ارزشمندی است که جلب رضایت آنها مهمترین دغدغه آنها بوده و باید همواره به تحقق این امر بپردازند. همین موضوع باعث خواهد شد که شما در صورت انتخاب فروشگاه اینترنتی قشم خرید، تجربه بی نظیری بدست آورید و از بابت انتخاب مجموعه قشم خرید کاملا رضایت داشته باشید.

Artist Display 22R Pro-1.jpgArtist Display 22R Pro-2.jpgArtist Display 22R Pro-3.jpgArtist Display 22R Pro-4.jpgArtist Display 22R Pro-5.jpgArtist Display 22R Pro-6.jpgArtist Display 22R Pro-7.jpgArtist Display 22R Pro-8.jpgArtist Display 22R Pro-9.jpgArtist Display 22R Pro-10.jpgArtist Display 22R Pro-11.jpg71ckJ2yaT4L._AC_SL1500_.jpg

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
DM-XP-0012

مشخصات

ابعاد کلی محصول
570*334.8*44.8mm
فضای فعال کاری
476.064*267.786mm
حساسیت به فشار
8192 سطح
کلید های میانبر
20 عدد کلید قابل تنظیم
نوع قلم
دو عدد مدل P05R بدون نیاز به باتری
حساسیت به زاویه
60 درجه ای
نرخ پاسخ گویی قلم به صفحه
بیشتر از 220 RPS
وضوح خواندن قلم روی صفحه
5080 اینچ بر خط
فاصله خواندن قلم از سطح
10 میلیمتر
دقت
±0.01 اینچ
سازگاری
ویندوز 10/8/7 – مک 10.10 به بالا
نمایش رنگی
16.7 میلیون رنگ
غلتک
2 عدد
وضوح تصویر
1920 در 1080 پیکسل
طیف رنگ
90% Adobe® RGB
زاویه دید نمایشگر
178 درجه
نوع ورودی دستگاه
1پورت USB-C
2پورت USB-HUB
1پورت HDMI
1پورت DC
ولتاژ مصرفی
ورودی : AC 110-240V
خروجی : DC 12V 3A
تکنولوژی
الکترومغناطیس
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم