فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
helius / خانه helius

چراغقوه هلیوس مدل Zeta XO-2 برند Helius

رنگ
  • مشکی
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی 7 روزه اصالت کالا و تضمین بازگشت کالا
انبار
ناموجود
در صورت در دسترس بودن به من اطلاع بده
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

چراغ قوه 10 وات مدل Zeta XO-2 powerful 10W 5Modes Waterproof Camping

سوپر روشن لومن بالا : چراغ قوه LED از پیشرفته ترین تراشه LED xhp70 با روشنایی 5000 لومن استفاده می کند. حداکثر فاصله تابش چراغ قوه می تواند به 1600 فوت برسد، منبع نور پایدار و روشن است، شما را قادر می سازد از آن به عنوان یک چراغ قوه تاکتیکی مسافت طولانی استفاده کنید.

نمایشگر شارژی و برقی : چراغ قوه شارژی USB توسط باتری‌های لیتیومی قابل شارژ 2*26650 تغذیه می‌شود، طولانی‌ترین زمان کار تا 9 ساعت است. علاوه بر این، چراغ قوه LED ما عملکرد نمایش قدرت را دارد، بنابراین می‌توانید با یک نگاه، بدون حدس زدن میزان قدرت باقی‌مانده را تعیین کنید. باید شارژ شود. روش های شارژ متنوع: دوشاخه، پاوربانک، لپ تاپ، شارژر ماشین

IPX5 ضد آب و بادوام : چراغ قوه تاکتیکی ضد آب IPX5 را می توان به طور معمول در هر آب و هوای بدی مانند باران یا برف استفاده کرد. چراغ قوه سنگین با بدنه آلومینیومی بادوام و مقاوم در برابر ضربه، حمل خشن را تحمل می کند.

3 حالت و بزرگنمایی : چراغ قوه دارای 3 حالت کم، زیاد و فلاش SOS است. شما می توانید با توجه به نیاز خود حالت نورپردازی مناسب را انتخاب کنید. چراغ قوه تاکتیکی قابل بزرگنمایی برای دستیابی به نور زوم رایگان، می تواند منطقه بزرگی از نورافکن یا نورافکن را ساطع کند. ایمن، قابل اعتماد و آسان برای استفاده است، این چراغ قوه عالی برای داشتن در هنگام کمپینگ، پیاده روی، شکار، کاوش است.

مقاومت در برابر ضربه : به عنوان یک چراغ قوه تاکتیکی، دارای دسته بلند و طراحی قاب گوش ماهی است که می تواند برای ضربه زدن به اجسام سخت و مدیریت موقعیت های مختلف غیرمنتظره هنگام کمپینگ مورد استفاده قرار گیرد.

طراحی سخت و هوشمند :این چراغ قوه قدرتمند از آلیاژ آلومینیوم با کارایی بالا، محکم و بادوام ساخته شده و به گونه ای طراحی شده است که عملاً تخریب ناپذیر باشد.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
AA-HELIUS-8934

مشخصات

قابل شارژ USB
طراحی سخت و هوشمند
قدرت 10 وات
ضد آب
نمایشگر شارژی و برقی
روشنایی 5000 لومن
مقاوم در برابر ضربه
اتری‌های لیتیومی قابل شارژ 2*26650
چراغ قوه دارای 3 حالت کم، زیاد و فلاش SOS
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم