فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
helius / خانه helius

چراغقوه چند منظوره هلیوس مدل L06 برند Helius

435,000 تومان
رنگ
  • مشکی
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی 7 روزه اصالت کالا و تضمین بازگشت کالا
انبار
موجود
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

چراغ قوه چند منظوره هلیوس مدل L06 برند Helius

کمپ زدن در جنگل و کوه تجربه‌ای جالب و هیجان‌انگیز است، به شرطی که تمام لوازم ضروری را همراه خود داشته باشید. نبود تجهیزات لازم در ایجاد تجربه بد و اقامتی نامناسب تأثیر زیادی دارد. جاده‌های خارج شهر از نور کافی برخوردار نیستند؛ بنابراین وجود یک چراغ‌قوه همه‌کاره هنگامی که با مشکلی روبه‌رو می‌شوید بسیار حیاتی است. اگر عاشق وقت‌گذرانی در فضای باز، کمپینگ و پیاده‌روی هستید، پس حتماً به یک چراغ قوه چند منظوره هلیوس مدل L06 نیاز پیدا می‌کنید. این چراغ‌قوه همه‌کاره می‌تواند حتی نقش ابزاری برای شکستن پنجره را هم ایفا کند.

در ادامه به بررسی ویژگی‌های چراغ قوه چند منظوره هلیوس مدل L06 برند Helius می‌پردازیم.

‌‌‌‌‌

معرفی ویژگی‌های چراغ قوه چند منظوره هلیوس مدل L06 برند Helius

  • ساختار لاستیکی این چراغ‌قوه مانع از نفوذ آب به آن در شرایط بارانی و شرایط سخت دیگر می‌شود.
  • این چراغ‌قوه دارای پنل خورشیدی کوچکی است و می‌توان آن را با نور خورشید شارژ کرد. در نتیجه گزینه‌ای مناسبی برای کمپینگ، طبیعت‌گردی و کوهنوردی است.
  • چراغ‌قوه همه‌کاره هلیوس مدل L06 برند Helius، دارای ۴ چراغ نشانگر باتری است و میزان شارژ موجود چراغ‌قوه را در حالت‌های ۲۵، ۵0، ۷۵ و ۱۰۰ درصد نشان می‌دهد. به موقع متوجه می‌شوید که چه زمانی نیاز به شارژ مجدد دارد و تا چه زمانی بدون نیاز به شارژ برایتان کار می‌دهد.
  • با داشتن دسته و قلاب چندمنظوره، این چراغ‌قوه برای چادر کمپینگ و هرگونه فعالیت در فضای باز مانند ماهیگیری، کوهنوردی، کمپینگ و غیره بسیار مناسب است.
  • این چراغ‌قوه دارای پورت شارژ USB و خروجی USB است و می‌توان گوشی تلفن، تبلت و لوازم دیگر را به آن وصل کرد..
  • به دلیل داشتن باتری لیتیومی قابل‌شارژ با ظرفیت بالای ۳۶۰۰ میلی‌آمپر، می‌تواند به‌عنوان پاوربانک برای شارژ تلفن همراه و وسایلی مانند اسپیکر، هندرفزی یا تبلت از آن استفاده کرد.
  • چراغ‌قوه چندکاره هلیوس مدل L06 برند Helius تا فاصله ۵۰۰ متری را نوردهی می‌کند؛ بنابراین هنگام پیاده‌روی شبانه می‌توانید فضای وسیع‌تری را مشاهده کنید و از امنیت محیط مطمئن شوید.
  • با استفاده از دکمه پاور می‌توانید چهار حالت نوردهی مختلف مانند چراغ‌قوه سفید، فانوس سفید، فانوس قرمز و چشمک‌زن قرمز را تجربه کنید.

‌‌‌‌‌‌

خرید چراغ قوه چند منظوره هلیوس مدل L06 برند Helius

چراغ‌قوه به‌عنوان منبع نور در خارج از منزل، در مکان‌هایی که روشنایی دائمی نصب نشده، در زمان قطع برق یا زمانی که به منبع نور قابل‌حمل نیاز دارید، مورداستفاده قرار می‌گیرد. چراغ هلیوس مدل L06 یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای چنین استفاده‌ای است. از طرف دیگر، قابلیت شارژ کردن و پاوربانک بودنش نیز آن را به یک وسیله کاربردی و چندمنظوره تبدیل می‌کند که در مواقع مختلف به کار می‌آید. اگر درباره این چراغ‌قوه سؤالی دارید آن را در بخش نظرات چراغ قوه چند کاره هلیوس مدل L06 برند Helius بنویسید. کارشناسان قشم خرید در زمانی کوتاه پاسخگوی شما خواهند بود.

 

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
AA-HELIUS-8928
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم