فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
helius / خانه helius

چراغقوه هلیوس مدل Helius Zeta IX P90 برند Helius

رنگ
  • مشکی
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی 7 روزه اصالت کالا و تضمین بازگشت کالا
انبار
ناموجود
در صورت در دسترس بودن به من اطلاع بده
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

چراغ قوه مدل Zeta IX(P90) Super Bright Rechargeable USB Led Flashlights High Lumens

LED فوق العاده روشن : این مشعل مسافت طولانی با قدرت بالا از LED با کیفیت بالا استفاده می کند، روشنایی آن تا 2500 لومن است. روشن کردن آن در طول حدود سه زمین فوتبال آسان است. حتی می تواند بر روی اجسامی که در فاصله 1700 فوتی در تاریکی قرار دارند تمرکز کند. روشنایی آن حدود 4 برابر بیشتر از مشعل های معمولی است. با طول عمر 100000 ساعت بسیار بادوام است. چراغ مشعل کوچک با طول تنها یک کف دست است. حمل و کار با یک دست بسیار آسان است.

5 حالت روشنایی و قابلیت بزرگنمایی فوکوس قابل تنظیم : این مشعل تاکتیکی می تواند به راحتی 5 حالت روشنایی (بالا / متوسط / کم / بارق / SOS) را تنها با فشار دادن کلید نور تغییر دهد. برای خاموش کردن چراغ دو روش را ارتقا دهید: 1. برای تغییر حالت روشنایی و خاموش شدن در چرخه، کلید را فشار دهید. 2. هنگامی که مشعل روشن است و بیش از 2.5 دقیقه دوام می آورد، کلید را یک بار فشار دهید تا چراغ خاموش شود. از مشکل چرخاندن سوئیچ اجتناب کنید. سر مشعل LED را بالا و پایین بکشید تا پرتو از پهن به باریک تنظیم شود.

نمایشگر قدرت شارژر USB : رابط دو طرفه قابل شارژ. در مواقعی که برق تلفن های همراه قطع می شود می توان از آن به عنوان منبع تغذیه موبایل استفاده کرد. برای شارژ آسان مشعل فقط به کابل usb نیاز دارید. مجهز به نشانگر پاور، نشانگر هنگام شارژ به رنگ قرمز چشمک می زند و با شارژ کامل سبز می شود. مدت زمان شارژ حدود 4 تا 6 ساعت است. در حال استفاده، چراغ نشانگر سبز است. وقتی چراغ نشانگر قرمز می شود به این معنی است که کمتر از 20٪ است. به شما یادآوری می کند که به موقع شارژ کنید.

ضد آب : سطح ضد آب IPX-67، می تواند در آب و هوای شدید مانند طوفان و برف سنگین استفاده شود. پوشش آلومینیومی برای مقاومت در برابر ضربه 10 فوتی. مناسب برای کمپینگ، پیاده روی سگ و غیره

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
AA-HELIUS-8925

مشخصات

ضد آب
روشنایی آن تا 2500 لومن
طول عمر 100000 ساعت
حالت روشنایی و قابلیت بزرگنمایی فوکوس قابل تنظیم
5 حالت روشنایی (بالا / متوسط / کم / بارق / SOS)
شارژر USB
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم