فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
ZOMEI / خانه ZOMEI

سه پایه دوربین زومیی کد M8 برند ZOMEI

7,229,000 تومان 7,629,000 تومان
رنگ
  • مشکی
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • گارانتی 12 ماهه هیواد
انبار
موجود
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
توضیحات

نگاهی به سه پایه دوربین مدل M8 برند Zomei

سه‌پایه‌های دوربین، ابزارهای همه‌کاره‌ای هستند که توسط طیف وسیعی از افراد در جامعه عکاسی و فیلمبرداری استفاده می‌شوند. اگر به‌طور حرفه‌ای مشغول عکاسی یا فیلمبرداری باشید یا حتی برای استفاده شخصی و ثبت لحظات بخواهید عکسبرداری کنید، یک سه‌پایه برایتان کاملا کاربردی است. سه پایه M8، یک همراه همیشگی برای شما خواهد بود و در سفرهایتان مانند یک دستیار عمل می‌کند. این سه‌پایه، با ارائه یک عملکرد ثابت به‌ویژه در شرایطی که در دست گرفتن دوربین ممکن است با لرزش همراه باشد و منجر به تار شدن عکس‌ها شود، نقش مهمی در عکاسی و فیلم‌برداری ایفا می‌کند. این کالا وزن 1.6 کیلوگرمی دارد و برای جابجایی بسیار مناسب است. باوجود این وزن سبک، تا 10 کیلوگرم را می‌تواند تحمل کند. در ادامه دیگر ویژگی‌های سه‌پایه M8 را بررسی کرده‌ایم.

.

 

ویژگی‌های سه پایه دوربین مدل M8

  • می‌توانید سه‌پایه M8 را به‌راحتی و در عرض چند ثانیه به یک مونوپاد یا تک پایه تبدیل کنید. تنها لازم است که پیچ انتهای ستون مرکزی را باز کرده و یکی از پایه‌ها را جدا کنید. این قابلیت برای عکاسی از زوایای بالا بسیار مناسب است.
  • سه پایه M8 از برند Zomei ساخته‌شده از آلیاژ آلومینیوم با وزن 1.6 کیلوگرمی است. در نتیجه بسیار سبک و قابل‌حمل است.
  • باوجود‌اینکه این محصول بسیار سبک است، تا 10 کیلوگرم وزن را تحمل می‌کند و برای بسیاری از دوربین‌های حرفه‌ای یا تلسکوپ‌ها مناسب خواهد بود.
  • سر این سه‌پایه از نوع سری توپی (Ball Head) می‌باشد و دوربین می‌تواند در تمام جوانب حرکت کند.
  • شما با داشتن سه‌پایه M8، می‌توانید از ویژگی چرخش افقی 360 درجه بهره ببرید. این بدان معناست که وقتی دوربین روی سه‌پایه نصب می‌شود، می‌تواند به‌طور مداوم در جهت افقی بچرخد. همچنین به عکاسان امکان عکاسی پانوراما و ثبت عکس‌هایی با زاویه دید عریض یا حرکت صاف در یک صحنه را می‌دهد.
  • در M8 قابلیت قرارگیری میله وسطی در حالت T وجود دارد. این قابلیت برای افرادی که قصد دارند از یک سوژه برروی زمین عکس بگیرند یا کادر رو به آسمان داشته باشند کاربردی خواهد بود.
  • ارتفاع این سه‌پایه در حالت جمع شده، 480 میلی‌متر است و مکان کمی را اشغال می‌کند.
  • حداقل ارتفاع در سه‌پایه M8، برابر با 9 میلی‌متر و حداکثر ارتفاع آن 1828.8 میلی‌متر است که البته با نصب بازوی اضافه، به 1920.24 میلی‌متر هم می‌رسد.
  • قطر لوله سه‌پایه، 9 میلی‌متر است و پایداری و ثبات بالایی را برای دوربین شما فراهم می‌کند.
  • شما می‌توانید پایه‌های M8 را به صورت جداگانه در سه زاویه متفاوت (25، 50 و 80 میلی‌متر) نسبت به میله وسط قرار بدهید و در سطوح ناهموار به راحتی از آن بهره ببرید.
  • در این محصول جایگزین کردن یک رابط کوتاه با ستون مرکزی سه‌پایه نیز ممکن است. این ویژگی باعث می‌شود در حداقل ارتفاع خود با زمین (20cm) قرار بگیرد و عکاسی معماری، ماکرو و غیره امکان‌پذیر می‌شود.

 

.

خرید سه پایه دوربین M8 از برند Zomei

سه پایه M8 از برندZomei  توانسته با قابلیت‌های کاربردی‌اش، تمام نیازهای یک عکاس را برطرف کند. این سه‌پایه برای عکاسی و فیلمبرداری، تولید محتوا، عکاسی در طبیعت، عکاسی معماری، تبلیغاتی، ماکرو، استفاده روزمره وغیره نیز بسیار مناسب است. با طراحی محکم سه پایهM8 ، ثبات موردنیاز برای هر عکس فراهم می‌شود و به شما اطمینان می‌دهد که آسیبی به دوربین یا دیگر وسایلتان نخواهد رسید. شما می‌توانید این سه‌پایه را برای دوربین عکاسی یا فیلم‌برداری، موبایل، تلسکوپ، دوربین چشمی و غیره استفاده کنید. همچنین برای دوربین برندهای Canon، Nikon، Sony، Olympus، Leica، Fujifilm، Pentax، Lumix و موارد مشابه نیز مناسب است.

اگر درباره سه پایه دوربین M8 از برند Zomei سؤالی دارید، می‌توانید در بخش نظرات مطرح کنید تا کارشناسان قشم خرید در اولین فرصت به آن‌ها پاسخ دهند.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
TR-ZE-0006-BK
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم