فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
USAMS / خانه USAMS

پایه نگهدارنده لپ تاپ یوسامز مدل US-ZJ054 برند USAMS

(175,402 تومان عدد)
رنگ
  • مشکی
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
انبار
امکان پیش خرید وجود دارد
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

پایه نگهدارنده لپ تاپ برند یوسمز مدل USAMS US-ZJ054

مشخصات فنی:

برند: USAMS

مدل: ZJ054

جنس: PC + TPU

رنگ: مشکی

ابعاد: 48 * 48 * 7 میلیمتر

قابل چرخش و حمل سبک و آسان

افزاش ارتفاع تا 40 میلیمتر

وزن: تقریبا 10 گرم

مناسب برای اداره، خانه و ... 

بررسی ویژگی پایه لپ تاپ:

با گسترش تکنولوژی استفاده بشر نیز به طرز چشمگیری از کالاهای دیجیتالی افزایش پیدا کرد. استفاده از موبایل، تبلت و لپ تاپ به امری عادی و روزمره تبدیل شده است که حتی این استفاده، ساعت‌های زیادی از روز را به خود اختصاص می‌دهد. به همین دلیل در طول روز افراد ساعت‌ها به صورت ثابت در یک حالت قرار گرفته و به دلیل نداشتن فعالیت جسمی زیاد، مناسب و عمدتاً قرارگیری بدن در حالت نامناسب با مشکلات زیادی مواجه هستند. به دلیل شیوع ویروس کرونا و گسترش انجام فعالیت‌ها در منزل در امور کاری، تحصیلی و فراغت و در پی آن راه اندازی دفتر خانگی، داشتن یک پایه نگهدارنده مناسب لپ تاپ می‌تواند علاوه بر سهولت استفاده و کاهش شلوغی میز کار، راحتی و ارگونومیک را فراهم آورده، از گرم شدن بیش از حد لپتاپ جلوگیری نموده و همچنین می‌توانند به نظم کابل‌های شما کمک کرده و قابلیت حمل و جابه‌جایی مناسبی داشته باشد. به طوریکه لازم است که از پایه نگهدارنده لپ تاپ برای جلوگیری از تغییرات در ستون فقرات و همچنین قرارگیری زاویه درست گردن استفاده کرد. مزیت دیگر استفاده از هولدر لپ تاپ هم به کاهش دمای لپ تاپ برمی‌گردد که با ایجاد جریان هوای مناسب باعث می‌شود تا گرم شدن لپ تاپ عمر باتری را کاهش ندهد و سیستم لپ تاپ دچار ایراد ناشی از حرارت نشود. به طور کلی پایه‌های نگهدارنده لپ تاپ نیز به دو گروه پایه نگهدارنده و خنک کننده دسته‌بندی می‌شوند.

وقتی در مدت زمان طولانی روی لپ تاپ خود کار می‌کنید، مچ، گردن و کمر به دلیل عدم موقعیت صحیح و مناسب اذیت می‌شود. پایه‌های نگهدارنده لپ تاپ در بهبود این شرایط به طور موثری می‌توانند به شما کمک کنند و صفحه نمایشگر شما را به سطح چشم نزدیکتر کرده و وضعیت بدن شما را در موقعیت بهتری قرار داده و حتی برخی از آنها می‌توانند از حالت نشسته به حالت ایستاده تغییر حالت دهند.

معرفی برند Usams

کمپانی Usams یک شرکت چند ملیتی تولید کننده انواع اکسسوری های موبایل و وسایل دیجیتالی است. دفتر اصلی این شرکت در کشور چین قرار دارد و از نظر تعداد فروش محصولات در بین تولید کنندگان اکسسوری موبایل جزو ده کمپانی بزرگ چین می‌باشد. تمامی محصولات این شرکت از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و با توجه به قیمت اقتصادی آنها، توجه زیادی را در جهان به خود معطوف کرده است. فروشگاه اینترنتی قشم خرید تنها نماینده رسمی Usams در ایران بوده و با کمترین میزان کارمزد این محصولات را به دست شما مشتریان عزیز می‌رساند.

ارائه شده توسط آریا هیواد گستر قشم

تمامی محصولات این فروشگاه توسط شرکت آریا هیواد گستر قشم (فروشگاه قشم خرید) به شما مشتریان عزیز ارائه می‌شود. این شرکت همواره پیش از فروش محصول به خریداران عزیز با نهایت سخت‌گیری، اقدام به بررسی و مقایسه محصولات خود می‌کند و تنها در صورتی که از کیفیت بالای آن اطمینان یابد آن را در اختیار مشتریان خواهد گذاشت. بنابراین میتوان با اطمینان از کیفیت بالای محصولات ارائه شده سخن گفت و هیچ نگرانی خاصی بابت کیفیت محصولات این مجموعه نخواهید داشت. علاوه بر همه این موارد شما با خرید شارژر  از این فروشگاه از هفت روز مهلت تست سلامت دستگاه نیز بهره‌مند خواهید شد.

چرا قشم خرید؟!

فروشگاه اینترنتی قشم خرید همواره به اصل رعایت حقوق مشتری وفادار بوده است و با تکیه بر همین اصل توانسته است مرتبا پیشرفت کند. این مجموعه باور دارد که با خدمت رسانی با کیفیت به مشتریان عزیز خود میتواند تا همیشه به حیات خود ادامه دهد و در این مسیر با رشد و توسعه نیز همراه شود. لذا نگاه این مجموعه به مشتریان خود به عنوان سرمایه های ارزشمندی است که جلب رضایت آنها مهمترین دغدغه آنها بوده و باید همواره به تحقق این امر بپردازند. همین موضوع باعث خواهد شد که شما در صورت انتخاب فروشگاه اینترنتی قشم خرید، تجربه بی نظیری بدست آورید و از بابت انتخاب مجموعه قشم خرید کاملا رضایت داشته باشید.

شرایط مرجوعی کالا در فروشگاه اینترنتی قشم خرید

فروشگاه اینترنتی قشم خرید به منظور افزایش اعتماد و جلب رضایت شما مشتریان عزیز قابلیت مرجوع کردن کالای خریداری شده را ایجاد کرده است و شما می‌توانید در صورتی که کالای موردنظرتان نتوانست رضایت کامل شما را جلب کند به راحتی آن‌را باز پس فرستاده و مبلغ آن تمام و کمال به شما عودت داده خواهد شد. لازم به ذکر است که به محض دریافت کالا، فروشگاه اینترنتی قشم خرید اقدام به واریز وجه مورد نظر می‌کند و حداکثر در مدت زمان 48 ساعت مبلغ پرداختی شما عودت داده خواهد شد. امیدواریم این قابلیت بتواند سبب اعتماد بیش از پیش شما عزیزان به مجموعه قشم خرید بشود. برای اطلاع از شرایط و ضوابط مرجوعی کالا کلیک کنید.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
USM-2500-8385
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم