فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
سایر برند ها / خانه سایر برند ها

میز گیمینگ ووردرن 120 سانتی متری با رنگ های RGB مدل Alloy 47 RED برند Vordern

محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
انبار
جهت پیش خرید تماس بگیرید
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

به علت نوسانات نرخ ارز و موجودی کالا، لطفاً قبل از ثبت سفارش تماس بگیرید.

میز گیمینگ VORDERN RED 47 دارای نورپردازی RGB

با میزهای گیمینگ سری Vordern RED 47 بهترین تجربه بازی‌های کامپیوتری را به خود هدیه دهید. این میزکاملا متناسب و مطابق با صندلی‌های گیمینگ بوده و با دارا بودن ویژگی‌هایی نظیر مکانیزم پایه‌های Y شکل، دوام بالا، مقاومت در برابر زنگ زدگی، نورپردازی RGB و امکان تمیز کردن آسان به شما اجازه می‌دهد تا به صورت کامل از بازی‌های مورد علاقه‌ی خود لذت ببرید. طراحی بی‌نظیر و بسیار مقاوم  Vordern RED 47 شما را تا سالیان طولانی همراهی خواهد کرد و به شما اجازه می‌دهد تا بدون هیچگونه نگرانی از سیستم‌های سنگین بهره ببرید. پوشش محافظ و رنگ استفاده شده بر روی این میز دارای دوام و ثبات فوق‌العاده بوده و قادر است تا بدون محو شدن و یا از بین رفتن سالها شما را همراهی کند.

گیمرهای حرفه‌ای علاوه بر یک سیستم گیمینگ قدرتمند و صندلی راحت به منظور استفاده طولانی مدت به یک میز گیمینگ مناسب و با ثبات نیز احتیاج دارند. میز مناسب این افراد علاوه بر استحکام و فضای کافی باید از جلوه‌ای زیبا و متفاوت برخوردار باشد تا بتواند با فضای گیمینگ موجود به صوت کامل هماهنگ شود. میزهای گیمینگ سری Vordern RED 47 با دارا بودن ویژگی‌هایی نظیر ظاهری جذاب و زیبا، استفاده از روکش فیبر کربن طرح‌دار، اندازه‌ی کوچک ، مدیریت سیستم کابل کشی و بدنه‌ای مقاوم و مستحکم می‌توانند تمامی نیازهای گیمرها را برطرف ساخته و آنها را در تمامی بازی‌ها همراهی کنند.

ویژگی‌های میز گیمینگ Vordern RED 47

ابعاد : طول (120cm) عرض (60cm) ارتفاع (74cm)

حالت چراغ های LED RGBچراغ های LED 7 رنگ و 9 نوع چراغ در حال تغییر در دسکتاپ بازی منتشر می کنند ، بسیار زیبا هستند و برای تجربه بازی بهتر تکرار نمی شوند.

سطح بازی بزرگمیز بازی دارای بافت فیبر کربن صاف است و سطح بازی فضای کافی برای نمایش بازی ها ، صفحه کلیدهای بازی و سایر دستگاه های بازی برای ارائه یک تجربه بازی خوب فراهم می کند.

طراحی پایدار و محکم Y شکل ما می دانیم که تجهیزات بازی شما برای شما مهم است ، بنابراین ما از طراحی محکم Y شکل برای طراحی این میز بازی استفاده می کنیم. به نظر می رسد خنک و محکم است. دارای چهار پایه تسطیح برای اطمینان از سطح و پایداری میز بازی رایانه شما

طراحی های کاربر پسندمیز مجهز به قلاب چرخ دنده مناسب ، نگهدارنده فنجان و براکت های کنترل کننده است که برای رقابت طولانی مدت و استفاده در شب مناسب است. پایه های قابل تنظیم سطح می تواند صدای اصطکاک را هنگام کشیدن یا حرکت دادن میز کاهش دهد و مانند پدهای نمدی معمولی پاره نمی شود.

Leg Style: Y-shaped Desk

Overall Dimension: 47.2" L×23.6" W×30" H

Material: Carbon fiber & Steel & Alloy

RGB: CONTROLLABLE RGB FIBER OPTIC LIGHTING (8 lighting modes options)

Max Load: 500lbs

Weight: 45 lb /20.526 kg

Accessories: Cupholder, socket box, 2 headphones & speaker hook and 2 cable grommets

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
AA-0800-F002N

مشخصات

دارای براکت محکم
دارای نگهدارنده لیوان ، هدست
ابعاد
120x60x74cm
متریال
چوب مهندسی ، فولاد ، آلیاژ
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم