فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
سایر برند ها / خانه سایر برند ها

مجموعه 48 عددی مداد رنگی با رنگدانه های صاف Black Widow - زمان تحویل 3 تا 4 هفته کاری

1,799,000 تومان
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
انبار
سفارش از آمازون امارات
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

مجموعه 48 عددی مداد رنگی با رنگدانه های صاف - بهترین مجموعه مداد رنگی برای کتاب های رنگ آمیزی بزرگسالان و نقاشی Black Widow

رنگ‌بندی صاف ابریشمی! نوک های کره ای و صاف این مدادهای رنگی عملاً در سراسر صفحه کتاب رنگ آمیزی بزرگسالان یا نقاشی مورد علاقه شما خرخر می کند. نقاط نرم و مومی با فشار یا اصطکاک بسیار کم - حتی روی کاغذهای ظریف - به طور یکنواخت رنگ را برای هنرمندان مبتدی تا هنرمندان خوب نشان می دهد. این مدادها محلول در آب هستند و برای آبرنگ استفاده نمی شوند.

رنگهای زنده و بدون تکرار! 48 رنگ، سایه و رنگ زنده در این مجموعه. رنگ هایی مانند چشم گربه ای، عقیق و یاقوت کبود و از قبل تیز شده و آماده بیرون آمدن از صفحه هستند. هر مداد رنگی با یک نام هوشمند و کد عددی روی بشکه برچسب گذاری شده است و یک نمودار رنگی مناسب در پایین بسته بندی حلبی وجود دارد.

رنگدانه های غنی که مانند مخمل با هم ترکیب می شوند و لایه لایه می شوند! این مدادهای رنگ آمیزی دارای هسته مومی هستند که به این معنی است که بدون لکه یا فشار دادن به طور یکپارچه ترکیب می شوند، سایه می اندازند و لایه لایه می شوند. رنگدانه های عمیق و غنی باعث می شود روکشی خامه ای و مخملی ایجاد شود و حتی روی کاغذ سیاه نیز به زیبایی ترکیب می شود.

هسته مداد با تیز کردن نمی شکند! هسته مومی نرم و نوک این مدادهای رنگی هنری هنگام تراشیدن یا فشار دادن به سمت پایین برای استخراج سایه های تیره تر هنگام ترکیب، خرد نمی شوند و نمی شکنند. این بدان معناست که به تراش کمتری نیاز است، بنابراین نوک مدادهای رنگی شما مدت بیشتری تیز می مانند.

این ست مداد رنگی Monarch دارای 48 رنگ پر جنب و جوش، با هسته های مومی نرم است که انتخاب هنرمند برای ترکیب، سایه و لایه بندی است. مدادهای هنری Black Widow دارای رنگدانه های غنی با کیفیتی بی نظیر هستند تا بتوانید بدون زحمت بین خطوط قوی، ترکیب های ظریف و سایه های صاف جابه جا شوید.

لینک محصول در آمازون دبی


ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
AMZ-PNC-9184

مشخصات

برند Black Widow Medihealth 1
مجموعه 48 عددی
رنگ ابریشمی صاف
ایده آل برای کتاب های رنگ آمیزی بزرگسالان
هسته سرب نرم 3.3 میلی متر
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم