فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
سایر برند ها / لوازم جانبی تجهیزات ذخیره سازی سایر برند ها

قاب هارد اکسترنال یوگرین USB 3.0 to SATA III مدل UGREEN USB 3.0 to SATA External Hard 30848

گارانتی : 7 روز مهلت تست و بازگشت کالا 

خدمات پس از فروش : مشاوره و پشتیبانی تخصصی قبل و بعد از خرید محصول

نحوه ارسال : 24 تا 48 ساعت پس از ثبت سفارش با سریعترین روش ارسال

ادامه مطلبShow less
رنگ
  • مشکی
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • گارانتی 12 ماهه هیواد
انبار
ناموجود
در صورت در دسترس بودن به من اطلاع بده
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

قاب هارد اکسترنال یوگرین USB 3.0 to SATA III مدل 30848

مشخصات فنی:

برند: UGREEN
ابعاد: 12.8 * 8.2 * 3.2 سانتی متر
وزن: 130 گرم
ظرفیت ذخیره سازی: 6 ترابایت

نصب آسان:

بدون استفاده از ابزار خاصی می‌توانید هارد SATA خود را به قاب متصل کنید. برای این کار کافیست درب پشتی قاب را بردارید و هارد را در جای خود قرار دهید.

مقاوم در برابر ضربه:

فوم‌های EVA تعبیه شده در داخل قاب از هرگونه لرزش و ضربه به هارد جلوگیری می‌کند، پس می‌توانید با خیال راحت اقدام به جابه‌جایی آن کنید.

عملکرد هوشمند:

فناوری هوشمند و LED تعبیه شده روی قاب به شما این امکان را می‌دهد که در زمان اتصال به راحتی از وضعیت هارد خود مطلع شوید.

انتقال سریع دیتا:

این قاب سرعت انتقال داده تا 5 گیگابیت بر ثانیه را پشتیبانی می‌کند و تراشه پیشرفته ASM1153E تعبیه شده در قاب، انتقال دیتا را پایدارتر و سریع‌تر انجام می‌دهد، که در مقایسه با USB 2 می‌تواند تا 10 برابر سرعت بیشتری داشته باشد.

حالت خواب خودکار:

پس از 15 دقیقه از آخرین استفاده، دستگاه به صورت خودکار به حالت Sleep Mode رفته و از هرگونه اتلاف انرژی جلوگیری می‌کند. این کار به افزایش طول عمر هارد دیسک شما کمک می‌کند.

بدون نیاز به نصب درایور:

این قاب بدون نیاز به نصب درایور با انواع سیستم عامل‌ها مانند: Windows(XP, VISTA, 7, 8, 8.1, 10)، Linux، Mac OS سازگار است و یکی از بهترین راه‌ها برای اتصال SATA و SSD/HDD به PS4/PS5، تلویزیون و لپ‌تاپ می‌باشد.

نکات مهم:

Win XP 32bit از هاردهای HDD 2 ترابایت به بالاتر پشتیبانی نمی‌کند.

برای استفاده از حالت UASP، مطمئن شوید که هر دو دستگاه در حالت UASP باشند.

زمانی که قاب به لپ‌تاپ متصل است به هیچ وجه اقدام به جدا کردن هارد دیسک از آن نکنید.

این قاب از پروتکل انتقال تسریع شده UASP، پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید انتقال فایل 1 گیگابایتی در چند ثانیه را تجربه کنید و عملکرد آن 70 درصد سریعتر از USB 3.0 است. این قاب با استفاده از پورت USB 3.0 می‌تواند سرعت انتقال تا 5 گیگابیت بر ثانیه را پشتیبانی کند. قاب هارد اکسترنال یوگرین USB 3.0 to SATA III یک گزینه مناسب برای افزایش فضای ذخیره سازی، پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات از دست رفته شماست. این باکس بدون نیاز به نصب درایور با انواع سیستم عامل‌ها مانند: Windows(XP, VISTA, 7, 8, 8.1, 10)، Linux، Mac OS سازگار است و یکی از بهترین راه‌ها برای اتصال SATA III و SSD/HDD به PS4/PS3، تلویزیون و لپ‌تاپ می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های این باکس سرعت بالای انتقال داده است که با دارا بودن تراشه پیشرفته ASM1153E تجربه انتقال فایل پایدار و سریع را تا حد زیادی تضمین می‌کند و این به این معناست که شما می‌توانید در عرض 3 ثانیه یه فیلم 1 گیگابایتی را انتقال دهید و این برای کسانی که به‌دنبال انتقال داده با سرعت بالا هستند بسیار مناسب است.

ارائه شده توسط آریا هیواد گستر قشم

تمامی محصولات این فروشگاه توسط شرکت آریا هیواد گستر قشم (فروشگاه قشم خرید) به شما مشتریان عزیز ارائه می‌شود. این شرکت همواره پیش از فروش محصول به خریداران عزیز با نهایت سخت‌گیری، اقدام به بررسی و مقایسه محصولات خود می‌کند و تنها در صورتی که از کیفیت بالای آن اطمینان یابد آن را در اختیار مشتریان خواهد گذاشت. بنابراین میتوان با اطمینان از کیفیت بالای محصولات ارائه شده سخن گفت و هیچ نگرانی خاصی بابت کیفیت محصولات این مجموعه نخواهید داشت. علاوه بر همه این موارد شما با خرید قاب USB از این فروشگاه از هفت روز مهلت تست سلامت دستگاه نیز بهره‌مند خواهید شد.

چرا قشم خرید؟!

فروشگاه اینترنتی قشم خرید همواره به اصل رعایت حقوق مشتری وفادار بوده است و با تکیه بر همین اصل توانسته است مرتبا پیشرفت کند. این مجموعه باور دارد که با خدمت رسانی با کیفیت به مشتریان عزیز خود میتواند تا همیشه به حیات خود ادامه دهد و در این مسیر با رشد و توسعه نیز همراه شود. لذا نگاه این مجموعه به مشتریان خود به عنوان سرمایه های ارزشمندی است که جلب رضایت آنها مهمترین دغدغه آنها بوده و باید همواره به تحقق این امر بپردازند. همین موضوع باعث خواهد شد که شما در صورت انتخاب فروشگاه اینترنتی قشم خرید، تجربه بی نظیری بدست آورید و از بابت انتخاب مجموعه قشم خرید کاملا رضایت داشته باشید.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
AA-800-9546

مشخصات

برند UGREEN
مدل 30848
سرعت انتقال اطلاعات 6 الی 10 گیگابایت بر ثانیه
پشتیبانی از هارد های 2.5 اینچ و اس اس دی 2.5 اینچ
پشتیبانی تا 6 ترابایت هارد
محصولات مرتبط
ناموجود
گارانتی : 7 روز مهلت تست و بازگشت کالا  خدمات پس از فروش : مشاوره و پشتیبانی تخصصی قبل و بعد از خرید محصول نحوه ارسال : 24 تا 48 ساعت پس از ثبت سفارش با سریعترین روش ارسال

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم