فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Apexel / خانه Apexel

مونوپاد استبلایزر اپکسل مدل APL-D6 برند APEXEL

3,100,000 تومان
رنگ
  • مشکی
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی 7 روزه اصالت کالا و تضمین بازگشت کالا
انبار
موجود
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

مونوپاد استابلایزر اپکسل مدل APL-D6 برند APEXEL

مونوپاد، یک وسیله جذاب و کارآمد در دنیای عکاسی و ویدئوگرافی است که به شما این امکان را می‌دهد زوایای مختلف یک سوژه را به تصویر بکشید. مونوپاد اپکسل، با قابلیت گسترده شدن و تاشدن، امکان دستیابی به زاویه‌ها و ارتفاع‌های مختلف را به شما می‌دهد. این ویژگی، شما را از محدودیت‌های آزاردهنده در عکاسی و فیلم‌برداری آزاد می‌کند. همچنین با داشتن بلوتوث، مونوپاد به‌طور بی‌سیم و بسیار سریع به دستگاه‌ هوشمند شما متصل می‌شود و از راه دور کار می‌کند. از لحظات جذاب در سفر گرفته تا لحظه‌های خاطره انگیز با دوستانتان، مونوپاد استبلایزر اپکسل همواره همراه شماست.

در ادامه ویژگی‌های مونوپاد استبلایزر اپکسل مدل APL-D6 برند  APEXEL را بررسی کرده‌ایم:

  

ویژگی‌های مونوپاد APL-D6

  • جنس بدنه مونوپاد از آلومینیوم است که دوام و عمر بالایی دارد. نگران این ‌که این مونوپاد از دستتان بیفتد نباشید!
  • سایز مونوپاد تا 66 سانتی‌متر قابل افزایش است. اما در حالت عادی تقریبا 19 سانتی‌متر می‌باشد. به همین دلیل می‌توانید به راحتی آن را حمل کنید.
  • مونوپاد APL-D6 سه کاره است. یعنی شما در واقع با یک تیر 3 نشان می‌زنید. این محصول می‌تواند مونوپاد، سه پایه و یک گیمبال باشد. حالت گیمبال موجب می‌شود دوربین و یا گوشی همراه شما در حین حرکت و جابجایی، تعادل و استوایی خود را حفظ کند. در اینصورت کیفیت و وضوح تصاویر حفظ می‌شود. مثلا حین رانندگی، دویدن، پیاده‌روی، ورزش و... جلوه خاص و حرفه‌ایی به ویدئوها و تصاویر شما می‌دهد.
  • باتری 450 میلی آمپری به شما امکان استفاده از این ویژگی را تا 2 ساعت می‌دهد.
  • بدنه مونوپاد از پایه‌های تاشو است و با باز کردن آن‌ها شما یک سه پایه خواهید داشت. کف پایه‌ها پد سیلیکونی ضد لغزش است که از سر خوردن جلوگیری می‌کند.
  • از چرخش 360 درجه پشتیبانی می‌کند. افقی و عمودی فرقی نمی‌کند. بدون محدودیت خاصی، تلفن همراه را عمودی یا افقی بر روی پایه قرار دهید و عکس بگیرید. می‌توانید در هر زاویه افقی و عمودی از مونوپاد APL-D6 استفاده کنید.
  • یک عدد کنترل بلوتوثی با برد 10 متر بر روی این مونوپاد است. باتری لیتیومی 65 میلی آمپر قابل کار تا تقریبا 2 ساعت است.
  • یکی دیگر از قابلیت‌های این مونوپاد، لرزش گیر هوشمند است. این عمل توسط ژیروسکوپ حرکتی حرفه‌ای انجام می‌گیرد. عکس‌ها را بدون تاری و نویز ثبت می‌کند.
  • یک عدد نگهدارنده و سیم شارژر همراه محصول است. گوشی‌هایی با عرض 6 سانتی‌متر تا 10 سانتی‌متر در این نگهدارنده جای می‌شوند.
  • با این مونوپاد محدودیتی برای اتصال نخواهید داشت زیرا با همه گوشی‌ها چه اندروید و چه iOS سازگاری دارد. فقط توجه داشته باشید که اندروید باید ورژن 4.3 به بالا و iOS ورژن 5.0 به بالا باشد.

 

خرید مونوپاد سه کاره APL-D6

با توجه به اینکه عکس‌برداری و ضبط ویدئوها به یکی از فعالیت‌های روزانه ما تبدیل شده، انتخاب یک مونوپاد باکیفیت امری ضروری به حساب می‌آید. این اکسسوری کوچک اما کارآمد، توانسته تجربه عکس‌برداری را به سطح بهتری برساند. بهتر است قبل از خرید مواردی همچون طول مونوپاد، جنس ساخت، پایه و نگه‌دارنده، کنترل از راه دور آن و آن را ارزیابی کنید تا انتخاب بهتری داشته باشید. مونوپاد استبلایزر اپکسل مدل APL-D6 برند APEXEL همه ویژگی‌های مهم و موردنیاز یک مونوپاد ایدئال را دارد. با داشتن آن می‌توانید لحظات خاصتان با دوستان و خانواده را به بهترین شکل ثبت کنید. این اکسسوری کوچک، همراه شما در سفرها و لحظات خوشتان خواهد بود. به راحتی گوشی خود را به مونوپاد وصل کنید، آن را در ارتفاع مناسب قرار دهید و لحظاتی پر از شادی را ثبت کنید.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
AA-APXL-8781

مشخصات

تثبیت کننده گیمبال چرخشی 360 با نگهدارنده تلفن + BT Wireless
جنس: آلیاژ آلومینیوم
کنترل از راه دور
وزن: 230 گرم
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم