فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Apexel / خانه Apexel

لنز 60 زوم موبایل اپکسل مدل APL-JS60XJJ09B برند APEXEL

6,295,000 تومان 7,999,000 تومان
رنگ
  • مشکی
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی 7 روزه اصالت کالا و تضمین بازگشت کالا
انبار
موجود
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
توضیحات

لنز ۶۰ زوم موبایل اپکسل مدل APL-JS60XJJ09 برند APEXEL

 لنزهای موبایل به‌عنوان یکی از ابزار‌های جذاب گوشی‌های هوشمند، به کاربران این امکان را می‌دهند تا عکس‌های باکیفیت‌تر و خلاقانه‌تری بگیرند. این تکنولوژی نه‌تنها تجربه عکاسی را برای افراد به میزان چشم‌گیری بهبود می‌بخشد، بلکه باعث می‌شود جهان پیرامون را از دید جدیدتری مشاهده کنند. باتوجه‌به قابلیت‌ها و ویژگی‌های گوناگون لنزهای موبایل، امروزه از آن‌ها به‌عنوان یکی از ابزارهای مهم در زمینه عکاسی با موبایل یاد می‌شود. لنز مدل APL-JS60XJJ09B از برند اپکسل باقدرت زوم بالا و جنس بسیار با کیفیتی که دارد، می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. در ادامه به بررسی ویژگی‌های این لنز موبایل پرداخته‌ایم:

.

ویژگی‌های لنز ۶۰ زوم موبایل اپکسل مدل APL-JS60XJJ09 برند APEXEL

  • لنز مدل APL-JS60XJJ09 تا ۶۰ برابر سوژه را بزرگ‌تر می‌کند.
  • این لنز با یک سه‌پایه ارائه می‌شود که شما بتوانید لنز دوربین را روی آن قرار دهید و به‌راحتی سوژه‌تان را مشاهده کنید. این پایه دارای لرزش‌گیر حرفه‌ای مدل jj09 (TRIPOD) و گیره چسبان به دوربین گوشی می‌باشد.
  • لنز ۶۰ زوم موبایل مدل APL-JS60XJJ09 برند APEXEL قابلیت ترکیب شدن با زوم گوشی را دارد. یعنی اگر شما با دوربین گوشی تا ۴ برابر زوم کنید، با زوم ۶۰ برابری لنز دوربین اپکسل ترکیب می‌شود و به شما بزرگ‌نمایی ۲۴۰ برابری خواهد داد.
  • این لنز مجهز به پوشش چندلایه است که از انعکاس نور خورشید جلوگیری می‌کند و تصویر باکیفیت‌تری ارائه می‌دهد.
  • این لنز اپکسل یک ریموت کنترل از راه دور (شاتر) بلوتوثی دارد. با استفاده از آن، می‌توانید از راه‌ دور نیز گوشی را برای شروع و پایان عکس‌برداری و فیلم‌برداری کنترل کنید. می‌توانید دوربین گوشی را روی یک منظره فیکس کنید، خودتان و همراهانتان روبروی آن بایستید، و عکسی ثبت کنید که جای عکاس در آن خالی نباشد!
  • لنز ۶۰ زوم موبایل بدون افت کیفیت از سوژه شما عکس‌برداری می‌کند.
  • دارای تنظیم روشنایی محیط (CPL)است که اگر نور محیط کافی نباشد، کیفیت عکس پایین نیاید.
  • جنس بدنه باکیفیت آن باعث شده مقاومت بالایی دربرابر ضربه و فشار داشته باشد.
  • دارای فوکوس فوق حرفه‌ای و لنز TELEPHOTO است. این لنز به شما کمک می‌کند روی سوژه‌هایی که در فاصله زیادی از شما قرار دارند، بتوانید فوکوس کنید. در نتیجه برای عکاسی از سوژه‌های دور گزینه مناسبی است و به درد طبیعت‌گردها می‌خورد.

.

خرید لنز ۶۰ زوم موبایل اپکسل مدل APL-JS60XJJ09 برند APEXEL

خرید لنز زوم برای موبایل یک تصمیم مهم است و نیازمند توجه و بررسی دقیق می‌باشد. در اینجا با توجه به بررسی‌های انجام شده چند نکته برای خرید یک لنز ۶۰ زوم موبایل برای شما آورده شده است.

اول اینکه اطمینان حاصل کنید که کیفیت تصویر در زوم بالا حفظ می‌شود. لنز مدل APL-JS60XJJ09 اپکسل می‌تواند بهترین عملکرد را در این زمینه ارائه دهد. زوم 60 برابری بدون افت کیفیت از مهم‌ترین ویژگی‌های این لنز موبایل است. مورد بعدی که لازم است به آن توجه شود این است لنز شما ساختاری مستحکم و مقاوم داشته باشد تا مقابل ضربه‌ها و شرایط مختلف محیطی، آسیبی نبیند. از دیگر نکاتی که لازم است قبل از خرید لنز موبایل به آن اهمیت دهید، توجه به این مورد است که آیا سازگاری با انواع گوشی‌های هوشمند را دارد یا خیر. اطمینان حاصل کنید که لنز با دستگاه شما سازگار است. برخی لنزها ممکن است با برخی از مدل‌های گوشی‌ هم‌خوانی نداشته نباشند یا عملکرد بهتری با یک برند خاص داشته باشند. با توجه به این‌که لنز مدل APL-JS60XJJ09 برند APEXEL تمامی قابلیت‌های ذکرشده را داراست، این لنز برای علاقه‌مندان به عکاسی می‌تواند انتخاب هوشمندانه‌ای باشد.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
LE-AP-0006

مشخصات

به همراه کیسه حمل لنز و دفترچه
محصول مناسب عکس‌برداری از فاصله دور
تنظیم روشنایی محیط – CPLجنس بدنه باکیفیت
لنز TELEPHOTO
قابل تنظیم با دو حلقه چرخان زوم و فوکوس
زوم باور نکردنی تا 60 برابر
قابلیت ترکیب با زوم خود گوشی – به عنوان مثال اگر با تلفن همراه زوم 4 برابر کنید و با لنز 18 برابر نتیجه زوم 52 برابر میشود.
دارای ریموت کنترل از راه دور (شاتر) بلوتوثی
دارای پایه لرزش‌گیر حرفه‌ای مدل jj09 (TRIPOD) و گیره چسبان به دوربین گوشی
سازگار با همه انواع گوشی‌های هوشمند
فوکوس فوق حرفه‌ای
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم