فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Apexel / خانه Apexel

لنز میکروسکوپ 100X موبایل اپکسل مدل APL-MS001 برند APEXEL

1,700,000 تومان
رنگ
  • مشکی
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی 7 روزه اصالت کالا و تضمین بازگشت کالا
انبار
موجود
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

معرفی لنز میکروسکوپ 100X موبایل اپکسل مدل APL-MS001 برند APEXEL

لنز 100X موبایل اپکسل، مانند یک میکروسکوپ عمل می‌کند. کیفیت لنز مهم‌ترین ویژگی یک میکروسکوپ است و لنز شیشه‌ای کیفیت تصویر بالاتری را از نظر وضوح، روشنایی و رنگ نسبت به لنزهای رزینی ارائه می‌دهد. لنز شیشه‌ای به کار برده شده در این وسیله، عملکرد پایدارتری نسبت به لنزهای رزینی دارد و در برابر حرارت، گرما و ضربه هم مقاوم‌تر است.  این لنز می‌تواند نور را خم کند و جسم را پهن‌تر نشان دهد تا بزرگ‌نمایی موردنظر برای دیدن اجسام ریز ایجاد شود. شرکت APEXEL یکی از تولیدکنندگان حرفه‌ای میکروسکوپ و لنزهای تله فوتو است و برای عکاسی بهتر و دقیق‌تر محصولات متنوعی را به بازار عرضه می‌کند.

در ادامه با تمامی ویژگی‌های این لنز کاربردی میکروسکوپی آشنا خواهید شد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

ویژگی‌های لنز میکروسکوپ 100X موبایل اپکسل مدل APL-MS001 برند APEXEL

  • لنز میکروسکوپ 100X موبایل اپکسل، به‌جای یک لنز رزینی ارزان از یک لنز شیشه‌ای باکیفیت 4 عددی ساخته شده است. هر لنز کروی دارای 3 تا 5 لایه است که موجب کیفیت بیشتر تصویر می‌شود.
  • برای استفاده از این لنز باید آن را در فاصله نزدیک به اجسام مختلف قرار دهید و فاصله کاری لنز از جسم 3.6 میلی‌متر تا 5 میلی‌متر است. هر چه از جسم فاصله بیشتری بگیرید، میزان بزرگ‌نمایی هم کمتر خواهد شد.
  • لنز میکروسکوپ جیبی موبایل اپکسل، دارای چراغ LED داخلی است که فضا را روشن می‌کند تا بتوانید با وضوح بیشتری از آن استفاده کنید. این چراغ حلقه‌ای LED به طور خودکار و با باز شدن پوشش لنز شروع به کار می کند و برای شارژ کامل آن باید یک ساعت و نیم زمان بگذارید.
  • برای استفاده از این لنز نیاز به هیچ برنامه‌ای نخواهید داشت. این وسیله یک ابزار عالی برای مشاهده گیاهان، تریکوم‌ها(کرک روی برگ)، سکه‌ها، سنگ‌ها، پوست و غیره است و تقریبا با همه تلفن‌های همراه سازگاری دارد.
  • گیره و کشویی لنز دوربین مدل APL-MS001 برند APEXEL طراحی یکپارچه دارد و پیچ یا فنر در آن وجود ندارد. این ویژگی موجب نصب بسیار آسان آن و انعطاف‌پذیری بیشتر لنز شده است.
  • حداکثر عرض گیره در حالت کشیده 2 سانتی‌متر است تا بتوانید بدون درآوردن قاب گوشی هم از آن استفاده کنید. (اگر دوربین گوشی شما محدب است، پیشنهاد می‌کنیم از لنز در کنار قاب گوشی خود استفاده نمایید.)
  • این لنز ضد خش و دارای درپوش ضد گردوخاک است که به‌صورت کشویی باز و بسته شده و باعث ماندگاری بهتر لنز می‌شود.
  • شیشه لنز میکروسکوپ جیبی موبایل اپکسل، بازتاب نور را کاهش می‌دهد و در نتیجه توانایی نمایش رنگ بهتر و بیشتری دارد.
  • لنز 100X موبایل اپکسل تقریبا برای همه تلفن‌های همراه مانند آیفون، گلکسی، سامسونگ، پیکسل، ال جی، موتورولا، نوکیا، وان پلاس، شیائومی و غیره مناسب است.
  • این میکروسکوپ جیبی مخصوص تلفن همراه، توانایی بزرگ‌نمایی ۱۰۰ برابری را دارد و از آن می‌توان برای آزمایش کیفیت، مشاهده دقیق‌تر آثار تاریخی، اکتشاف‌های میکروسکوپی بیولوژیکی، آزمایش‌های صنعتی و اکتشاف علمی استفاده کرد.
  • این لنز تنها ده گرم وزن دارد و جعبه آن شامل یک کابل شارژ USB ، دفترچه راهنما، لنز و یک پارچه تمیزکننده است. برای پاک‌کردن لنز نباید از الکل استفاده کنید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

خرید لنز میکروسکوپ 100X موبایل اپکسل مدل APL-MS001 برند APEXEL

به‌همراه‌داشتن یک میکروسکوپ جیبی کوچک، به‌ویژه زمانی که برای استراحت و تفریح به طبیعت پناه می‌برید بسیار سرگرم‌کننده است. با خرید لنز میکروسکوپ 100X موبایل اپکسل و متصل‌کردن آن به گوشی هوشمند خود می‌توانید از تماشای موجودات کوچک لذت ببرید. مشاهده حشرات، برگ‌ها، قطره‌های آب و موارد دیگر زیر میکروسکوپ می‌تواند تا ساعت‌ها شما و کودکانتان را سرگرم کند.

در سایت قشم خرید می‌توانید تمامی عکس‌های این لنز کاربردی را مشاهده کنید و با سفارش آن، در زمانی کوتاه لنز را درب منزل خود تحویل بگیرید. اگر درباره این لنز سوالی دارید آن را در قسمت نظرات بنویسید تا کارشناسان قشم خرید در زمانی کوتاه سوالات شما را پاسخ دهند.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (1)
رتبه
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
LE-AP-0021

مشخصات

این محصول مناسب عکس برداری از فاصله بسیار نزدیک است و گوشی شما را به میکروسکوپ تبدیل میکند. فاصله مناسب : 3.6 الی 5 میلی‌متر
دارای LED برای روشنایی نمونه عکس برداری - فلاش، قابل شارژ
دارای لنز MACRO با بزرگنمایی X100
وزن: 10.5 گرم
دارای درپوش ضد گرد و خاک لنز – باز و بسته شدن کشویی
مناسب برای علاقمندان به پژوهش، تست کیفیت محصولات، دانش آموزان و ...
به همراه کیف حمل، دفترچه راهنما و کابل شارژ
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم