فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
XP-Pen / خانه XP-Pen

قلم نوری ایکس پی پن مدل Deco mini 7 برند XP-PEN

محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی 7 روزه اصالت کالا و تضمین بازگشت کالا
انبار
جهت پیش خرید تماس بگیرید
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

لینک صفحه محصول در آمازون امارات

خرید مستقیم از آمازون امارات با کمترین کارمزد و در سریع‌ترین زمان

این محصول بطور مستقیم از سایت آمازون امارات خریداری می‌شود و در بازه زمانی 3 الی 4 هفته کاری ( احتمال تاخیر به دلایل فراوان وجود دارد. ) تحویل شما خواهد شد. قیمت این محصول به قیمت روز درهم امارات محاسبه می‌شود و مبلغی نیز بابت ترخیص کالا و ارسال کالا اخذ خواهد شد.
فروشگاه اینترنتی قشم خرید به منظور افزایش رفاه حال شما مشتریان عزیز، امکان خرید مستقیم از فروشگاه‌های اینترنتی خارجی معتبر در تمام نقاط دنیا را فراهم کرده است. بدین منظور شما هرگونه کالایی را که مد نظر دارید، را می‌توانید از طریق ارسال لینک کالای مورد نظر به اطلاع پشتیبانی وبسایت قشم خرید رسانده و پس از بررسی قیمت و محاسبه هزینه نهایی، سفارش شما ثبت شده .فروشگاه اینترنتی قشم خرید مفتخر است که این امر را  با کمترین کارمزد ممکن انجام داده و در سریع‌ترین زمان ممکن کالای مورد نظر شما را به دست شما برساند. لازم به ذکر است در صورتی که مایل به مشاوره برای انتخاب کالای مد نظر خود هستید و همچنین اطلاعات بیشتری برای نحوه خرید از سایت‌های خارجی نیاز دارید، تیم پشتیبانی قشم خرید با نهایت علاقه و اشتیاق مایل به یاری‌رسانی به شما مشتریان عزیز است، با ما در ارتباط باشید.

بررسی کامل و جامع قلم نوری XP-PEN مدل DECO MINI 7

 قلم نوری DECO MINI 7 همان‌طور که از نامش پیداست ابعاد بسیار کوچکی دارد و بسیار مناسب برای حمل‌ونقل و افرادی است که نیاز دارند این قلم‌نوری را به‌طور مداوم از جایی به‌جایی دیگر منتقل کنند. در این مقاله قصد داریم به بررسی کامل این قلم نوری پرداخته و نقاط ضعف و قوت آن را به شما توضیح دهیم با ما همراه باشید.

قیمت مناسب در کنار کیفیت بالا و قابل قبول

اولین چیزی که در هنگام خرید هر کالایی مهم است قیمت آن است که قلم نوری DECO MINI 7 از این بابت نمره قبولی را گرفته‌است در واقع به دلیل ابعاد کوچک آن و استفاده کمتر از مواد پلاستیکی قیمت این قلم نوری نسبت به قلمروهای دیگر کمتر بوده باآن‌که در ادامه خواهیم دید از نظر امکانات کمبودی ندارد. این قلم نوری کاملاً یک قلم نوری مناسب برای حمل‌ونقل است و شما همان‌طور که گفتیم می‌توانید آن را به‌راحتی حمل‌ کنید. علاوه‌بر تدریس آنلاین که یک کار نسبتاً سبک حساب می‌آید، شما می‌توانید با این قلم نوری کارهای گرافیکی و طراحی را نیز انجام دهید. کارهایی همچون نقاشی‌های گرافیکی، طراحی مد و لباس، ساخت انیمیشن و بسیاری از موارد دیگر را می‌توانید از این قلم نوری انتظار داشته باشید. این قلم نوری دارای هشت کلید میانبر است که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و راحتی شما را بیش‌از پیش خواهند کرد و باعث یک عملکرد روان و زیبا می‌شود. همین‌طور لازم به ذکر است که تمامی این کلیدها قابل سفارشی‌سازی است و شما انتخاب می‌کنید که هر کلید چه عملی را انجام دهد و چه مفهومی داشته باشد. با توجه به نوع کاربری شما شما می‌توانید کارهای مختلفی را از این کلیدها انتظار داشته باشید به‌عنوان مثال برای فردی که اقدام به تدریس آنلاین می‌کند مناسب است که از این قلم نوری بیشتر برای نوشتن استفاده کند لذا کلیدهایی که این فرد برای خود شخصی‌سازی می‌کند بسیار متفاوت با فردی است که اقدام به طراحی‌های گرافیکی می‌کند.

مداد مخصوص قلم نوری DECO MINI 7

از نقاط قوت این قلم نوری باید به مداد آن اشاره کرد که از فناوری الکترو مگنتی پشتیبانی می‌کند و به باتری نیازمند نیست و هیچ‌گونه شارژ و شارژری ندارد. این مداد کاملاً بدون مصرف انرژی است و بنابراین شما درگیر شارژ کردن یا باطری عوض کردن آن نخواهید شد و می‌توانید بی‌وقفه و برای ساعت‌ها به‌طور مداوم از آن استفاده کنید، بدون آنکه مشکلی برای این قلم نوری به وجود بیاید. مداد این قلم نوری تا شیب شصت درجه را پشتیبانی می‌کند که این امر هم از دیگر نقاط قوت این قلم نوری است. شیب شصت درجه باعث می‌شود که شما دستتان را هر طور که مایل هستید گرفته و باز هم این قلم نوری بتواند در این زاویه‌ها عملکرد مناسبی از خود بروز دهد.

پد طراحی حرفه‌ای

سطح حساسیت به فشار این قلم نوری همچون اکثر قلم نوری های شرکت XP-PEN هشت هزار و صد و نود و دو است که این عدد، مقدار بسیار بالایی به حساب می‌آید و برای یک‌قلم نوری با این ابعاد بسیار قابل‌قبول است و یکی از نقاط قوت اصلی آن است. با کمک این سطح حساسیت به فشار بالا شما می‌توانید خطوط بسیار مناسبی کشیده و با توجه به میزان فشار دادن مداد بر روی پد طراحی خطوط شما پررنگ و کم‌رنگ خواهند شد. این امر خصوصا برای طراحان که اقدام به ایجاد تصاویر زیبا و نقاشی می‌کنند بسیار اهمیت دارد زیرا نیازمند هستند گاهی اوقات خطوط کلفت و گاهی اوقات خطوط نازکی را بکشند و سطح حساسیت به فشار 8192 بسیار مناسب این فعالیت است. قلم نوری DECO MINI 7 از اتصال USB TYPE-C نیز پشتیبانی می‌کند این امر سبب شده‌است که در آینده هم یک قلم نوری مدرن به حساب بیاید زیرا در حال حاضر بسیاری از قلم نوری ها نمی‌توانند از این پورت پشتیبانی کنند درحالی‌که اکثر تلفن‌های همراه و لپ‌تاپ‌ها در حال رو آوردن به استفاده از USB TYPE-C هستند. این قلم نوری برای استفاده در لپ‌تاپ‌های کروم بوک نیز کاملاً برنامه‌ریزی شده‌است و می‌تواند در لپ‌تاپ‌های کروم بوک نیز مورد استفاده قرار گیرد.

سازگاری گسترده

قلم نوری مینی هفت همانند بسیاری از قلم نوری های شرکتی اکس‌پی پن از انواع نسخه‌های ویندوز لینوکس مکینتاش اندروید و آی‌او اس پشتیبانی می‌کند و هیچ‌گونه مشکلی ازین بابت نخورید داشت به‌منظور کاهش حجم این مقاله از نام بردن یک‌به‌یک نسخه‌های آن جلوگیری می‌کنیم اما مطمئن باشید که به‌عنوان مثال در سیستم‌عامل ویندوز از تمامی نسخه‌های مورد استفاده ویندوز یعنی از ویندوز هفت به بالا را پشتیبانی می‌کند. همچنین تمامی نرم‌افزارهای اصلی مناسب برای طراحی و تدریس آنلاین پشتیبانی می‌کند و کاملاً با آن‌ها هماهنگ شده‌است.

مشخصات فنی و خلاصه

  • ابعاد این قلم نوری 162.2 در 260.2 میلی‌متر با ضخامت 9.3 میلی‌متر است. ضخامت این قلم نوری نسبت‌به قلم نوری DECO MINI 4 یک ممیز دو دهم میلی‌متر افزایش‌یافته است بااین‌حال یک قلم‌نوری نازک و زیبا به حساب می‌آید.
  • تعداد کلیدهای میانبر آن هشت کلید میانبر است که نسبت به قلم نوری DECO MINI 4 ارتقا یافته‌است.
  • وزن خالص آن 307 گرم است که کمی از قلم نوری DECO MINI 4 بیشتر است.
  • مداد این قلم نوری بدون نیاز به باتری است که بسیار مناسب است و راحتی بسیار زیادی را ایجاد می‌کند.
  • این قلم نوری می‌تواند شیب شصت درجه و به‌عبارت‌دیگر شیب صد و بیست درجه را به‌راحتی پشتیبانی کند. بدون آنکه از ارائه خدمت درست سر بر زند. حساسیت به فشار آن نیز همان‌طور که گفته شد 8192 است که کاملاً مناسب بوده و وضوح آن 5080 LPI بوده و می‌تواند تا ارتفاع 10 میلی‌متر یا به‌عبارتی یک سانتی‌متر فاصله نسبت به پد طراحی را تشخیص دهد به‌عنوان مثال اگر شما مداد مخصوص این قلم نوری را یک سانتی‌متر بالاتر از پد طراحی بگیرید باز هم می‌تواند آن را تشخیص دهد.

ارائه شده توسط آریا هیواد گستر قشم

تمامی محصولات این فروشگاه توسط شرکت آریا هیواد گستر قشم (فروشگاه قشم خرید) به شما مشتریان عزیز ارائه می‌شود. این شرکت همواره پیش از فروش محصول به خریداران عزیز با نهایت سخت‌گیری، اقدام به بررسی و مقایسه محصولات خود می‌کند و تنها در صورتی که از کیفیت بالای آن اطمینان یابد آن را در اختیار مشتریان خواهد گذاشت. بنابراین میتوان با اطمینان از کیفیت بالای محصولات ارائه شده سخن گفت و هیچ نگرانی خاصی بابت کیفیت محصولات این مجموعه نخواهید داشت. علاوه بر همه این موارد شما با خرید قلم نوری از این فروشگاه از هفت روز مهلت تست سلامت دستگاه نیز بهره‌مند خواهید شد.

چرا قشم خرید؟!

فروشگاه اینترنتی قشم خرید همواره به اصل رعایت حقوق مشتری وفادار بوده است و با تکیه بر همین اصل توانسته است مرتبا پیشرفت کند. این مجموعه باور دارد که با خدمت رسانی با کیفیت به مشتریان عزیز خود میتواند تا همیشه به حیات خود ادامه دهد و در این مسیر با رشد و توسعه نیز همراه شود. لذا نگاه این مجموعه به مشتریان خود به عنوان سرمایه های ارزشمندی است که جلب رضایت آنها مهمترین دغدغه آنها بوده و باید همواره به تحقق این امر بپردازند. همین موضوع باعث خواهد شد که شما در صورت انتخاب فروشگاه اینترنتی قشم خرید، تجربه بی نظیری بدست آورید و از بابت انتخاب مجموعه قشم خرید کاملا رضایت داشته باشید.

mini7-1.jpgmini7-2.jpgmini7-3.jpgmini7-4.jpgmini7-5.jpgmini7-6.jpgmini7-7.jpgmini7-8.jpgmini7-9.jpgmini7-10.jpgmini7-11.jpgmini7-12.jpg

قلم نوری یا تبلت طراحی یکی از ابزار های پرکاربرد این دوره زمانه است. که برای معلمان و اساتید که می‌خواهند تدریس آنلاین انجام دهند بسیار کاربرد دارد همچنین این قلم ها ویژه طراحان و نوآموزان توی این عرصه دیجیتالی است.همراه تبلت ها وسایل متعددی عرضه می‌شود که شامل تبلت طراحی، مداد، سیم یا کابل رابط و اگر وایرلس باشد دانگل بلوتوث، نوک جداکن و نوک مداد اضافه است که علاوه بر اینها همراه با تبلت ها به عنوان هدیه پایه نگهدارنده ی مداد، دستکش دوانگشتی، نوک های اضافه تر و محافظ صفحه تبلت عرضه می‌شود و همچنین تبلت های سایت قشم خرید دارای یکسال گارانتی تعویض هستند پس شما می‌توانید با خیال راحت از تبلت خود استفاده کنید و در صورت بروز مشکل حتما با پشتیبانی سایت تماس بگیرید و جهت برطرف کردن مشکل یا تعویض تبلت اقدام کنید.

مدل Deco mini7 از سری محصولات شرکت «ایکس پی پن» (XP PEN) است که با قلم بدون باتری روانه بازار شده. این محصول دربرابر فشار حساس است و روی صفحه آن 8 کلید میانبر قابل تعریف و برنامه ریزی وجود دارد و همچنین روی خود قلم هم 2 کلید وجود دارد و همچنین وجود 8 عدد نوک یدکی و اضافی هم کاربر را برای سال‌های طولانی از تهیه نوک های جدید بی‌نیاز می‌کند. این دستگاه با سیستم عامل‌های ویندوز، مک و اندروید سازگار است و علاوه بر لوازم جانبی معمول، دو عدد آداپتور OTG برای اتصال به انواع گوشی‌های موبایل هم دارد. گفتنی است این دستگاه با انواع برنامه های طراحی و گرافیک سازگاری دارد و همچنین اقلام این دستگاه در تصاویر بالا قید شده است. 

 

 

 

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (4)
رتبه
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
AB-0800-04077

مشخصات

ابعاد کلی محصول
26×16.2×1 سانتی متر
فضای فعال کاری
11.1×17.7 سانتی متر
حساسیت به فشار
8192 سطح
کلید های میانبر
8 عدد کلید قابل تنظیم
چرخ لمسی
خیر
نوع قلم
مدل P05D بدون نیاز به باتری
حساسیت به زاویه
60 درجه
نرخ پاسخ گویی قلم به صفحه
266 RPS
وضوح خواندن قلم روی صفحه
5080 اینچ بر خط
نوع ورودی دستگاه
درگاه USB
ولتاژ مصرفی
0.5 ولت از نوع DC
فاصله خواندن قلم از سطح
10 میلیمتر
دقت
0.01 اینچ
سازگاری
ویندوز 10/8/7 – مک 10.10 به بالا - اندروید 6 به بالا
محتویات جعبه
اعدد تبلت
1 عدد نوک چین
1عدد قلم
1 عدد کابل رابط
8 عدد نوک قلم یدکی
1 عدد دفترچه راهنما
دو عدد مبدل اندروید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم