فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
XP-Pen / قلم نوری XP-Pen

تبلت طراحی Star G640S برند XP-PEN + هدفون مدل Hi-Fi

محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی یک ساله قشم خرید و برند XP-Pen
انبار
همراه با
  • هدفون مدل Hi-Fi
جهت پیش خرید تماس بگیرید
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

تطبیق پذیری و ظرفیت جدید

قلم نوری ایکس پی پن مدل G640S دستگاه های اندروید  6.0 یا بالاتر را پشتیبانی می کند. این قلم با برنامه جدید Deco Draw Drawing ایکس پی پن سازگار است و با نرم افزارهای اصلی نظیر Medibang, Autodesk Sketchbook, Zenbrush, Artrage, Microsoft Onenote, Microsoft Word, Markers و … کار می کند و  یک تجربه خلاقانه جدید با قابلیت حمل و نقل فوق العاده و پتانسیل بالا، برای شما به وجود می آورد.

2new.jpg

شیک و قابل حمل

با قلم نوری  G640S تجربه ای جدید از وزن سبک و طراحی بسیار زیبا خواهید داشت. این قلم نوری با ضخامت 9mm سهولت در جا به جایی و کار در شرایط مختلف را برای شما به همراه می آورد.

1212.jpg

دنیایی فراتر از همیشه

این مدل قلم با صفحه 3.75*6 اینچی، فضای بیشتری را برای طراحی در اختیار شما قرار می دهد و تجربه جدیدی از طراحی را برای شما به ارمغان می آورد.

Capture-2.png

کلیدهای میان بر

6 کلید میان بر دایره ای شکل سفارشی درست مطابق با نوک انگشت به منظور دسترسی سریع و بهینه سازی کار در این دستگاه تعبیه شده است.

233.jpg

حساسیت بالا به فشار برای کارایی بهتر

ارتقاء حساسیت به فشار این قلم به سطح 8192 به شما اجازه می دهد، توانایی بهتری برای ویرایش و پیمایش داشته باشید و با یک پالت کامل از برس یا مداد اثر خود را خلق کنید. فکر کنید که با یک قلم دارای جوهر روی یک صفحه کاغذ طراحی می کنید، درست همان میزان فشار و دقتی که برای طراحی با قلم و کاغذ صرف می کنید برای استفاده از این قلم و تبلت مورد نیاز است. میزان حساسیت  این مدل تحسین برانگیز است و این جاست که نمی توان تفاوت بین واقعیت و دیجیتال را متوجه شد.

454664.jpg

قلم نوری یا تبلت طراحی یکی از ابزار های پرکاربرد این دوره زمانه است. که برای معلمان و اساتید که می‌خواهند تدریس آنلاین انجام دهند بسیار کاربرد دارد همچنین این قلم ها ویژه طراحان و نوآموزان توی این عرصه دیجیتالی است.همراه تبلت ها وسایل متعددی عرضه می‌شود که شامل تبلت طراحی، مداد، سیم یا کابل رابط و اگر وایرلس باشد دانگل بلوتوث، نوک جداکن و نوک مداد اضافه است که علاوه بر اینها همراه با تبلت ها به عنوان هدیه پایه نگهدارنده ی مداد، دستکش دوانگشتی، نوک های اضافه تر و محافظ صفحه تبلت عرضه می‌شود و همچنین تبلت های سایت قشم خرید دارای یکسال گارانتی تعویض هستند پس شما می‌توانید با خیال راحت از تبلت خود استفاده کنید و در صورت بروز مشکل حتما با پشتیبانی سایت تماس بگیرید و جهت برطرف کردن مشکل یا تعویض تبلت اقدام کنید.

مدل Star G640s از سری محصولات شرکت «ایکس پی پن» (XP PEN) است که با قلم بدون باتری روانه بازار شده. این محصول دربرابر فشار حساس است و روی صفحه آن 6 کلید میانبر قابل تعریف و برنامه ریزی وجود دارد و همچنین روی خود قلم هم دو کلید وجود دارد که می‌توانید با استفاده از آن از قلم به پاک کن و بالعکس سویچ کنید. علاوه بر اینها وجود 8 عدد نوک یدکی و اضافی هم کاربر را برای سال‌های طولانی از تهیه نوک های جدید بی‌نیاز می‌کند. این دستگاه با سیستم عامل‌های ویندوز، مک و اندروید سازگار است و علاوه بر لوازم جانبی معمول، دو عدد آداپتور OTG برای اتصال به انواع گوشی‌های موبایل هم دارد. گفتنی است این دستگاه با انواع برنامه های طراحی و گرافیک سازگاری دارد و همچنین اقلام این دستگاه در تصاویر بالا قید شده است. 

 

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
AB-0800-04044

مشخصات

ابعاد کلی محصول
9×160×259 میلی‌متر
فضای فعال کاری
101.6×165.1 میلی متر
حساسیت به فشار
8192 سطح
کلید های میانبر
6 عدد
چرخ لمسی
خیر
نوع قلم
دارای قلم بدون نیاز به شارژ
حساسیت به زاویه
خیر
نرخ پاسخ گویی قلم به صفحه
266RPS
وضوح خواندن قلم روی صفحه
5080LPI
نوع ورودی دستگاه
USB
فاصله خواندن قلم از سطح
5 تا 10 میلی متر
دقت
±0.25mm
سازگاری
Windows 7/8/10 و بالاتر، نسخه‌های بالاتر از مک 10.10، اندروید 7 به بالا
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم