فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Acepen / خانه Acepen

قلم نوری آیس پن مدل AP 604 برند Ace pen

1,998,000 تومان
رنگ
  • نقره‌ای
  • قرمز
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
انبار
موجود
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

نقد و بررسی تبلت گرافیکی Acepen AP604 Drawing Tablet

  تبلت طراحی (قلم نوری) Acepen AP604 با قابلیت طراحی بواسطه تماس الکترومغناطیسی استفاده می‌کند و واکنش لمسی کاملاً بدون قطعی، مستقل و دقیق را ارائه می‌دهد. با این وسیله شما برای دیجیتالی کردن هر آنچه از ذهن شما و توسط دست شما رسم می‌شود، هیچ مشکلی نخواهید داشت.

 طراحی:

خود تبلت سبک، جمع و جور و دارای پوششی در قسمتی پشتی است که مانع لغزیدن دستگاه می‌شود. این تلیت گرافیکی تمام امکانات مورد نیاز برای رسم یه طرح حرفه‌ای را در اختیار شما می‌گذارد. البته به طور گسترده برای طراحی بازی، طراح، هنرمند، معلم، دانش آموز، کارکنان اداری، فروشنده، مجری و ... مورد استفاده قرار می‌گیرد. جنس آلومینویی بدنه یک نوع آ<ری جدید است که باعث جذابیت بیشتر این دستگاه می‌شود.

دارای ناحیه فعال 4 X 6 اینچ، برای ویرایش و طراحی روی فتوشاپ و سایر نرم‌افزارهای ویرایش قابل استفاده است.

مشخصات:

  • ظاهر:

رنگ: نقره‌ای  / قرمز

ابعاد: 181 X 143 X 6  میلی‌متر

ابعاد ناحیه فعال: 153 X 92 میلی‌متر

وزن خالص: 270 گرم

رابط: USB C

  • فنی:

فناوری قلم: الکترومغناطیسی بدون باتری

وضوح: 5080 LPI

حساسیت به فشار: 8192 سطح

شیب: 60 ± درجه

نرخ گزارش: 266 RPS

دقت: ± 0.01 میلی‌متر

4 کلید فشاری قابل تنظیم و شخصی سازی

  • سازگاری با سیستم عامل:

Windows 7 یا بالاتر macOS 10.12 یا جدیدتر Android 6.0 یا بالاتر

محتویات جعبه:

  • 1 عدد تبلت گرافیکی
  • 1 عدد قلم
  • 1 عدد میکرو USB
  • 6 عدد نوک اضافه
  • 1 عدد گیره تعویض نوک
  • 1 عدد دفترچه راهنما

 ویژگی‌ها:

بدنه قلم نوری AP604 از جنس آلیاژ آلومینیومی با ضخامت 6 میلی‌متری است که ظرافت و زیبایی خاصی به این قلم‌نوری می‌دهد. با داشتن ناحیه فعال 4 X 6 اینچی، نرخ گزارش 266 و وضوح 5080 تجربه‌ی یک طراحی دقیق، بدون لگ و کارآمد را به شما می‌دهد.

این تبلت گرافیکی دارای 4 کلید فشاری قابل تنظیم است که می‌توانید کلیدهای میانبر خود را روی آن‌ها تعریف کنید و دقت و کارایی استفاده از قلم نوری را افزایش دهید.

حساسیت این قلم نوری تا 8192 سطح ارتقا داده شده است که بلعث می‌شود خطوط طراحی صاف و طبیعی‌تر باشند. این قلم را می‌توانید تا 60 درجه نوسان دهید تا از دقت بالا و حس طبیعی هنگام طراحی، نقاشی و نوشتن بهره ببرید.

تبلت گرافیکی AP604 مجهز به یک قلم بدون باتری است که نیاز به شارژ ندارد. طراحی این قلم ارگونومیک است که باعث کاهش خستگی ناشی از نگه‌داشتن قلم در طولانی مدت می‌شود. روی این قلم 2 کلید قابل تعریف وجود دارد که می‌توانید برای نیازهای خود آن‌‌ها را شخصی سازی کنید. همراه این قلم 6 نوک اضافه و یک وسیله برای بیرون کشیدن نوک قرار داده شده است.

برای اتصال تبلت به کامپیوتر از کابل USB C  داخل جعبه استفاده کنید. برای نصب داریور ابتدا آخرین نسخه‌ی آن را از سایت شرکت سازنده دانلود و بعد اقدام به نصب کنید. این تبلت گرافیکی با ویندوز، مک و اندروید سازگار است. نرم افزارهای Illustrator,SAI, MAYA, ZBrush, Pixologic Adobe Photoshop, 3D Max,  و ... کاملا با این قلم نوری سازگار هستند و تمام نیازها و امکانات کاربر را تامین می‌کند.

زاویه در دست گرفتن در این قلم نوری قدرت مانور تا 60 درجه دارد یعنی کاربر برای رسم خطوطی که نیاز به تغییر زاویه قلم دارد بدون هیچ مشکلی و با دقت بالا می‌تواند طرح خود را رسم کند. داشتن این ویژگی در این قلم از جمله امکاناتی است که سایر قلم نوری های گران قیمت بازار دارند.

 نتیجه گیری:

تبلت گرافیکی AP604 با داشتن تمامی امکانات مورد نیاز برای انجام کارهای طراحی، نقاشی دیجیتالی و تدریس آنلاین و قیمت بسیار پایین، از قلم نوری‌های مطرح بازار است. این قلم نوری علاوه بر مقرون به صرفه بودن، دارای زیبایی بی‌نظیر و تنوع رنگ قرمز و نقره‌ای است که از لحاظ ظاهری نیاز کاربر را تامین می‌کند.

ارائه شده توسط آریا هیواد گستر قشم

تمامی محصولات این فروشگاه توسط شرکت آریا هیواد گستر قشم (فروشگاه قشم خرید) به شما مشتریان عزیز ارائه می‌شود. این شرکت همواره پیش از فروش محصول به خریداران عزیز با نهایت سخت‌گیری، اقدام به بررسی و مقایسه محصولات خود می‌کند و تنها در صورتی که از کیفیت بالای آن اطمینان یابد آن را در اختیار مشتریان خواهد گذاشت. بنابراین میتوان با اطمینان از کیفیت بالای محصولات ارائه شده سخن گفت و هیچ نگرانی خاصی بابت کیفیت محصولات این مجموعه نخواهید داشت. علاوه بر همه این موارد شما با خرید قلم نوری از این فروشگاه از هفت روز مهلت تست سلامت دستگاه نیز بهره‌مند خواهید شد.

چرا قشم خرید؟!

فروشگاه اینترنتی قشم خرید همواره به اصل رعایت حقوق مشتری وفادار بوده است و با تکیه بر همین اصل توانسته است مرتبا پیشرفت کند. این مجموعه باور دارد که با خدمت رسانی با کیفیت به مشتریان عزیز خود میتواند تا همیشه به حیات خود ادامه دهد و در این مسیر با رشد و توسعه نیز همراه شود. لذا نگاه این مجموعه به مشتریان خود به عنوان سرمایه های ارزشمندی است که جلب رضایت آنها مهمترین دغدغه آنها بوده و باید همواره به تحقق این امر بپردازند. همین موضوع باعث خواهد شد که شما در صورت انتخاب فروشگاه اینترنتی قشم خرید، تجربه بی نظیری بدست آورید و از بابت انتخاب مجموعه قشم خرید کاملا رضایت داشته باشید.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
GT-AC-0003
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم