فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Acepen / خانه Acepen

قلم نوری آیس پن مدل AP1060 برند Ace pen

3,299,000 تومان
رنگ
  • مشکی
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
انبار
موجود در انبار ایران
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

بررسی تخصصی قلم نوری Acepen AP1060

Acepen AP1060 یک تبلت گرافیکی سیمی 10 در 6 اینچی مجهز به قلم بدون باتری است. یک قلم نوری مقرون به صرفه با تمامی امکانات لازم برای طراحی، نقاشی دیجیتالی و تدریس آنلاین می‌باشد.

امکانات:

ابعاد: 385 x 240 میلی‌متر

ابعاد سطح فعال: 10 x 6  اینچ

گیره نگهداره قلم در کنار تبلت

حساسیت به فشار: 8192 سطح

قلم بدون باتری

8 کلید روی تبلت قابل تنظیم و شخصی سازی

2 کلید روی قلم جهت تنظیم و شخصی سازی

اتصال با میکرو USB

درایورها را می‌توانید از سایت AcePen دانلود کنید

نرخ گزارش: 266 PPS

وضوح: 5080 LPI

دقت: +/- 0.01 میلی‌متر

فاصله شناور: 10 میلی‌متر

منطقه فعال رو تبلت با خطوط مشخص شده است

وزن: 630 گرم

قلم:            

یکی از ویژگی‌های برتر این تبلت گرافیکی قلم بدون باتری آن است که به راحتی در دست قرار می‌گیرد، وزن سبکی دارد، مخروطی شکل و به اندازه یک خودکار است. مقدار فشار دریافتی 8192 سطح است که این مقدار را تبلت‌های گران قیمت بازار نیز عرضه می‌کنند. پس یکی از دلایل مقرون به صرفه بودن تبلت گرافیکی AP1060 همین امکانات بالاست.

با توجه به امکان شخصی سازی درایور این دستگاه می‌توانید آن را به گونه‌ای تنظیم کنید که کسانی که چپ دست هستن نیز از این دستگاه به راحتی استفاده کنند.

بازگشایی جعبه و بررسی محتویات آن:

Ace Pen 1060 دارای یک جعبه زیبا و محکم است و لوازم داخلی آن به خوبی بسته بندی شده‌اند. یک دفترچه راهنما برای شروع سریع با زبان های مختلف داخل آن گنجانده شده است. تبلت گرافیکی، کابل، قلم، 8 عدد نوک اضافه، گیره برای خارج کردن نوک و سی دی درایور ( البته بهتر است برای نصب درایور به روز به سایت شرکت سازنده مراجعه کنید) داخل جعبه قرار داشتند.

 راه‌اندازی و نصب درایور:

قبل از نصب درایور Ace Pen 1060، مطمئن شوید که سایر درایورهای تبلتی را که نصب کرده‌اید حذف کرده باشید. آخرین نسخه درایورها را همیشه از سایت دانلود کنید. نصب آن بر روی ویندوز و مک ساده است. با Mac Mohave باید توجه کنید که تیک  اجازه نصب برنامه‌ها شخص ثالث را بزنید. درایور آیکونی روی دسکتاپ ایجاد می‌کند که نام عمومی آن Tablet Digitizer است. با باز کردن آن، عکس بالا را مشاهده می‌کنید. مطمئن شوید که micro USB به طور کامل در تبلت قرار داده شده است. یک چراغ LED چشمک زن بین کلیدها شروع به کار می‌کند. پس از نصب نوتیفیکشن راه‌اندازی مجدد دستگاه نمایش داده می‌شود. سپس می توانید تبلت را وصل کنید.

سفارشی سازی درایور:

اکنون می‌توانید کلیدهای تبلت را سفارشی کنید که بسیار ساده است. شما به سادگی در ویندوز کلیک راست کنید تا منو باز شود و میانبرهای مورد علاقه خود را انتخاب کنید. هنگامی که قلم با سطح تماس پیدا می کند، چراغ LED روی تبلت روشن می‌شود. می توانید تبلت را در محیط نرم‌افزار درایور برای استفاده دست چپ یا موارد دیگر تنظیم کنید. کلیدهای قلم کاملاً قابل تنظیم است.

سازگاری با نرم‌افزارهای گرافیکی و هنری:

در محیط نرم‌افزارهای Photoshop، Sketchbook، Krita، Paint Tool SAI و GIMP این تبلت به‌خوبی کار می‌کند و از حساسیت‌های لازم برای رعایت خطوط نازک و کلفت و کم‌رنگ و پررنگ بودن برخوردار است.

در سایت این شرکت، سازگاری با Photoshop، Illustrator، Fireworks، Flash، Comic Studio، SAI، Infinite Stratos، 3D MAX، MAYA، ZBrush و غیره را اعلام کرده‌اند.

مزایا:

اندازه مناسب

وزن سبک و قابل حمل

کلیدهای قابل تنظیم تبلت و قلم

داشتن نوک اضافه به اندازه کافی

نتیجه گیری:

یک قلم مناسب برای تدریس آنلاین و همچنین به علت داشتن امکانات بالا قابلیت استفاده برای کارهای هنری را نیز دارد. این دستگاه به خوبی با نرم افزارهای تدریس آنلاین و طراحی سازگار است و با شخصی سازی درایور می‌توان در بهینه‌ترین حالت ممکن از تمام امکانات این قلم نوری بهره برد.

ارائه شده توسط آریا هیواد گستر قشم

تمامی محصولات این فروشگاه توسط شرکت آریا هیواد گستر قشم (فروشگاه قشم خرید) به شما مشتریان عزیز ارائه می‌شود. این شرکت همواره پیش از فروش محصول به خریداران عزیز با نهایت سخت‌گیری، اقدام به بررسی و مقایسه محصولات خود می‌کند و تنها در صورتی که از کیفیت بالای آن اطمینان یابد آن را در اختیار مشتریان خواهد گذاشت. بنابراین میتوان با اطمینان از کیفیت بالای محصولات ارائه شده سخن گفت و هیچ نگرانی خاصی بابت کیفیت محصولات این مجموعه نخواهید داشت. علاوه بر همه این موارد شما با خرید قلم نوری از این فروشگاه از هفت روز مهلت تست سلامت دستگاه نیز بهره‌مند خواهید شد.

چرا قشم خرید؟!

فروشگاه اینترنتی قشم خرید همواره به اصل رعایت حقوق مشتری وفادار بوده است و با تکیه بر همین اصل توانسته است مرتبا پیشرفت کند. این مجموعه باور دارد که با خدمت رسانی با کیفیت به مشتریان عزیز خود میتواند تا همیشه به حیات خود ادامه دهد و در این مسیر با رشد و توسعه نیز همراه شود. لذا نگاه این مجموعه به مشتریان خود به عنوان سرمایه های ارزشمندی است که جلب رضایت آنها مهمترین دغدغه آنها بوده و باید همواره به تحقق این امر بپردازند. همین موضوع باعث خواهد شد که شما در صورت انتخاب فروشگاه اینترنتی قشم خرید، تجربه بی نظیری بدست آورید و از بابت انتخاب مجموعه قشم خرید کاملا رضایت داشته باشید.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
GT-AC-0002
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم