فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
XP-Pen / قلم نوری XP-Pen

تبلت طراحی ایکس پی پن مدل Star G960S Plus برند XP-PEN

2,895,000 تومان
رنگ
  • مشکی
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • گارانتی یک ساله قشم خرید و برند XP-Pen
انبار
موجود برای سفارش
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

اندازه بسیار مناسب برای بیان ایده های خلاقانه شما 

 +XP-Pen Star G960S با یک منطقه کار 9 × 6 اینچ ارائه می شود ، فضای بیشتری و آزادی بیشتری در بیان ایده های خلاقانه شما فراهم می کند.

Screenshot_2020-12-16 ایکس پی پن

به شما اجازه دسترسی روی تبلت و گوشی های اندروید را میدهد
+Star G960S  از اتصال با تبلت ها و تلفن های همراه اندرویدی پشتیبانی می کند و به شما اجازه می دهد هر کجا که خواستید ایده های شما را منتقل می کند.

با اکثر نرم افزارها مانند ibis Paint X ، FlipaClip ، Medibang ، Autodesk Sketchbook ، Zenbrush ، Artrage و ... کار می کند.

74185.png

میانبرهای تصورات شما.
دارای چهار کلید میانبر قابل تنظیم ، به شما امکان می دهد میانبرهای خود را مطابق با تنظیمات خود تنظیم کرده و با حداکثر سهولت و کارایی ایجاد کنید.

852.png

چرخش آزاد ، آفرینش آزاد.
+XP-Pen Star G960S  از چرخش 0 ، 90 ، 180 و 270 درجه پشتیبانی می کند. حالا شما می توانید به هر آنچه می خواهید داشته باشید آنرا تنظیم کنید!

963258.png

قلم نوری یا تبلت طراحی یکی از ابزار های پرکاربرد این دوره زمانه است. که برای معلمان و اساتید که می‌خواهند تدریس آنلاین انجام دهند بسیار کاربرد دارد همچنین این قلم ها ویژه طراحان و نوآموزان توی این عرصه دیجیتالی است.همراه تبلت ها وسایل متعددی عرضه می‌شود که شامل تبلت طراحی، مداد، سیم یا کابل رابط و اگر وایرلس باشد دانگل بلوتوث، نوک جداکن و نوک مداد اضافه است که علاوه بر اینها همراه با تبلت ها به عنوان هدیه پایه نگهدارنده ی مداد، دستکش دوانگشتی، نوک های اضافه تر و محافظ صفحه تبلت عرضه می‌شود و همچنین تبلت های سایت قشم خرید دارای یکسال گارانتی تعویض هستند پس شما می‌توانید با خیال راحت از تبلت خود استفاده کنید و در صورت بروز مشکل حتما با پشتیبانی سایت تماس بگیرید و جهت برطرف کردن مشکل یا تعویض تبلت اقدام کنید.

مدل Star G960s plus از سری محصولات شرکت «ایکس پی پن» (XP PEN) است که با قلم بدون باتری روانه بازار شده. این محصول دربرابر فشار حساس است و روی صفحه آن 4 کلید میانبر قابل تعریف و برنامه ریزی وجود دارد و همچنین روی خود قلم هم 2 کلید وجود دارد علاوه بر اینها وجود 10 عدد نوک یدکی و اضافی هم کاربر را برای سال‌های طولانی از تهیه نوک های جدید بی‌نیاز می‌کند. این دستگاه با سیستم عامل‌های ویندوز، مک و اندروید سازگار است و علاوه بر لوازم جانبی معمول، دو عدد آداپتور OTG برای اتصال به انواع گوشی‌های موبایل هم دارد. گفتنی است این دستگاه با انواع برنامه های طراحی و گرافیک سازگاری دارد و همچنین اقلام این دستگاه در تصاویر بالا قید شده است. 

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
GT-XP-0039

مشخصات

ابعاد
319.5x209.5x10mm
ابعاد سطح فعال
9x6 inch
میزان حساسیت به فشار قلم
8192 Level
دقت قلم
±0.01 اینچ
حساسیت به زاویه
60 درجه
رزولشن
5080 Lpi
نرخ پاسخگویی
Max.230
تعداد کلید های قلم
سه عدد
تعداد کلید های صفحه
4 عدد
قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل های
Windows 7/8/10 و بالاتر
Mac OS X 10.10 و بالاتر
Android 6.0 و بالاتر
سایر مشخصات
بدون قلم باتری
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم