فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
XP-Pen / خانه XP-Pen

قلم نوری ایکس پی پن مدل Star G960S برند XP-PEN

رنگ
  • مشکی
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • گارانتی یک ساله قشم خرید و برند XP-Pen
انبار
جهت پیش خرید تماس بگیرید
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

قلم نوری ایکس پی پن مدل جی نهصدوشصت اس-Xp pen G960S

اندازه بسیار مناسب برای بیان ایده های خلاقانه شما 

XP-Pen Star G960S با یک منطقه کار 9 × 6 اینچ ارائه می شود ، فضای بیشتری و آزادی بیشتری در بیان ایده های خلاقانه شما فراهم می کند.

Screenshot_2020-12-16 ایکس پی پن

بیان بصری و کارایی کارآمدتر
قابل مقایسه با قلم تبلت با سطح بالا ، قلم مقرون به صرفه PH2 این قلم از مداد سنتی مدل شده و با عادتهای کاربر سازگار است. هیچ وقت به تنظیم یا جابجایی بین دکمه ها نیازی نیست ، و شما می توانید بلافاصله علائم ناخواسته را تغییر دهید یا برای یک تجربه خلاقیت بصری کارآمد تر ، علامت های ناخواسته را حذف کنید.

دست نویس دیجیتالی / برای امضای آماده.
XP-Pen Star G960S  با نرم افزارهای رایج Microsoft Office مانند Word ، PowerPoint ، OneNote و موارد دیگر کار می کند. این از مرکب دیجیتال در مایکروسافت آفیس پشتیبانی می کند ، به شما امکان می دهد همزمان با جوهر بنویسید و یادداشت های دست نویس و امضای خود را بصری ارائه دهید - ایده آل برای دفتر بدون کاغذ یا نیازهای آموزش آنلاین.

123456.png

به شما اجازه دسترسی روی تبلت و گوشی های اندروید را میدهد
Star G960S  از اتصال با تبلت ها و تلفن های همراه اندرویدی پشتیبانی می کند و به شما اجازه می دهد هر کجا که خواستید ایده های شما را منتقل می کند.

با اکثر نرم افزارها مانند ibis Paint X ، FlipaClip ، Medibang ، Autodesk Sketchbook ، Zenbrush ، Artrage و ... کار می کند.

74185.png

میانبرهای تصورات شما.
دارای چهار کلید میانبر قابل تنظیم ، به شما امکان می دهد میانبرهای خود را مطابق با تنظیمات خود تنظیم کرده و با حداکثر سهولت و کارایی ایجاد کنید.

852.png

چرخش آزاد ، آفرینش آزاد.
XP-Pen Star G960S  از چرخش 0 ، 90 ، 180 و 270 درجه پشتیبانی می کند. حالا شما می توانید به هر آنچه می خواهید داشته باشید آنرا تنظیم کنید!

963258.png

قلم نوری یا تبلت طراحی یکی از ابزار های پرکاربرد این دوره زمانه است. که برای معلمان و اساتید که می‌خواهند تدریس آنلاین انجام دهند بسیار کاربرد دارد همچنین این قلم ها ویژه طراحان و نوآموزان توی این عرصه دیجیتالی است.همراه تبلت ها وسایل متعددی عرضه می‌شود که شامل تبلت طراحی، مداد، سیم یا کابل رابط و اگر وایرلس باشد دانگل بلوتوث، نوک جداکن و نوک مداد اضافه است که علاوه بر اینها همراه با تبلت ها به عنوان هدیه پایه نگهدارنده ی مداد، دستکش دوانگشتی، نوک های اضافه تر و محافظ صفحه تبلت عرضه می‌شود و همچنین تبلت های سایت قشم خرید دارای یکسال گارانتی تعویض هستند پس شما می‌توانید با خیال راحت از تبلت خود استفاده کنید و در صورت بروز مشکل حتما با پشتیبانی سایت تماس بگیرید و جهت برطرف کردن مشکل یا تعویض تبلت اقدام کنید.

قلم نوری ایکس پی پن XP-Pen Star G960s یکی از محصولات این شرکت است که یکی از بهترین تبلت های گرفایکی برای نقاشی و طراحی دیجیتال با فتوشاپ یا هر نوم افزار دیگری به شمار می آید. قلم این پد طراحی حساس به فشار بوده و امکان اتصال به گوشی های هوشمند و لپ تاپ ها را نیز دارد. محدوده فعال این قلم نوری 153×229 میلی متر می باشد و قلم PH3 آن به هیچ باتری یا سیمی برای شارژ نیاز ندارد. همراه این قلم و تبلت طراحی، علاوه بر دفترچه راهنما، 10 عدد نوک قلم، کلیپر قلم، کابل USB ، تبدیل USB به USB Type C و تبدیل USB به Micro USB نیز موجود می باشد.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
GT-XP-0038

مشخصات

ابعاد کلی محصول
319.5x209.5x10 میلی‌متر
فضای فعال کاری
228.8x152.6 میلی متر
حساسیت به فشار
8192 سطح
کلید های میانبر
4 عدد
چرخ لمسی
خیر
نوع قلم
قلم بدون نیاز به باتری
حساسیت به زاویه
60 درجه
نرخ پاسخ گویی قلم به صفحه
266RPS
وضوح خواندن قلم روی صفحه
5080LPI
نوع ورودی دستگاه
USB
فاصله خواندن قلم از سطح
10 میلی متر
دقت
±0.4mm
سازگاری
ویندوز 10/8/7 – مک 10.10 به بالا – اندروید 6.0 به بالا
محتویات جعبه
10 عدد نوک قلم
دارای پاک کن دیجیتالی
کلیپر قلم
کابل USB
سازگار با انواع نرم افزارهای گرافیکی
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم