فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
XP-Pen / خانه XP-Pen

قلم نوری ایکس پی پن مدل Star G640 برند XP-PEN

محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی یک ساله قشم خرید و برند XP-Pen
  • گارانتی 7 روزه اصالت کالا و تضمین بازگشت کالا
انبار
جهت پیش خرید تماس بگیرید
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

بررسی قلم نوری ایکس پی پن مدل XP-Pen Star G640

یکی از مهمترین نیازهای گرافیست ها و هنرمندان و نقاشان دیجیتالی، که طراحی های خود را به شیوه ای مدرن و با ابزارهای دیجیتال ارائه میدهند، قلم نوری است. انتخاب قلم نوری مناسب برای طراحی که از قیمت ارازان و مناسبی نیز برخوردار باشد اهمیت ویژه ای دارد. یکی از بهترین کمپانی های تولید قلم های نوری، شرکت XP-PEN می باشد که با تجربه زیادی که در این زمینه دارد همواره توانسته علاقمندان بسیاری را جذب کند. قلم نوری ایکس پی پن XP-Pen Star G640 یک قلم نوری حساس به فشار و ایده آل برای طراحی است که شرکت ایکس پی پن آن را با قیمت بسیار پایینی در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. این قلم نوری دارای وضوح 5080LPI بوده و با یک کابل USB به لپ تاپ کاربر متصل می شود. قلم نوری ایکس پی پن G640 جمع و جور و قابل حمل است که علاوه بر طراحی میتوان از آن برای تدریس یا حتی بازی هم استفاده کرد. محدوده فعال 4*6 اینچی، ضخامت 8 میلی متری و دقت قلم 0.01 اینچی از دیگر ویژگی های این محصول پرطرفدار ایکس پی پن است.

xp-pen-star-g640-light-pen.jpg

قابل حمل و زیبا

این قلم نوری روکش براقی دارد که هنگام در دست گرفتن موجب درخشش شما میشود.همچنین بالای پد یک برجستگی با ضخامت 8 میلی متری دارد که در ادامه به 2 میلی متر کاهش می یابد.

portable.jpg

قابلیت استفاده با هر دو دست

طراحی هوشمندانه XP-Pen Star G640 سبب شده تا همه هنرمندان راست دست یا چپ دست بتوانند از آن استفاده کنند و حس کار با یک قلم طبیعی و معمولی را داشته باشند.

n-star-g64hands-coverd.jpg

سازگار با هر سیستم عامل و نرم افزاری

این قلم نوری در همه سیستم عامل های پر طرفدار مانند؛ ویندوزهای 10/8/7 و مک OS X 10.10 و بالاتر قابل استفاده است و همچنین با اکثر نرم افزارهای مهم دیگر مانند Medibang ، Autodesk Sketchbook ، Zenbrush ، Artrage ، Microsoft Onenote ، Microsoft Word و Markers نیز همخوانی دارد.

xp-pen-star-g640-light-pen-compatibility

قلم نوری یا تبلت طراحی یکی از ابزار های پرکاربرد این دوره زمانه است. که برای معلمان و اساتید که می‌خواهند تدریس آنلاین انجام دهند بسیار کاربرد دارد همچنین این قلم ها ویژه طراحان و نوآموزان توی این عرصه دیجیتالی است.همراه تبلت ها وسایل متعددی عرضه می‌شود که شامل تبلت طراحی، مداد، سیم یا کابل رابط و اگر وایرلس باشد دانگل بلوتوث، نوک جداکن و نوک مداد اضافه است که علاوه بر اینها همراه با تبلت ها به عنوان هدیه پایه نگهدارنده ی مداد، دستکش دوانگشتی، نوک های اضافه تر و محافظ صفحه تبلت عرضه می‌شود و همچنین تبلت های سایت قشم خرید دارای یکسال گارانتی تعویض هستند پس شما می‌توانید با خیال راحت از تبلت خود استفاده کنید و در صورت بروز مشکل حتما با پشتیبانی سایت تماس بگیرید و جهت برطرف کردن مشکل یا تعویض تبلت اقدام کنید.

مدل Star G640 از سری محصولات شرکت «ایکس پی پن» (XP PEN) است که با قلم بدون باتری روانه بازار شده. این محصول دربرابر فشار حساس است و همچنین روی خود قلم هم دو کلید وجود دارد که می‌توانید با استفاده از آن از قلم به پاک کن و بالعکس سویچ کنید. علاوه بر اینها وجود 8 عدد نوک یدکی و اضافی هم کاربر را برای سال‌های طولانی از تهیه نوک های جدید بی‌نیاز می‌کند. این دستگاه با سیستم عامل‌های ویندوز، مک و اندروید سازگار است. گفتنی است این دستگاه با انواع برنامه های طراحی و گرافیک سازگاری دارد و همچنین اقلام این دستگاه در تصاویر بالا قید شده است. 

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
AB-0800-0405

مشخصات

ابعاد کلی محصول
8 × 162 × 190 میلی‌متر
فضای فعال کاری
152.4x101.6 میلی متر
حساسیت به فشار
8192 سطح
چرخ لمسی
خیر
نوع قلم
دارای قلم بدون نیاز به باتری و شارژ
حساسیت به زاویه
پشتیبانی تبلت از زوایای 0، 90، 180و 270 درجه
نرخ پاسخ گویی قلم به صفحه
266RPS
وضوح خواندن قلم روی صفحه
5080LPI
نوع ورودی دستگاه
USB
فاصله خواندن قلم از سطح
10 میلی متر
دقت
±0.25mm
سازگاری
Windows 7/8/10 و بالاتر، نسخه‌های بالاتر از مک 10.10
محتویات جعبه
1 عدد تبلت G640
ابزار جدا کننده نوک ها از قلم
یک عدد قلم مدل P01
بیست عدد نوک یدک
دفترچه راهنما
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم