فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
VSON / خانه VSON

تبلت گرافیکی طراحی بی سیم ویسان 2.4G با قلم و اتصال کابل مدل WP9618 برند VSON

محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی 12 ماهه هیواد
انبار
جهت پیش خرید تماس بگیرید
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

بررسی تخصصی قلم نوری VSON مدل WP9618

تبلت گرافیکی (قلم نوری) با قابلت‌های مختلف:

  1. آموزش آنلاین یا استفاده برای مقاصد آموزشی

به طور ویژه برای رفع نیازهای این حوزه ایجاد شده است. می‌توانید از آن برای مقاصد آموزشی یا برای آموزش آنلاین یا برای تمرین مطالب تدریس شده در دوره‌های آنلاین استفاده کنید. بنابراین این تبلت گرافیکی در محیط  نرم‌افزارهای مجموعه مایکروسافت (Power Point، Word، One Note) به خوبی عمل می‌کند.

  1. کنفرانس‌ها یا وبینارها

به لطف کارایی بالا و متعدد، این تبلت یکی از بهترین ابزارهای کمکی برای ارائه مطالب دوره‌ها، وبینارها یا کنفرانس‌های وب شما خواهد بود.

  1. گرافیک

 یکی از مهم‌ترین کاربردهای قلم نوری Vson WP9618 این است که به شما این امکان را می‌دهد تا خلاقیت خود را در تمام حوزه‌های گسترده‌ی گرافیک، مانند انیمیشن، طراحی صنعتی، طراحی لباس و ... به‌نمایش بگذارید.

مشخصات فنی و ویژگی‌ها :

  • تبلت گرافیکی:

فناوری لمسی: القای الکترومغناطیسی

ارتفاع سنسور: 10-12 میلی‌متر

وضوح: 5080 LPI

نرخ گزارش: 230 PPS

دارای 5 کلید فشاری قابل تنظیم توسط کاربر

سازگاری با Windows و MacOS

ابعاد: 290 x 190 x 14 میلی‌متر

سطح فعال : 210 x 140 میلی‌متر

وزن: 420 گرم

شارژر: 5 ولت / 1 آمپر

منبع تغذیه: از طریق مینی کابل USB

اتصال به صورت بیسیم 2.4G

  • قلم:

حساسیت به فشار: 8192 سطح

نوک قابل تعویض

 نمایشگر LED باتری

دارای 2 کلید فشاری قابل تنظیم توسط کاربر

باتری: 80 میلی آمپر

زمان شارژ: 2-3 ساعت

وزن: 12 گرم

محتویات جعبه:

1 عدد تبلت

 1 عدد خودکار دیجیتال

 1 عدد کابل USB

1 عدد دستگاه اتصال قلم

بررسی اتصال، راه اندازی و کارکرد قلم نوری WP9618:

این تبلت گرافیکی بصورت بیسیم و با فناوری بلوتوث به کامپیوتر متصل می‌شود که بدون هیچگونه قطع شدنی اتصال را برقرار می‌کند و بدون نیاز به نصب درایور آماده به کار است. این تبلت گرافیکی دارای یک ال سی دی است که وقتی رو آن شروع به نوشتن یا کشیدن می‌کنید، مطالب خود را علاوه بر مانیتور کامپیوتر روی ال سی دی خود تبلت می‌توانید ببینید. قلم این دستگاه حساسیت زیادی به فشار دارد که حس نوشتن روی کاغذ برای رسم خطوط نازک، کلفت، پررنگ و کمرنگ را به کاربر القا می‌کند. مقدار این حساسیت به فشار 8192 سطح است که مقدار قابل توجهی می‌باشد. این دستگاه دارای 5 کلید قابل تنظیم است که می‌توانید کلیدهای میانبر مورد نیاز خود را روی آن‌ها تعریف کنید. قلم دستگاه دارای 2 کلید قابل تنظیم است که می‌توان آن‌ها را برای پاک کردن (پاک کن) و کلیک راست شخصی سازی کرد. این قلم دارای یک باتری 80 میلی‌آمپری است که بین 2-3 برای شارژ آن کافی است و حدود 20 ساعت آماده کار است.

نرم افزارهای سازگار با تبلت گرافیگی WP9618:

این تبلت با سیستم عامل‌های ویندوز و مک سازگار است و با نرم‌افزارهای شرکت مایکروسافت نظیر ( (Word, PowerPoint, Excel, Noteو نرم‌افزارهای طراحی شرکت ادوبی مانند فوتوشاپ، ایلوستریتور، افترافکت، پریمیر پرو، این دیزاین، آدیشن و ...) کاملا هماهنگ و بدون مشکل کار می‌کند.

همچنین این تبلت گرافیکی برای تدریس آنلاین گزینه بسیار خوبی است و در محیط اکثر نرم‌افزارهای تدریس آنلاین به راحتی کار می‌کند.

نتیجه گیری:

تبلت گرافیکی Vson wp9618 بخاطر داشتن ال سی دی به کاربر این حس را می‌دهد که صفحه کاغذ جلوی دستش هست و به راحتی ذهنیت خود را  توسط قلم به ال سی دی منتقل می‌کند و بصورت همزمان در مانیتور نمایش داده می‌شود. این ویژگی بسیار قابل توجه است که به انگیزه شما برای خرید می‌افزاید. علاوه بر این، امکانات این قلم نسبت به قیمت آن واقعا پیشرفته است. امکاناتی مانند رزولوشن 5080 و نرخ گزارش 230 که تمام جزئیات ساختار نوشته یا طرح شما را گزارش می‌کند.

ارائه شده توسط آریا هیواد گستر قشم

تمامی محصولات این فروشگاه توسط شرکت آریا هیواد گستر قشم (فروشگاه قشم خرید) به شما مشتریان عزیز ارائه می‌شود. این شرکت همواره پیش از فروش محصول به خریداران عزیز با نهایت سخت‌گیری، اقدام به بررسی و مقایسه محصولات خود می‌کند و تنها در صورتی که از کیفیت بالای آن اطمینان یابد آن را در اختیار مشتریان خواهد گذاشت. بنابراین میتوان با اطمینان از کیفیت بالای محصولات ارائه شده سخن گفت و هیچ نگرانی خاصی بابت کیفیت محصولات این مجموعه نخواهید داشت. علاوه بر همه این موارد شما با خرید قلم نوری از این فروشگاه از هفت روز مهلت تست سلامت دستگاه نیز بهره‌مند خواهید شد.

چرا قشم خرید؟!

فروشگاه اینترنتی قشم خرید همواره به اصل رعایت حقوق مشتری وفادار بوده است و با تکیه بر همین اصل توانسته است مرتبا پیشرفت کند. این مجموعه باور دارد که با خدمت رسانی با کیفیت به مشتریان عزیز خود میتواند تا همیشه به حیات خود ادامه دهد و در این مسیر با رشد و توسعه نیز همراه شود. لذا نگاه این مجموعه به مشتریان خود به عنوان سرمایه های ارزشمندی است که جلب رضایت آنها مهمترین دغدغه آنها بوده و باید همواره به تحقق این امر بپردازند. همین موضوع باعث خواهد شد که شما در صورت انتخاب فروشگاه اینترنتی قشم خرید، تجربه بی نظیری بدست آورید و از بابت انتخاب مجموعه قشم خرید کاملا رضایت داشته باشید.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
AA-0800-7439

مشخصات

ابعاد
299*190*14mm
میزان حساسیت به فشار قلم
8192
ابعاد سطح فعال
210 * 140mm
برق ورودی
5V/1A
رزولوشن نمایشگر
5080LPI
نرخ پاسخگویی
230PPS
ارتفاع خواندن
10mm
وزن قلم
12g
ابعاد قلم
138.3 * 11.8mm
ظرفیت باتری
700mah
زمان شارژ
3 ساعت
زمان آماده به کار
24 ساعت
ظرفیت قلم
80mah
رابط اتصال
USB/2.4G
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم