فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
VSON / خانه VSON

قلم نوری 8.2 ویسان مدل WP9620 برند VSON

محیط فعال 8 اینچی

ادامه مطلبShow less
1,790,000 تومان
رنگ
  • قرمز
  • آبی
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی یک ساله قشم خرید و برند Vson
انبار
هدایا محصول
موجود
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

بررسی تخصصی قلم نوری VSON مدل WP9620

قلم نوری WP9620 یکی از برترین قلم نوری های میان رده بازار است و حتی می‌تواند در میان قلم نوری های بالا رده نیز رقابت کند. قلم نوری WP9620 از لپ‌تاپ، سیستم‌های خانگی (کامپیوتر خانگی)، موبایل‌ها و تبلت‌ (هم اندرویدی و هم آیپد) پشتیبانی می‌کند. سیستم عامل‌هایی که این قلم نوری از آن‌ها پشتیبانی می‌کند شامل سیستم‌عامل‌های ویندوز، مکینتاش، اندروید و IOS می‌باشد. قلم نوری WP9620 یک تبلت طراحی حرفه‌ای می‌باشد و مخصوص کارهای گرافیکی است به طوریکه بسیار مناسب برای طراحان حرفه‌ای، دانش‌آموزان، اساتید و معلمانی است که قصد آموزش آنلاین را دارند. سطح تحمل فشار (حساسیت به فشار) این مدل برابر با 8192 می‌باشد. و از رزولوشن 5080 بهره‌برداری می‌کند. این قلم نوری از ویندوز هفت به بالا (به طور دقیق تر شامل ویندوز هفت، ویندوز هشت، ویندوز ده و ویندوز یازده) پشتیبانی می‌کند و باید گفت از این بابت هیچ‌گونه نگرانی خاصی نیاز نیست داشته باشید و این قلم نوری همه انواع ویندوزها را به راحتی ساپورت می‌کند. همچنین قابلیت اتصال به گوشی‌های تلفن‌همراه از طریق کابل‌های OTG برقرار است و می‌توانید آن‌ها را به تبلت یا گوشی متصل کنید. طراحی‌هایی همچون: طراحی انیمیشن، طراحی صنعتی، طراحی مد و لباس، طراحی داخلی، طراحی محصولات الکترونیکی، زیباسازی تصاویر، طراحی‌های مربوط به گیم و بازی و طراحی‌های فانتزی با این قلم نوری به‌راحتی قابل‌انجام است.

قلم مخصوص

قلم این محصول نیز از توانایی تشخیص فشار برخوردار بوده و توانایی تحمل فشارهای بالا را دارا می‌باشد، با توجه به فشاری که شما به صفحه این قلم نوری وارد می‌کنید میزان ضخامت نوشتار یا طراحی شما تغییر می‌کند. بر روی مداد این قلم نوری دو کلید مجزا وجود داره که در حالت پیش‌فرض کلیک راست موس و پاک‌کن هستند اما شما می‌توانید آن‌ها را تغییر دهید. همچنین یک چیپ هوشمند بر روی مداد این قلم نوری طراحی شده‌است که قابلیت‌های آن را دوچندان می‌کند. سرعت این قلم نوری بسیار بالاست و با توجه به آزمون‌هایی که ما گرفتیم توانست نمره دویست و سی rps را بگیرد. همچنین وجود آی سی های مختلف هم در قلم و هم در حد طراحی باعث شده‌است که سرعت این قلم نوری از میانگین سرعت قلم نوری های هم‌رده‌ی خود بسیار بالاتر باشد.

زاویه در دست گرفتن

یکی از ویژگی‌های جالب این قلم نوری توانایی گرفتن قلم آن با زاویه‌های بسیار بالا همچون زاویه‌های صد و پنجاه درجه و زاویه‌های بسیار پایین همچون زاویه‌های سی درجه می‌باشد. WP9620 می‌تواند در زاویه‌های بسیار کم یا زیاد به‌راحتی عمل کند و هیچ مشکلی در خواندن این عبارات نخواهد داشت. WP9620 به‌طور هم‌زمان می‌تواند از دو صفحه مانیتوری مجزا پشتیبانی کند به این صورت که این قلم نوری را می‌توانید هم‌زمان به دو سیستم مختلف یا دو مانیتور مختلف متصل کنید. همچنین این قلم نوری قابلیت اتصال به تلفن‌همراه و تبلت را همان‌طور که گفته شد دارد اما نکته جالب این است که با این قلم نوری می‌توانید حتی در تلفن و تبلت هم اقدام به طراحی‌های گرافیکی با کابل OTG کنید و می‌توانید تصاویر بسیار خارق‌العاده‌ای را حتی در تلفن‌همراه خود با این قلم نوری ایجاد کنید. این قلم نوری دارای قابلیت طراحی هم به‌صورت افقی و هم به‌صورت عمودی است و مشکلی از این بابت ندارد. بر روی پد طراحی یک چراغ ال‌ای‌دی طراحی‌شده است که شما را از اتصال به دستگاه مطمئن می‌سازد. چندین کلید مجزا قابل‌برنامه‌ریزی در نزدیکی چراغ ال‌ای‌دی آن قرار دارد که شما می‌توانید برای هر کلید یک اقدام را طراحی کنید. همچنین در سمت دیگر این تبلت طراحی نگهدارنده قلم قرارداده‌شده است که میشود قلم را در درون آن قرار داد. این تبلت طراحی از نقاط ماتریکس ایجاد شده که سبب می‌شود شما به‌راحتی بتوانید مختصات را رسم کنید و یا از حدود فواصل مطمئن شوید.

مشخصات فنی و خلاصه

  • این قلم نوری شامل کابل اتصال به سیستم کامپیوتر، دفترچه‌ی راهنما، قلم، پد طراحی، تعویض کننده نوک قلم و سه نوک قابل تعویض می‌باشد.
  • ابعاد این دستگاه شامل 297 در 190 در 12 میلی‌متر می‌باشد.
  • وزن: 420 گرم
  • محل فعال بودن صفحه این قلم نوری دویست و ده در صد و چهل میلی‌متر می‌باشد.
  • این قلم نوری از فناوری الکترو مگنتی برخوردار است و تا دوازده میلی‌متر فاصله از صفحه را شناسایی می‌کند
  • پورت اتصال به خود قلم نوری MICRO USB بوده و از کیفیت 5080 LPI برخوردار است و از سرعت 230 PBS برخوردار است. همچنین باید گفت پنج کلید قابل برنامه‌ریزی بر روی صفحه قلم نوری قرار دارد.

ارائه شده توسط آریا هیواد گستر قشم

تمامی محصولات این فروشگاه توسط شرکت آریا هیواد گستر قشم (فروشگاه قشم خرید) به شما مشتریان عزیز ارائه می‌شود. این شرکت همواره پیش از فروش محصول به خریداران عزیز با نهایت سخت‌گیری، اقدام به بررسی و مقایسه محصولات خود می‌کند و تنها در صورتی که از کیفیت بالای آن اطمینان یابد آن را در اختیار مشتریان خواهد گذاشت. بنابراین میتوان با اطمینان از کیفیت بالای محصولات ارائه شده سخن گفت و هیچ نگرانی خاصی بابت کیفیت محصولات این مجموعه نخواهید داشت. علاوه بر همه این موارد شما با خرید قلم نوری از این فروشگاه از هفت روز مهلت تست سلامت دستگاه نیز بهره‌مند خواهید شد.

چرا قشم خرید؟!

فروشگاه اینترنتی قشم خرید همواره به اصل رعایت حقوق مشتری وفادار بوده است و با تکیه بر همین اصل توانسته است مرتبا پیشرفت کند. این مجموعه باور دارد که با خدمت رسانی با کیفیت به مشتریان عزیز خود میتواند تا همیشه به حیات خود ادامه دهد و در این مسیر با رشد و توسعه نیز همراه شود. لذا نگاه این مجموعه به مشتریان خود به عنوان سرمایه های ارزشمندی است که جلب رضایت آنها مهمترین دغدغه آنها بوده و باید همواره به تحقق این امر بپردازند. همین موضوع باعث خواهد شد که شما در صورت انتخاب فروشگاه اینترنتی قشم خرید، تجربه بی نظیری بدست آورید و از بابت انتخاب مجموعه قشم خرید کاملا رضایت داشته باشید.

 

مشخصات تبلت گرافیگی ویسان:

  • ابعاد: 11.8 *190 * 297 میلیمتر
  • وزن: 420 گرم
  • نوع اتصال: با سیم
  • درگاه اتصال: Micro USB
  • کلید میانبر صفحه: 5 عدد
  • محدوده فعال: 140 *210 میلیمتر
  • رزولوشن: 5080LPI

 قلم نوری ارائه شده به همراه این تبلت گرافیکی از حساسیت فشار 8192 سطح بهره برده و دارای یک باتری با ظرفیت 8 میلی آمپر ساعت است که پس از 2 تا 3 ساعت شارژ کامل می تواند تا 200 ساعت به صورت پیوسته کار کند.

مشخصات قلم نوری ویسان:

  • میزان حساسیت به فشار: 8192 سطح
  • فاصله کار قلم از صفحه: 12 میلیمتر
  • نرخ پاسخگویی: 230 نقطه بر ثانیه (PPS)
  • باطری قلم: 80 میلی آمپر ساعت
  • مدت زمان کار قلم: پیوسته 200 ساعت
  • مدت زمان شارژ باطری قلم: 2-3 ساعت
  • ولتاژ کار: 5 ولت 1 آمپر

استفاده از این محصول برای طراحی، نقاشی و طراحان حوزه ی گرافیکی مناسب می باشد.و همچنین برای تدریس انلاین برای معلمان ، دانش اموزان و دانشجویان کاربرد فراوانی دارد.

تبلت گرافیکی ویسان مدل WP9620 از رزولوشن 5080LPI و نرخ پاسخگویی 230 نقطه بر ثانیه (PPS) برخوردار است و از طریق کابل و درگاه Micro USB به کامپیوتر، لپ تاپ، گوشی و تبلت های اندرویدی متصل می شود.

قلم نوری VSON WP9620 یکی از جدیدترین و اقتصادی ترین مدل های قلم نوری ساخت شرکت VSON است که به تازگی وارد بازار ایران شده است.

استفاده از این قلم و صفحه برای آموزش مجازی، آموزش از راه دور مناسب بوده.

قلم نوری یا تبلت طراحی یکی از ابزار های پرکاربرد این دوره زمانه است. که برای برای معلمان و اساتید که میخواهند تدریس انلاین انجام دهند بسیار کاربرد دارد همچنین این قلم ها ویژه طراحان و نوآموزان در این عرصه دیجیتالی است. همراه تبلت ها وسایل متعددی عرضه میشود که شامل تبلت طراحی، مداد، سیم یا کابل رابط و اگر وایرلس باشد دانگل بلوتوث، نوک جداکن و نوک مداد اضافه است که گاهی اوقات همراه با تبلت ها به عنوان هدیه پایه نگهدارنده مداد، دستکش دوانگشتی، نوک های اضافه تر و محافظ صفحه تبلت ارائه می گردد و همچنین تبلت های سایت قشم خرید دارای یکسال گارانتی تعویض هستند پس شما میتوانید با خیال راحت از تبلت خود استفاده کنید و در صورت بروز مشکل حتما با پشتیبانی سایت تماس بگیرید و جهت برطرف کردن مشکل یا تعویض تبلت اقدام کنید

مدل wp9620 از سری محصولات شرکت (Vson) است. این محصول دربرابر فشار حساس است و روی صفحه آن 5 کلید میانبر قابل تعریف و برنامه ریزی وجود دارد و همچنین روی خود قلم هم 2 کلید وجود دارد و همچنین وجود 3 عدد نوک یدکی و اضافی هم کاربر را برای سال‌های طولانی از تهیه نوک های جدید بی‌نیاز می‌کند. این دستگاه با سیستم عامل‌های ویندوز، مک و اندروید سازگار است و علاوه بر لوازم جانبی معمول، دو عدد آداپتور OTG برای اتصال به انواع گوشی‌های موبایل هم دارد. گفتنی است این دستگاه با انواع برنامه های طراحی و گرافیک سازگاری دارد و همچنین اقلام این دستگاه در بالا تصاویر بالا قید شده است. 

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
VS-0800-0090

مشخصات

ابعاد
297.4 * 190.0 * 11.8
وزن
420g
منطقه کار
210 * 140 میلی متر
فناوری لمسی
الکترومغناطیسی فعال
قد سنسور
12mm
رابط
Micro USB
وضوح خواندن
5080LPI
سرعت خواندن
230PPS
کلیدهای میانبر
5 کلید میانبر سخت قابل تنظیم است
سیستم مورد نیاز
Windows 7 or above/Mac OS10.12/ Android Ver. +5 or above
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم