فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
USAMS / خانه USAMS

فلش 64 گیگ USB 3.0 یوسامز مدل US-ZB196 برند USAMS

رنگ
  • طوسی
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
انبار
ناموجود
در صورت در دسترس بودن به من اطلاع بده
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

فلش مموری USB 3.0 با ظرفیت 64 گیگابایت برند یوسمز مدل USAMS US-ZB196 USB 3.0 64GB

مشخصات فنی:

برند: USAMS

مدل: US-ZB195

ظرفیت: 64G

جنس: فلزی – آلیاژ روی

نوع USB: USB 3.0

سرعت 10 برابری نسب به USB 2.0

امنیت: دارد

چرخش 360 درجه آزاد

مجهز به فناوری ضد الکتریسیته ساکن

به عنوان جا کلیدی قابل استفاده است و بسیار جمع و جور بوده و براحتی در دستگاه‌هایی مانند ضبط و رادیو ماشین قابل استفاده است.

بررسی ویژگی:

با توجه به انواع مختلف فلش مموری باید مدلی را انتخاب کنید که با دلیل خرید همان فلش مموری سازگار باشد، یعنی اول باید به این سوال جواب دهیم چرا فلش مموری میخریم ؟

شکل ظاهری، استحکام، رنگ و موارد دیگر ممکن است از نکاتی باشد که خرید شما را تحت تاثیر قرار دهد. فلش‌هایی که قابلیت OTG دارند، برای کاربرانی مفیدند که گوشی‌های اندرویدی داشته و قصد دارند؛ اطلاعات داخل فلش را مستقیما داخل موبایل بخوانند.

در خرید فلش مموری تایپ C نکته‌ی مهمی که باید مورد توجه قرار بگیرد این است که از لحاظ ظاهری با بقیه پورت‌های USB تفاوت دارد و کانکتور مخصوص دارد. از مزایای تکنولوژی تایپ C می‌توان به سرعت انتقال بالا اشاره کرد.

فلش‌های USB 2.0 و USB 3.0 همان‌طور که از نامشان پیداست، USB 3.0 نسل جدید USB 2.0 است. فلش‌هایی که از استاندارد USB 3.0 بهره می‌برند، در تئوری، سرعتشان ۱۰ برابر فلش‌های USB 2.0 است.

ظرفیت‌های مختلف فلش از ۴ گیگابایت تا ۲ ترابایت موجود است. ظرفیت فلش‌ها به این شکل است: ۴ گیگابایت، ۸ گیگابایت، ۱۶، ۳۲، ۶۴، ۱۲۸، ۲۵۶، ۵۱۲، ۱۰۲۴ و ۲۰۴۸ گیگابایت. با توجه به اینکه با افزایش حافظه، قیمت فلش مموری نیز افزایش می‌یابد؛ بهتر است قبل از خرید بررسی کنید که فلش را برای چه کاری نیاز دارید و چه اطلاعاتی قرار است در آن ذخیره کنید؟

سرعت انتقال فلش از نکاتی است که تاثیر مستقیم روی قیمت آن دارد.

سرعت خواندن و نوشتن فلش، گزینه مهمی محسوب می‌شود. به عنوان مثال برخی از فلش‌ها دارای پورت 2.0 USB هستند؛ یعنی اطلاعات را با سرعت 60 مگابایت بر ثانیه منتقل می‌کنند. در صورتی که پورت 3.0 USB با سرعت 640 مگابایت بر ثانیه داده‌ها را منتقل می‌کنند.

بسیاری از فلش‌ها دارای امنیت دیتا هستند؛ از جمله پشتیبانی از رمز عبور یا اسکن اثر انگشت.

فلش در اندازه‌ی کوچک ممکن است مناسب باشد، اما امکان گم شدن آن بسیار زیاد است.

مقاوم بودن در برابر نفوذ آب، گرد و غبار، ضربه و شوک از دیگر نکاتی است که می‌‌توان در زمان خرید فلش مموری به آن توجه کرد.

معرفی برند Usams

کمپانی Usams یک شرکت چند ملیتی تولید کننده انواع اکسسوری های موبایل و وسایل دیجیتالی است. دفتر اصلی این شرکت در کشور چین قرار دارد و از نظر تعداد فروش محصولات در بین تولید کنندگان اکسسوری موبایل جزو ده کمپانی بزرگ چین می‌باشد. تمامی محصولات این شرکت از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و با توجه به قیمت اقتصادی آنها، توجه زیادی را در جهان به خود معطوف کرده است. فروشگاه اینترنتی قشم خرید تنها نماینده رسمی Usams در ایران بوده و با کمترین میزان کارمزد این محصولات را به دست شما مشتریان عزیز می‌رساند.

ارائه شده توسط آریا هیواد گستر قشم

تمامی محصولات این فروشگاه توسط شرکت آریا هیواد گستر قشم (فروشگاه قشم خرید) به شما مشتریان عزیز ارائه می‌شود. این شرکت همواره پیش از فروش محصول به خریداران عزیز با نهایت سخت‌گیری، اقدام به بررسی و مقایسه محصولات خود می‌کند و تنها در صورتی که از کیفیت بالای آن اطمینان یابد آن را در اختیار مشتریان خواهد گذاشت. بنابراین میتوان با اطمینان از کیفیت بالای محصولات ارائه شده سخن گفت و هیچ نگرانی خاصی بابت کیفیت محصولات این مجموعه نخواهید داشت. علاوه بر همه این موارد شما با خرید شارژر  از این فروشگاه از هفت روز مهلت تست سلامت دستگاه نیز بهره‌مند خواهید شد.

چرا قشم خرید؟!

فروشگاه اینترنتی قشم خرید همواره به اصل رعایت حقوق مشتری وفادار بوده است و با تکیه بر همین اصل توانسته است مرتبا پیشرفت کند. این مجموعه باور دارد که با خدمت رسانی با کیفیت به مشتریان عزیز خود میتواند تا همیشه به حیات خود ادامه دهد و در این مسیر با رشد و توسعه نیز همراه شود. لذا نگاه این مجموعه به مشتریان خود به عنوان سرمایه های ارزشمندی است که جلب رضایت آنها مهمترین دغدغه آنها بوده و باید همواره به تحقق این امر بپردازند. همین موضوع باعث خواهد شد که شما در صورت انتخاب فروشگاه اینترنتی قشم خرید، تجربه بی نظیری بدست آورید و از بابت انتخاب مجموعه قشم خرید کاملا رضایت داشته باشید.

شرایط مرجوعی کالا در فروشگاه اینترنتی قشم خرید

فروشگاه اینترنتی قشم خرید به منظور افزایش اعتماد و جلب رضایت شما مشتریان عزیز قابلیت مرجوع کردن کالای خریداری شده را ایجاد کرده است و شما می‌توانید در صورتی که کالای موردنظرتان نتوانست رضایت کامل شما را جلب کند به راحتی آن‌را باز پس فرستاده و مبلغ آن تمام و کمال به شما عودت داده خواهد شد. لازم به ذکر است که به محض دریافت کالا، فروشگاه اینترنتی قشم خرید اقدام به واریز وجه مورد نظر می‌کند و حداکثر در مدت زمان 48 ساعت مبلغ پرداختی شما عودت داده خواهد شد. امیدواریم این قابلیت بتواند سبب اعتماد بیش از پیش شما عزیزان به مجموعه قشم خرید بشود. برای اطلاع از شرایط و ضوابط مرجوعی کالا کلیک کنید.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
USM-2500-8373
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم